NEW IN OG KAKER

Hei

I dag har jeg vært på shopping med familien. Det var lillebror som trengte mest, men vi fant også noen ting jeg trenger til leirskolen. Til alle dere som lurer på hvor og når jeg skal på leirskole, jeg ønsker ikke å legge det ut på blogg eller instagram, men dere får jo vite det etter at jeg har vært der. Selv om jeg kun kjøpte noen få ting har jeg fått spørsmål om å legge det ut på bloggen, så jeg tenkte at jeg kunne ta bilde av det og de kakene jeg har bakt til bestefar sin fest. Det eneste suuuuuuperdupre jeg kjøpte i dag var Selena sin nyeste CD, og til dere som lurer har jeg vært Selenator i snart 3 år.

ELSKER MIN NYE CD

NEW IN

KAKER JEG HAR BAKT DENNE HELGEN


LOGOKAKE FOR ASKELADDEN

Er du glad i å bake?

Klem Jennie

#newin #baking 

93 kommentarer

Siste innlegg