BESØK

Hei

I dag fikk vi endelig besøk i fra familie fra Vestlandet. Vi sees dessverre alt for sjeldent, men det er alltid superkoselig når vi treffes og det føleles som vi aldri har vært borte fra hverandre. Det er mamma sin tremening som er på besøk i sammen med den morsomme mannen sin og deres fire søte jenter. Nå har vi spist snop, gått på tur i nabolaget og lekt i hagen og etter på blir det film. Nå har mamma lovet meg at det ikke skal gå så lang tid mellom hver gang vi treffes, det er så koselig. 

Når de reiser hjem skal jeg begynne på innkjøpsvideoen i fra Østerrike, men de skal sove her til onsdag altså <3 <3 <3

Har du stor familie? 

Klem Jennie

 

46 kommentarer
    1. Hei! Har prøvd og følge deg på instagram, men du har ikke godkjent meg 🙁 har venta i3 dager eller no

    2. Jennie❤det er bare et lite spørsmål jeg vil vite det er om vi er venner noen av vennene mine spør om vi er venner hva skal jeg svare. Svar så fort son mulig❤

    3. Har litt stor. Pluss at jeg har mange gamle søskenbarn. På 30 osv. Men det yngste er 8(?). Mesteparten av familien bor på Vestlandet, jeg også. Men har noen som bor i Oslo og Trondheim fordi di ikke bor hjemme lenger.
      Kos deg med familie og hils fra meg😉

    4. Har 20 søskenbarn😂😂 men familien min (tanter, onkler, søskenbarn) ser jeg ALT for lite!! Kjenner ikke tremeningen min, og familien til mamma og pappa ligger et stykke unna. Må reise med fly for å treffe farmor og farfar (de bor i Harstad og farfar begynner å bli alvorlig syk!!) og resten bor i Oppland og Bærum nærme der, vi har alt for lite kontakt men bi ses litt oftere i jula heldigvis, men det er ikke mer enn 3-5 ganger i året. På pappa sin side er alle langt bortover strødd (Harstad, Trondheim, Haugesund, Oslo, Tromsø) så de ser vi kanskje 1-2 ganger i året:( ELSKER DEG JENNIE<3<3<3<3<3 Tusen klemmer og mer!!!

    5. Hei Jennie Sofie! jeg lurer på hvordan du fant ut at det skulle være en ny serie som heter jenter?? søkte du på nettet eller hvordan fant du det ut?? klem

    6. Ja, Jeg har ganske stor familie♥
      Jeg har også familie fra Vestlandet 🙂
      Vi er der vær ferie for jeg har besteforeldre der og på pappa sin side 🙂
      Også har jeg familie fra Tyskland 😉 Bestemora mi er fra Tyskland.
      Så vi drar dit noe ganger å besøker de:))
      Håper du har kost deg i Østerrike😘
      Og kos deg med besøk fra Vestlandet:) Vi har akkurat hatt besøk fra Vestlandet vi og men de dro hjem på søndag 😞 Kos deg videre😘😘😘😘😘

    7. Jeg har ca 30 søsken i familien min men alle bor i Arendal (sørlandet)
      Det er veldig kjedelig her når alle er der nede.
      -Emil

    8. Håper dere koser dere videre!
      Jeg har kjempestor familie synes jeg, 15 søkenbarn, 12 onkler og tanter og MANGE tremenninger. Jeg har ikke en gang møtt alle søskenbarna mine, noen bor i Lofoten, en i Brasil, noen i Bergen og på Askøy og noen her i Grimstad. Mamma er yngst av 6 søsken (hun har fire halvsøsken) til nå, men kanskje får vi vite om flere. Mamma fikk vite at hun hadde to søstre i Lofoten for 3 eller 4 fire år siden. Så hvem vet, kanskje det snart dukker opp noen nye?

    9. Eg har 2 brødre 1 storesøster også er det meg ❤❤kor stor familie har du😄😃😜

    10. Ja, litt.. Det som er så kult er at ikke langt ute i slekta mi er jeg i slekt med en superkjent kjendis.. Hun blogger 🙂

    11. Ja jeg har stor familie 🙂
      Men hva har skjedd med deg på insta? 0.o Har du sletta deg??

    12. For å være helt ærlig så har jeg ca 100 i familien. Sant! Og da mener jeg bare tante, onkel, kusine, fetter, mormor, morfar, bestemor, bestefar og så klart, familien min 🙂 hva med deg Jennie? Håper du svarer 🙂

    13. Har ikke så stor! Har bare 6 søskenbarn og 2 søsken! Også har jeg en mamma og en pappa! En bestefar og to bestemorer.. Den ene bestefaren min har dødd for lenge siden:(:( men har lagt ut 3 kommentarer på crazy people konkurranse innlegget og trenger svar men har ikke fått svar! Kan du svare tror du? Sier ikke at du må men lurte på om du kunne svare på de for jeg vil være med konkurransen! Klem fra meg!?!❤😍😘

    14. Hei<3håper på svar på det jeg skriver nå <3 Hadde blitt veldig glad om du tok en titt innom bloggen min for jeg og en veninne har laget en ''må gjøre video'' og der synger vi og danser til we are the crazy people <3 håper du kan ta deg tid til og gå innom bloggen min og se på den <3 og hadde blitt glad hvis du så den om du la igjen en komentar <3<33<3<3 beklager hvis jeg maser litt 😛
      du er super pen <3 men viktigst av alt du er snill<3
      Klem Louise<3<3<3

    15. Ja jeg har litt stor men ikke veldig❤ Elsker deg, ser veldig koselig ut❤ Heter @julielovefashion på insta

    16. Hei. Ja, det kan man si jeg har to iriterende store brødere, men når vi ikke krangler er vi ganske gald i hver andre. Hvor stor slekthar du egentli Jenny?

    17. hei jeg har svært stor familier antall er 51 til 52 personer i familier
      og de fleste dessverre se sjelden

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg