Bytur

Hei

I dag var det siste dagen i byen og vi koste oss masse:) Lillesøster tok et hull til i øret hos Claire`s og ellers shoppa vi litt og spiste lunsj med Oma på et utsiktpunkt. De siste dagene i Østerrike skal vi bade, på vandring og pakke, vil egentlig ikke hjem. Gleder meg jo selvsagt litt til å treffe venner igjen,  jeg vil på kino, Tusenfryd og Bubble Tea. Håper på at flere har kommet hjem fra ferie og at det er litt varmt i Norge også. Her er det jo suuuupervarmt og deilig. Gleder meg også syyyykt til både leirskole etter sommerferien og til Selena Gomez konserten jeg skal på med kusina mi. En annen super ting er at vi har spart syndenferien til høstferien, jabbadabadooo 😀 





Hva synes du om utsikten???

Klem Jennie

#graz #austria #summer

67 kommentarer
    1. Kan du ikke ha bilde av søsteren din sitt nye hull i øret?
      Hvor gammel er søsteren din hun ser ut til å være nesten like gammel som deg.

    2. Lurte jeg også på, hvor skal du på leirskole ?
      Siden jeg skal også på leirskole etter sommerferien og kanskje vi skal til samme sted ?
      Håper du svarer ♥

    3. Hvor til syden skal du? Jeg skal også til syden i høstferien og jeg skal til gran canaria! 🙂 håper du har det fint de siste dagene i Østerrike 🙂 😀 <3

    4. Hei Jennie😊 Når og hvor skal du på leirskole? Jeg skal til balestrand uka etter at sommerferien er slutt😊 Håper du svarer💙💎💙

    5. Hei jennie elsker bloggen din gleder meg til innkjøpsvideo.
      Jeg liker din blogg spesielt fordi du legger ut mange videoer å det liker jeg, da du lagde en video der du oppførte deg helt gal blant folk jeg og en venn gjorde det i byen i dag det var flaut skjønner egentlig ikke at jeg torde og gjøre det elsker bloggen din <3

    6. Fantastisk utsikt!! Det har dessverre vært litt mye tordenvær her i Norge mange steder i landet men vi får håpe at det gir seg til du kommer:) fine bilder av deg 😉 :)) ;D

    7. Har vært på leirskole dro før sommeren men hvor skal du .og tror ikke du får blogge.jo mindre skolen har telefon tid det hadde den andre skolen men ikke vi .

    8. Hei jeg bare elsker deg du er så kul snill og pen og
      Ikke for å mase men om du kunne følge meg
      Jeg heter theahaug19 du ser så hyggelig ut og jeg
      Har så lyst til å møte deg❤❤

    9. På et bilde på bloggen til felicia vilde som spiller ylva i jenter, der på norway cup bildet så var det en som kalte seg får jennie sofie og sa:Fy faen dette er jennie Sofie du hermer etter bloggen min (mitt liv) hater deg jævla hore ass ! det skrev hun på bloggen feliciaandresen.blogg.no

    10. Kjempe fin utsikt👍når drar du hjem fra Østerrike? Hvor skal du i høstferien? Åååååååå du er så pen❤

    11. Hei liker bloggen og eg synest du er pen. Eg har sett bilda på insta. Kan du gå innom bloggen min og kanskje skrive kommentar?

    12. Lillesøstera di er like gammel som meg og lillebroren din er jo med i reklamen til lano(tror det var det eller er kortere så jeg har rett en såpe reklame) jeg kan den helt utenatt!! Men jeg lurer på hvilken dato du har bursdag? Hår så lyst til å lage et bilde til deg på instagram! Når du har bursdag? (jeg heter ingvildlsolli) Så ja det er det jeg lurer på;)

    13. Kjære Jennie<3
      Hadde blitt glad hvis du godtok venneforespørselen her på blogg.no <3 elsker bloggen din<3 du er super pen<3 glad for at du er den du er<3hadde blitt veldig glad om du tok deg en titt innom bloggen min<3 ikke for og mase altså <3 du har den beste bloggen jeg noen gang har lest <3
      Klem Louise<3

    14. Hei du kan hjelpe meg ver så snill jennisofie
      Om du kunne ver så snill og skreve om min blogg
      Ver så snill du kan få drømmen min virkelig
      Bare du skriv bare følg dene bloggen saralove4.blogg
      Hilsen din største fan i verden
      Sara Hauge granberg ver så snill jennisofie

    15. For en fin utsikt💕 Kjempefine bilder-som alltid:)
      Har også veldig god utsikt fra våres hus👌 Jeg liker deg for den du er, ikke fordi du spiller i jenter osv. Vi har så masse til felles:) Hadde vært kjempegøy visst jeg hadde møtt deg😃 Forresten. Går det ann å sende postkort til deg, visst jeg skriver: Nesodden 12, Jennie Sofie ?
      Men kan ikke etternavnet ditt, så kanskje du kunne svart meg på det?
      Forresten, takk for at du har svart på kommentarene mine☺☺
      Stor klem.

    16. Hei Jennie
      Du er kjempe pen. Veldig snill. Du er et fantastisk menneske. Kunne ønske jeg møtte deg på Tusenfryd eller noe sånt. Jeg er en kjempe stor fan. Jeg har ikke ord.
      Klem en kjempe stor fan Mairah

    17. Heter den brusen du holder på ett av bildene “almdudler”? I så fal så har jeg smakt den når jeg var i østerike og den er skikkelig god!<3

    18. Nei, jeg mener jeg kan sende deg noen linker og sånn på noen fine design og så kan jeg si hvor du skal sette det hen og sånn. Stilsett, forsiden, kategorier osv, siden det er koder! 🙂 men du trenger ikke å gi meg passordet, men vis du hadde gjort det hadde jeg ikke hacket deg. Har gjort sånn på mange. Men ha en fin dag videre!
      Btw: elsker rollen din i jenter 🙂

    19. Hei jennie jeg er en fast leser, jeg leser vær dag ,pluss jeg liker din blogg og instagram bildene dine ,du ha veldig fin mote og, du er super kul elsker bloggen 💛💙💜💗💚❤💓💘🌟💟 fineste blogg ever 💛💙💜💗💚❤💓💘🌟💟

    20. Skal dere til leirskole først og hvem skal dokker med?
      må bare vite siden vi skal dit først<3 Ps hvilken plass e det der dere skal??.

    21. Korr e den gull/gule knappen som du har på mobilen din i fra ? Den som e på den runde trykk knappen

    22. Hei jeg synes din blogg er helt utrolig bra jeg liker alt med den jeg følger med på insta og bloggen.
      Jeg synes du er kul og du er mitt forbilde.
      Du tør alt og er kul.

    23. Hei jeg skal på leiskole etter sommerferien jeg og 🙂 men hvilken skole går du på og hvilken uke skal dere på leirskole? 🙂

    24. Hei! Jeg skal også på leirskole etter sommerferien. Hvor skal du og hvilke uke skal du dra? Håper på svar, så kanskje vi møtes! 🙂

    25. Du er syyyyykt søøøt ❤❤❤❤❤❤❤❤❤👌👌👌👌👌👌👌💞💞💞💞💞👸👸👸👸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg