JEG ER LITT SJOKKERT

Hei

Nå har jeg faktisk nettopp stått opp. Det er veldig varmt i dag også, men vi skal avgårde til et Friluftsmuseum. Aldri vært der før, så det kan jo bli gøy. Men aller først må jeg bare takke alle dere FANTASTISKE lesere. Alle dere SØTINGER som legger igjen så utrolig mange KOSELIGE kommentarer til meg. Det gjør at jeg får lyst til å fortsette med å blogge. Gleder meg til jeg kommer hjem og skal lage innkjøpsvideo til dere også. Men hallo…..jeg er på PLASS 22 i dag på blogglisten til blogg.no  SJOKKERT. Har liten tro på at jeg blir værende der oppe altså, men jeg syns jo det var litt gøy for i dag uansett. 

 TIL ALLE DERE SOM IKKE HAR INSTAGRAM. JEG HAR PLANER OM Å LEGGE UT FLERE AV MINE INSTAGRAM FILMER I LØPET AV DAGEN ELLER MORGENDAGEN. 

ET BILDE I FRA EN INSTAGRAMFILM

Nå må jeg faktisk forte meg å ta igjen de andre som spiser forokost og gjør seg klare for å dra av sted. Ønsker dere en strålende dag. 

Hva syns dere om instagramfilmene mine dere som følger meg på instagram?

Klem Jennie

86 kommentarer
    1. Hei Jennie❤
      Du fortjener virkelig å være på 22 plass❤❤ er stolt av deg❤
      Gratulerer så mye❤❤❤❤❤❤❤
      Elsker deg Jennie❤❤❤

    2. Hei jeg synes de er helt fantastiske du er en super jente og jeg takker får at. Du svarte ja på min fårestøsel tusen takk

    3. Kjempe fin blogg. Du fortjener 22 plass håper du en gang kommer 1 plass, siden du har så bra blogg. Du har kjempe bare videoer på instagram ser dem om og om igjen hele tiden!!:-)

    4. Gratulerer!! Jeg har lagd meg en blogg, og jeg bare lurer på hvordan man gjør at bildet står rett? Blir takknemlig får svar❤

    5. Jeg Synnes du har kjempe fin blogg:) jeg leser den helletiden! Jeg elsker den kjempe flink blogger er du! Hvis du fortsetter sånn så kan du bli en kjempe stor blogger etterhvert! 🙂

    6. Instagramfilmene dine er utrolig brae! Spesielt turnevideoene 😉
      Jeg er en fast leser, og tro meg, skal få alle i klassen min til å begynne å lese bloggen din❤
      Glad i deg, og kos deg videre på ferie 🙂

    7. Du fortjener IKKE og være på 22 plass…. NEIDAA!!!!!!! Du er ei positiv og kjempe fin jente som fortjener å være på 22 plass! Jeg elsker instagram filmingen din på instagram – Forsett sånn, du er ei kjempe god blogger!! <3 <3 <3 ILU

    8. Du har verdens beste blogg! Jeg er veldig stor fan av deg!! Jeg følger deg på instagram! Jeg har lagd en fan bruker av deg! Jeg ELSKER deg! Du er verdens penest jente!!! Kos deg masse!! Du fortjener å være på plass 22!! Eller du fortjener å være på 1. plass du da!!!!

    9. Hei Jennie<3♥
      gratulerer med 22.plass <3 det fortjente du:) du er en super flink blogger og ei snill og pen jente<3
      KLEM<3:)

    10. Jennie du fårtjemer det kjemmpe mye! Er d hvor mange som kommenterer eller er det på vært klikk viss du kjønner hva jeg mener:) men tjener du penger på d? Klem Anna:*

    11. Så istad at du var så høyt oppe ,men det er jo ikke rart✌Kjempe bra blogg,fortsett videre ,kanskje du kommer på 1. Plass litt senere😏

    12. Heeei!
      Skal du begynne i 7.klasse?!
      Det skal jeg 🙂
      Men de som er med i Jenter, er alle de like gamle som deg ??! (I så fall hvor gamle er de?)
      Elsker bloggen din kjempekjempekjempe masse!!!
      Hilsen en fast leser😜

    13. Hei jennie❤
      Nå sitte rjeg he red en vennines iPad , og tittet på bloggen din. Og som jeg sa helt fra starten av, nå begynne du og få sponsorer, at bloggen din er så høyt oppe fortjener du! Elsker bloggen din, og deg ❤ Håper du forsetter jennie, jeg har troen på deg! 🙂
      Klem silje❤❤ love you jentamii❤

    14. Jeg ELSKER JENTER❤❤ Og jeg synes videoene dine på instagram er kjempekule😄😄 du fortjener kjempemye å være på 22 plass og jeg er ganske sikker på at du kommer til å være på 22 vist ikke du går høyere da😉😉😄😊

    15. Så kult! Følger deg på instagram, så har sett den videoen med forstørrelses glasset (hvet ikke hvordan det skrives) Den er kjempe morsom!😂

    16. Hei Jennie, du er kjempe snill og tenker på andre som ikke har instagram. Jeg synes du er kjempe pen. Jeg har så lyst til bli kjent med deg å være vennen din men du kjenner meg ikke. Jeg har så lyst til være som deg , fordi du er pen og alt mulig. Du kjenner noen jeg kjenner å. Som Leah fra håndball laget mitt(leah 0908 på instagram) Bare kunne ønske kunne møte på Tusenfryd eller noe sånt. Klem en kjempe stor fan Mairah

    17. Kjære Jennie<3
      kult at du er på 22.plass men du burde hvert på 1.plass etter min mening<3:D leser bloggen din hver dag <3 og de som kjenner deg og snakker med deg og de du blir kjent med uten at du vet hvem de er er super heldige<3 misunner deg å dem super mye<3 du er så pen<3 men det som betyr mest er at du er snill<3 det er bra og være pen men det er enda bedre og være snill og du er begge deler<3du er ei jente som tørr og ta utfordninger og er den du er <3 du bruker ikke alltid sminke og må ikke alltid være perfekt <3 du er ei snill og hyggelig jente og kan være morsom og ikke bare perfekt<3 har kjempe lyst til og bli vennen din og prate med deg på chatte setder 😀
      Klem Louise 🙂 <3 😀

    18. hvor har du kjøpt den shortsen du har på deg på profilbilde ditt?
      det hadde vært så kult om du hadde svart!
      hvis jeg kunne velge topplisten på blogg.no hville jeg satt deg på en overlegen 1.plass du er mitt største idol. hadde vært sykt happy om du hadde svart plissss.
      kan du plisssssssssss også kjekke bloggen min og ei vennine sin den heter mariida.blogg.no om du kunne skrive en liten kommentar hadde det vært fint også.

    19. Hei jeg elsker videoene dine men mitt største ønske er at du kan følle meg eller snakke med deg på skype eller noe men vet du ikke snakker på skype med fans men håper på svar og gratulerer med å komme på 22 plass ❤😘

    20. Kjæmpe stolt av dæ, digge bloggen drit my du fortjener så gæli 22 å du e særr over Glenn fra paradise. Men kor e leirskolen du skal på te høsten. Jeg er like gammel som deg å!❤❤❤❤🎀🎀😊👍

    21. Det er ikke rart at du er på plass 22! Du er en kjempe god blogger<3 Elsker instgramfilmene dine!:D<3

    22. Hvor gamle er de som er med i Jenter???!
      Elsker deg og bloggen din <3
      Hilsen en som har bloggen din som hjemmeside<3333

    23. hei, grattis med 22. plassen du fortjener det eller høyere!! følger deg på insta synes du har morsomme videoer, jeg!! du er kjempe pen og snill synes jeg!! kan du følge meg på instagram??jeg heter helena_tong. mener ikke å mase på deg da men!! håper på svar!!

    24. Elsker dine vidioer på Instargram Jennie . Hvis du kunne tatt en titt på bloggen
      Min og skrevet en kommentar så hadde jeg blitt kjempeglad

    25. Jeg vil bare si at jeg bare ELSKER bloggen din!! Det er så mye spennende ting der å lese og kikke om! Jeg liker også veldig godt Instagramen din så mye kult! 🙂 Jeg har ikke begynt å følge deg siden jeg ikke har vært innpå min Insta på en stund. Men så snart jeg kommer innpå skal jeg begynne å følge deg;) jeg har sett alle innleggene dine pga. Jeg har vært innpå søsteren min sin! 😉 Gleder meg til du kommer med mer innlegg!! Du fortjener virkelig 22. Plass!! 😀 Hilsen Jenniesofie Lover❤

    26. Har nettopp fått meg ny blogg kan du værsåsnill å godta venneforespørselen jeg sendte deg?💕
      Klem en kjeeempestor fan😊 ha en fin dag videre💗

    27. Det fortjener du masse! Gratulerer<3<3 Elsker bloggen din leser den hver gang når jeg har tid. Aldri slutt og blogg! Du vil komme langt. Hilsen en stor fan!<3

    28. Jeg følger deg på instagram og alle filmene dine er super bra og veldig morsomme😍😍😍 du er sykt pen!! Misunner deg høyt✔✔✔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg