Copacabana

Hei

I dag vil jeg nesten si at jeg har vært i syden. Det har vært første dag med hetebølge så det ble opp til 40 grader!!!!! Så vi dro til en ekstremt fin innsjø. Utrolig viktig med nedkjøling når det er så varmt så det ble masse bading og is 🙂 Lå i sola og leste litt for lenge også og ble litt rød. På søndag skal vi dra og bade igjen, men i morgen tror jeg vi har andre planer. Sikkert lurt for jeg kjenner at kroppen har fått mer enn nok sol i dag. Noe som var litt kult var et det kom et fly og slapp ut ca 50 badeballer ned i innsjøen. Mamma fikk tak i en badeball til oss. Dette pleier visst å skje av og til, det er reklame på ballene og det hang også på et tilbud fra butikken som gjennomførte dette. 

 

 

 

Håper dere alle har hatt en finfin dag, uansett hvor i verden dere befinner dere. Håper dere liker bildene jeg legger ut. 

Noe du vil jeg skal ta bilde av?

Klem Jennie

 

69 kommentarer

Siste innlegg