OMG, det er varmt

Hei

Det er kjempevarmt i Graz og det skal bli enda varmere. En hetebølge er på vei og i morgen skal vi derfor dra og bade igjen. I dag har vi vært hos tante på middag hun bor i byen i en toppleilighet og før vi dro til henne vandret vi litt i byen. På gjerdet på den ene brua i byen er det vanlig at kjærestepar henger låser med navnene eller initialene sine på, ser kult ut syns jeg.

LEKTE MEG LITT MED DE TRE ØVERSTE BILDENE

(Jeg hang ikke opp, for jeg har ikke kjæreste – men så denne med J på)

Nå er det nesten deilig at sola snart går ned. I Norge er vi jo ute i det deilige sommerværet til langt på kveld, men her blir det tidligere mørkt. I morgen er altså planen å dra for å bade igjen, men den gangen et sted jeg aldri har vært før. Det er en stor innsjø, som blir kalt for Copacabana. Der veldig fint ut ut i fra dette bildet der i fra. Gleder meg uansett bare veldig til å bade. 

Snart på tide med noen instagramfilmer på bloggen?

Klem Jennie

38 kommentarer
    1. Hei Jennie Sofie<3
      Ja<3 du er sykt heldig som er i Østerrike,du må kose deg super mye på ferie <3 hvilken av de landene du har vært i syntes du det var gøyest i ?<3 du er syyykt peeen<3
      Klem Louise:D 🙂 <3

    2. Bare lurer på det instagram innlege der du sier at føler at jeg må legge ut denne og den er noen bilder du har lagd på sånn leppe hva heter den appen ?

    3. Elsker IG filmene dine. Kanskje du kan snakke østerrisk? Her i Norge er det VARMT. Faktisk mer enn 35 grader i sola🔆

    4. Hei jeg bare lurte på hvorfor du er privat på instagram? Jeg lurte også på om jeg får lov og følge deg igjen fordi min lillesøster som er nesten to trykket på rapporter for spam det var ikke meningen fordi vil gjerne følge deg igjen jeg heter Elieline vist jeg får lov og følge deg.

    5. Hei❤ (det er stinemedalen fra Instagram) hvor mange grader skulle det være imorra i Østerrike?❤ kos deg videre i Østerrike!! ( venter på att du skal se en lang tekst på instagram på den videoen der jeg turner på trampolina)
      Klem Stine❤❤

    6. Elsker bloggen din Jennie Sofie💗💗du er sinnsykt pen ❤💜<3 følger deg på instagram også kommenterer jeg bildene dine der❤❤kan hende du har sett navnet mitt der❤❤
      Klem Louise😊<3:)

    7. Kult, har samme T- skjorte som lillesøsteren din!!
      Kan du følge meg på insta?? Heter helena_tong…….

    8. Hei du er sykt heldig håper du koser deg masse! Jeg lurer på en ting vet du når jenter starter igjen siden du er jo med i jenter , jeg får ikke sett de siste videoene! Klem Sandra som elsker bloggen din!<3<3

    9. du er helt utrolig nydelig<3 beklager hvis jeg stiller deg mange spørsmål og sånt og skriver veldig mye av det samme på komentarene dine men elsker bloggen din<3 og deg selvfølgelig<3super glad for at du har svart meg på noen andre bilder hvor jeg har komentert noe<3 glad for at du har blogg og instagram og tar et nytt innlegg hver dag<3<3:)du er ei utrolig og sporty jente<3:D
      Klem Louise<3 🙂 😀

    10. Hei Jennie du er en kul og sporty jente med masse energi. Jeg elsker alle videoene og bildene dine på både INSTAGRAM og bloggen.gleder meg til dit neste inlegg

    11. Please svar på den hær meldinga! Korr e den svarte bagen ifra ? Den svarte bagen på bilde med sånn skrift eller nå sånt på den

    12. Du er kjempe pen!!♥ forresten så har jeg vært dere ved de låsene:) vi var med en som er fra Wien i Østerrike:D
      Spørsmål:
      1. hvordan du fikk beskjed om at du hadde kommet med på audition til JENTER? For jeg meldte meg på, og på telefonen min fikk jeg en melding fra “NRK Super” men klarte å slette den:(
      2. Hvordan fikk du vite at du hadde kommet med i JENTER??
      3. Hvordan reagerte du da du fikk vite at du hadde kommet med i JENTER??
      4. Hvem fortalte deg det??
      5. Var det du som fortalte det til de andre, eller visste dem der før deg??
      6. Hvordan reagerte familien din da de fikk vite at du hadde kommet med??
      7. Tok det lang tid etter audition før du fikk vite at du kom inn??
      8. Måtte du på flere auditions, eller var det bare en?
      9. Aner du noe om de kommer til å ta inn flere jenter i JENTER??
      10. Tror du kanskje kommer en ny mulighet for de som ikke var på audition i det hele tatt, eller vil de bare ta inn noen av de som var på audition forje gang??
      11. Er det noen andre fra JENTER som har blogg?:)
      Skjønner dette er mange spørsmål… og at du ikke kan svare på alle og det gjør ikke noe:) klem meg<3♥

    13. Melina: Melina: hei, er et innlegg på bloggen hvor jeg har svart på mye av dette, tror innlegget heter hoppende glad…/ ligger i såfall under fanen spørsmål <3

    14. jeg er veldig takknemlig for at du svarte meg på en komentar jeg skrev på bilde <3du er veldig hyggelig og snill <3 hadde blitt super glad om vi kunne ha prata på skype:) vet at vi ikke kommer til å gjøre det for er nok ikke så mange som får prata med deg som ikke kjenner deg 🙂 men hadde blitt veldig glad hvis vi kunne gjort det <3 ihvertfall så heter jeg louise.bjertnes på skype 🙂 vil ikke mase men har så veldig lyst til og prate med deg <3 beklager hvis jeg maser veldig mye men det er fordi jeg elsker bloggen din <3
      Klem Louise <3:D

    15. Hei! Først vil jeg bare si at jeg elsker bloggen din, og du er kjempeflink til å skrive!<3 Og så lurer jeg bare litt på hvordan du får sånn glitter på bildene dine<3 Blir veldig glad for svar!<3
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg