BILDER TIL HEADER

Hei

Dette er et innlegg spesielt til dere som vil lage header til meg. Jeg har laget en selv i dag også, men du skal ikke se bort i fra at jeg kanskje velger å bruke akkurat den du lager.

For at jeg muligens skal kunne ønske å bruke headeren du lager må et par punkter være oppfylt.

1. Kun bilder fra dette innlegget brukes. 

2. Det skal stå Jenniesofie.blogg.no i fine bokstaver tydelig i headeren

3. Det skal også stå Mitt liv i headeren

4. Jeg ønsker nøytrale og lyse farger som bakgrunn. Se eventuelt www.love.blogg.no og www.andreabadendyck.blogg.no Slike farger eventuelt 

Her kommer bildene

Du kan sende header til denne adressen [email protected]

Merk mailen med HEADER i emnefeltet. Jeg svarer dessverre ikke på mail. Husk å ha riktige mål på headeren jeg bruker 1000 x 500 i Photoshop.

Klem Jennie

101 kommentarer

Siste innlegg