Villa Malla

Hei

I dag dro vi til Villa Malla. Vi fikk ikke vært der så lenge som vi ønsket, fordi været plutselig endret seg. Det skyet til og begynte å regne litt. Men vi var der lenge nok til å vite at vi skal tilbake dit om ikke så lenge, en dag det er meldt bare solskinn. Det var et veldig fint sted som ga litt sydenfølelse. Når det er skikkelig varmt gir det helt sikkert masse sydenfølelse. Det var en liten koselig strand der med hvit sand, palmer, hvite telt og masse fint og fargerikt dekor. Veien dit var også veldig fin å kjøre, langs fjorden. Vi hadde egentlig planer om å fiske krabber og å spise middag der, men siden været ikke var tipp topp så valgte vi å dra til Sandvika storsenter i stedet. Det er en del småting vi må ordne før vi drar på ferie, så vi fikk krysset av noen gjøremål på listen vår. Har hørt at de har veldig god mat og is på Villa Malla så jeg gleder meg allerede til vi skal tilbake dit. I dag skulle det være bryllup der også, forstår godt at noen vil ha en fest på et så fint sted. 




Nå har vi kommet hjem og jeg er veldig sliten ettersom jeg også var veldig lenge våken i teltet i går. Jeg har derfor tenkt å legge meg tidligere enn normalt. Orker ikke gå igjennom bilder og filmer i fra overnattinga i går. Om det er noe bra så ser jeg på det i morgen og legger det eventuelt ut på bloggen da.  

Vet du om helt fantastiske steder i vårt land som man bare MÅ oppleve?

Klem Jennie

54 kommentarer
    1. Det så jo helt fantastisk ut der, men jeg lurte på en ting, for engang jeg var på Sandvika storsenter er jeg helt sikker på at det var deg jeg så, jeg beggynte å følge etter deg men mistet deg.
      Jeg villle så gjerne ha en autograf å et bilde av meg å deg. Men tror du vi kan gjøre det om vi møtes der en annen gang?
      Håper på svar.

    2. Du burde dra til Bø sommarland, kjempegøy<3 Håper du koste deg masse<3 Du er forbildet mitt:) klem fra tiril

    3. Håper du hadde en super dag i dag💛💖 tusentusen takk for at du kommenterte bilde mit for 50 min siden❤💋 jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive kommentarer til meg på insta💕 og det håper jeg du kan fortsette med💖 love you!!!💖💛 jeg har nesten de samme tingene som deg fordi jeg synest du har så kule klesstil😻👍 jeg har veldig lyst til å sende deg den tingen rett før sommeren er slutt💌 men vet ikke hvordan??💛 Tusen takk vis du hadde svaret på denne kommentaren❤ tusen takk love You jennie💖💛 klem amanda💋

    4. Lurte på en ting til har du 2 hull i ørene??💖💛 hadde blit superglad for svar på kommentaren😘💕 love you💖 klem amanda❤💋

    5. Ser kjempe gøy ut✨💛 har lyst og reise dit en gang jeg er en super fan✨✨✨💜💗💗 og drømmen min er og følge deg💗💗💗💛💛på instagram tusen takk vis du svarer på dette✨✨

    6. Så super fint ut der! Fikk lyst å dra dit selv! <3 Du burde dra til Fredriksten festning i Halden på allsang på grensen! Det er super koselig! Håper du svarer og hvis du skal dit så håper jeg du sier i fra noen dager litt før 😀 Har så lyst til å møte deg!! :') Jeg skal snart få meg blogg 😀 Så da håper jeg veldig på at du kan legge igjen en liten kommentar en gang <3 Håper du svarer! Klem!!^^

    7. Haha, jeg trodde du var i syden, jeg, skulle sjekke om du hadde skrevet noe før dette innlegget..
      Hvor er dette?? Så himla deilig ut der!
      Det er ei Strand rett her hvor jeg bor, den heter Rosfjord, i Lyngdal.. Der er det en kiosk med litt
      Amerikansk godteri faktisk! Vil virkelig anbefale dere denne stranden, og gjerne sove over på hotellet som ligger PÅ stranden.. Sjekk den ut på Internett, søk på Rosfjord 😉
      På google😏
      Stor klem. Håper dere kommer her en gang, da kan du vente på meg, så skal jeg spørre om autograf 😄😄

    8. Du bare må oppleve Nord-Norge! Har reist til farmor og farfar som bor i Evenes på Liland alene med fly, du får se såååå mye vakkert! Strender, polardyr, osv… Har vært der nå i juli, pappa og lillesøster kom opp litt etter at jeg hadde reist<3 Klem Mathea

    9. Du burde dra til Risør som er ca. 1 time unna Kristiansand .
      Det er en kjempe koselig liten by med nesten bare hvite hus og det er en stor båthavn der.
      Det er masse fine restauranter med masse god mat, endel fiskeretter som er kjempegode😋
      Anbefaler mest å dra dit når det er trebåt festival eller Villvin festival, da er det masse kule boder med masse kule ting og klær og masse gamle hjemmelagde gjenstander💗 Men det er fint der ellers også💜💜
      Har hytte det og jeg elsker å være der💜
      Det er også et fyr som heter stangholmen der man kan dra og spise.
      Anbefaler sterkt å dra dit for det er så utrolig fint som du kanskje har skjønt😋💟😸

    10. Hei jenniesofie,vis du og familien din vill oppleve et helt fantastisk sted så er det og køyre opp trollstigen utrolig fantastisk og når du kommer på toppen er det gavebutikker og utsiktspunkt der du går ut i lufta.Det er utrolig fasinerende eg anbefaler det 🙂 klem

    11. Hei, jeg er en fast leser av bloggen din og vil følge deg på instagram, jeg har spurtet par ganger men når jeg sjekker om jeg følger deg, sångjør jeg ikke det, er det noe galt med Instagram eller er det du som avslår, jeg trenger ikke å følge deg, men har veldig lyst! Om jeg skrev eller har gjort noe som gjør at du avslår meg så er jeg lei for det 😢 Hilsen Anne 💛🎀

    12. Hei, jeg er en stor fan av deg! Jeg har veldig lyst til å følge deg på instagram! Håper du kan svar ja 😊😊😊 Hilsen Anne, håper du jeg kan følge deg på insta, jeg heter Annek001 💚

    13. Utrolig fin blogg 🙂 Men Jennie ?? Kan jeg få skype navnet ditt 🙂 Drømmen min er vel å selveste ta bilde med deg autograf å snakke 🙂 Men siden jeg vet at du ikke vil gi navnet ditt ( Har snakka med rikke ) (kjenner rikke ) men mener kan du lage en annen bruker på skype som du snakker med fan om altsålage en ny skype brukere for fan så du kan snakke med fan

    14. Utrolig søt å fin blogg:) Jeg lurte på om du kan gi navnet ditt til skype ( Vet at du ikke vil ) men siden du ikke vil kan du lage en bruker der du snakker med fan altså vi gir et navn til deg då kan du ringe dem å snakke med dem 🙂 DRØMMEN MIN ALTSÅ

    15. Kjempefin blogg du har!! Du er også en veldig flink skuespiller! Jeg var også på Villa Malla i går! Vi har hytte der skjønner du:) Skulle ønske jeg møtte deg!!

    16. Skal også til Hellas i høstferien. Skal til Antiparos 🙂 Vært der to ganger før, bor på samme hotell,har vår egen private strand. Det er HERLIG å være i Hellas!
      Har du vært i Hellas før?:)

    17. Hei, Jennie<3
      Håper du har kost deg;) Det er ubeskrivelig hvor mye jeg ELSKER bloggen din!!!!!!!:D
      Skulle ønske vi kunne møtes en dag! Da hadde jeg blitt såååååååååååååååååå GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!😃
      I ❤ u!!!
      Jeg spiller forresten også håndball og jeg skal også på Selena Gomez konsert i Spektrum!:)
      Vis jeg hadde møtt deg der hadde det vert den beste dagen EVER!!!!!😉
      Håper du skriver blogg LEEEEEEEEENGE!!!!!!!!!!!!!!!!<3
      Jeg ser virkelig opp til deg og skulle ønske jeg var sånn som deg!!!!!:) du er mitt forbilde og det er du ikke bare for meg det er du for mange!!!!!!!!:)
      Du er pen, kul, morsom, en flink skuespiller( ser på JENTER, så bra serie!!!!), flink baker, snill( eller jeg kjenner deg ikke deg så det kan jeg ikke vite men er sikker!!!) og nå må jeg slutte sånn at jeg ikke skriver en bok;)
      Ha fortsatt en super sommer❤
      Klem<3

    18. Hei Jennie!
      Jeg er en suuuuuper stor fan! Jeg elsker bloggen din!
      Jeg leser på den vær dag!
      Skulle så ønske at vi kunne møtes en gang!
      Det hadde betyd suuuuuper mye om vi hadde møtes på tusenfryd en gang vi skal dit men det er sikkert mange som ønsker det.
      Ha en fiiiiiiiin dag!

    19. Du burde besøke Andøya, der er det sykt fine strender, og en spesiell plass er Midnattsol camping. Og det beste av allt, det er sol hele dagen og natten. <3 <3 <3 <3 annbefaler denne plassen <<3 <3<3<3

    20. Jeg bor 15 mimutter unna sirca, ok kjenner de som eier den godt 🙂 siden jeg bor nesten der og sånnt, kjempe fint blogg <3

    21. Det var enkelig litt morsomt å se at du hadde vært der får der har også jeg vært ❤️ Var der med en venninne som hadde en hytte like ved der så der har jeg også vært å det var litt gøy atte du også hadde vært der😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg