Summerfeeling

Hei

Det er sååååå deilig at solen har kommet tilbake og at det endelig er litt sommer. Jeg elsker å være ute når det er fint vær. Enten om jeg er på stranda eller bare hjemme i hagen. Jeg har fått spørsmål om jeg alltid skal blogge sent på kvelden, og svaret er at jeg ikke planlegger på forhånd når jeg skal blogge. Jeg blogger når det passer meg best. En gang kanskje det passer meg å blogge flere ganger i løpet av en dag, kanskje tidligere men også sent. Nå som det er så deilig å være ute passer det meg best å blogge om kvelden før jeg skal legge meg. Da bruker jeg også en del tid på å svare folk på instagram. I morgen skal jeg endelig på Tusenfryd igjen og det gleder jeg meg veldig til . Skal forsøke å filme litt og kanskje få laget en liten film, men jeg lover ingen ting. Det eneste som er sikkert er at jeg kommer til å blogge om dagen min på Tusenfryd. 

I går spurte jeg om noen ville se et par filmer som jeg har lagt ut på Instagram og det var det flere som ville. Det er fordi det er flere av leserene mine som faktisk ikke har instagram. Jeg kan forsøke å få til å gjøre dette et par ganger i måneden og legge ut flere av videoene jeg deler på Instagram, det blir jo noen i løpet av et par uker. Hva syns dere om det?

INSTAGRAMVIDEO

 Nå gleder jeg meg veldig til Tusenfryd i morgen. Det er meldt veldig fint vær og det er alltid koselig med sol når man er i parken. Noen andre som også skal dit i morgen?


Klem Jennie

26 kommentarer
    1. Hei, Jennie<3
      Skal dessverre ikke på tusenfryd i morgen:(
      Men hadde vert kult for da kunne jeg kanskje møtt deg!:)
      Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker bloggen din sååååååå MYE!!!!❤
      Klem<3

    2. Jenny Ngan: Julian: ravla13, maya: lea_mathilde01, shirin: laila_elmontaser, Thea: yoshinlove, Tora: marensphoto, Ada: segaye, Emilie: leadrewbieber.
      Jenniesofie: jeg vet ikke om du har sett det men jeg har sendt deg en melding. Og jeg er veldig glad for at du ville bli venn med meg:)
      Hilsen thisismyinspiration.blogg.no/vilde

    3. ååå det er drit gøy med spæsj i tusemfryd😃😃😃👍👍👍👍 har bare vert i tusenfryd en gang siden jeg bor fem timer vekk fra oslo😔😔😔

    4. Heii!!
      Hadde blitt utrolig glad om du så kommentaren jeg elsker bloggen din å su er så utrolig kul! Det hadde vært utrolig stort for meg å du hadde forandret livet mitt om du linket meg i et av innleggene dine! Digge bloggen din og deg!

    5. Elsker bloggen din!<3 Jeg har instagram ,men det er kjekt at du legger du videoene ut på bloggen og så det synes jeg du bør fortsette med:-) Jeg synes du er en sykt flink blogger, du er utrolig pen og virker som en utrolig snill og hyggelig jente!<3 Det er så utrolig kjekt å lese bloggen din siden du skriver om så masse spenndene. Det er veldig kjekt når du legger ut videoer som foreksempel den videoen av deg og Lea der dere skulle late som at dere var sånn skikkelig uvenner. Det var kjempe kjekt å se på!:-) Også de videoene du legger ut på instagram er veldig kjekke og intresange. Da håper jeg at du har hatt en fin dag og får en fin dag i morgen. Også ville jeg bare si at du må stå på videre og ikke bry deg om det kommer noen stygge kommentarer. Kyss og klem fra Tinnit (Ingrid)<3<3<3

    6. Hei Jennie, du har en skikkelig fin blogg, men du skjønner det at jeg også vil lage meg blogg, men problemet er at jeg ikke aner hva den skal hete, så deerfor lurte jeg på om du hadde et pasende navn til bloggen. Håper på et svar, om du ikke har noe forslag så kan du svare: Har desverre ikke noe på lager.
      Klem fra Julie

    7. Jennie skal du på tusenfryd senere i sommer å? Hadde vært sååå kult å treffe deg der!! XOXO SUUPER STOR FAN!♥

    8. Hei, Jennie.
      Var på tusenfryd og jeg tror jeg så deg. Var du ved super spalash i etttiden ellerno?
      + er du my på badeland og sånt, er det gøy???

    9. Jeg lurt på om du kunne legge ut noen bilder fra instagram, jeg får ikke lov til å ha det og jeg har veldig lyst til å se dine bilder<3 Elsker bloggen din 💘
      Har så lyst på instagram, veldig mye pga jeg kan følge deg og andre i Jenter osv. Men kan du lage ett innlegg med bilder fra Instagram ? Love your blog:)
      Jenniesofie forever!!! Jenniefashion💛💙💜💚❤💗💓

    10. Hei Jenniesofie jeg skal også til tusenfryd i morra når skal du jeg skal dra hjemme fra (kongsberg) kl 11.00 kanskje vi møtes og jeg er en stor fan av deg fra JENTER Hilsen Kristin 🙂

    11. Tusen takk for at du har svart på kommentarene på instagram hver gang du svarer blir jeg super glad. det hadde vært kult om du bodde i Halden. Hvis du kommer til Halden skalllll jeg møte deg du er super kul og søt, snill, morsom og ikke minst jeg tror du er en sånn venn man kan stole på <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
      PS: hvis ikke du husker meg heter jeg marenafh25 på instagram <3<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg