Pakke

Hei

I dag har jeg ryddet og pakket  ganske mye. Vi kal jo til Sarpsborg denne helgen og jeg gleder meg veldig. Jeg skal bade, klatre, spille minigolf og masse gøy. Det har tatt ganske lang tid å pakke i dag fordi jeg er et rotehue og glemmer ofte hvor jeg legger ting. Jeg har hoppet litt på trampolina i dag også. Det er også meldt veldig fint vær i helgen så jeg håper det er mange fine butikker i Fredrikstad for vi tar oss kanskje en tur dit. Vet du om det er det? På vei hjem skal vi innom Sverige og handle godteri og sånt. Koooooooos!!!! Gleder meg sykt. 

Jeg liker meg ALLER best i klatreveggen:)

Er du også et rotehue???

Klem Jennie

72 kommentarer
    1. lille broren din er så søte eg har en lile søster som heter elisanet ikkje med h da men hun og er like søt som han ka heter han ???????♥☻☺♠♣♦○◘?

    2. Det hørtes hyggelig ut. Er også et rotehue. Kos deg masse i Sarpsborg da:-) mmmmm elsker godteriet i Sverige 🙂

    3. Jeg bor i Fredrikstad! Det er veldig mange fine butikker i Torvbyen. Har du vært på superland i Sarpsborg før? Det er VELDIG fint der!!

    4. så kjekt håper du får en god sommer da!!<3 jeg er et rotehue ja roter vekk alt å noen dager etter finner jeg det:) hahahaha<3 elsker deg jennie<3 klemm amanda<333

    5. Er og et rotehue, asså! Feks, finner aldri mobilen, og jeg pleier å ha den på lydløs ganske ofte, så når jeg skal ringe til meg selv fra mamma’s mobil hører jeg den ikke!!
      Men jeg finner den jo til slutt da..;) Er en sånn type som ikke klarer seg uten mobil, er du og sånn!:)

    6. Hei, jeg har vært i Fredrikstad en gang med klassen. Da tok vi en liten båt til gamlebyen og der var det et bad som het Kongsted friluftsbad, der var det to sklier tre basseng og et stupetårn❤❤❤
      Kan du pliiiis følge meg på insta jeg heter @indabieber?❤
      Ps.du er sinnsykt pen❤❤❤

    7. Hei:-)
      Er det familien din som er på den reklamen?
      Ja jeg er et rotehue,hehe…
      Jeg lurer på noe hvorfor kan du ikke følge de på insta som spør er det for mye eller?
      Lurer litt skjønner du:-)
      Men jeg lurer på om du kanskje bare kanskje kunne følge meg.
      Du må ikke da,men det hadde vært fint.
      Vet du ikke vil da:-(
      Kos deg i Sarpsborg i helgen da:-)

    8. Malin: Hei søta ?hvordan skal jeg klare å følge med på tusenvis av folk sine bilder? Hvorfor skal jeg få mage bilder opp på min instagram som jeg kanskje ikke har noen interesse av? ? Håper du forstår. Klem

    9. Hei, Jennie<3
      Når jeg var på inspiria med trinnet, så så jeg deg på akkurat det bilde!:)
      Du er så pen og kul og virker veldig snill:) eeeeelsker JENTER!
      Min fav. Serie!;)Håper du fortsetter å blogge Leeeeeeeenge!!!:))
      Klem Tuva<3

    10. Hei:) Jeg synes du er superfin<3 Jeg bare lurte på om hvor gammel er laila hun som spiller shirin i jenter, og hun som spiller Ada? Ps: Ikke for å mase altså men følger du folk du ikke kjenner/er du åpen for å få nye venner via instagram? Viss du er det så hadde det vert fint om du kunne følge bestevenninene mine(pga har ikke insta selv) de er kjempe snille:) @marte_n_ og @elisestenersen. Kjempe fine og hyggelige jenter akkurat som deg:) er det noen andre i jenter som har blogg?
      Hilsen vilde<3

    11. Ja jeg er et rote hue et stor et også .
      Har vært der . Skal du dit?
      Veldig gøy der !
      Ha en fin sommer da pena

    12. Ja liker best klatreveggen, skal dit i morra bare klatre. Bor jo i Halden som du kanskje vet fra før 🙂
      Veldig mange finer butikker i Fredrikstad, det er jo Storbyen, Torvbyen, Østfoldhallene og mange flere kjøpesenteret og gågater, jeg synes storbyen er best der er liksom alle de kjente og brae butikkene på et sted. Trur det er 100 butikker der! Veldig koselig kjøpesenter da! Med pizza og mcdondals. Kanskje vi sees i helga, det hadde vært utrolig koselig <3

    13. Jeg er stor fan av deg!!!<3<3 du er så nydelig,pen og sikkert veldig snill
      Jeg lurte på om du ville se på bloggen min det hadde vært en ære: susannswaggy.blogg.no
      Jeg har drømt om og bli skuespiller siden jeg var 2 år men har ikke blitt det ennå men nå skal jeg bynne på skuspill-skolen for jeg er ikke sjenert i det helle tatt og jeg er faktisk den som klarer og ikke le når jeg virkelig må så jeg føler at jeg er en født skuespill men uansett plis kan du se på bloggen min: susannswaggy.blogg.no Og kan du plis legge igjen en kommentar på bloggen min? snapchat: susi12340
      Instagram: susannswaggy
      Vine: susannLH
      Kik: susann12340

    14. Ja,masse fint i Fredrikstad fint senter og alt:-) har du vært der før? Hvis ikke,må du glede deg!!

    15. Jeg var i Fredrikstad for en måned siden,det er veldig fint der.Men det virka som at det bare var ett kjøpesenter der? Men hvertfall var det veldig stort og fint senter da 🙂
      Kos deg masse 🙂

    16. Ja jeg skjønner 🙂
      Det er ikke akkurat så gøy å ha masse bilder på din insta som du ikke er interessert i.
      Men er det familien din som er på den reklamen??
      Jeg har lyst til å bli kjent med deg,men jeg bor ikke i Oslo:-(
      Klem<3

    17. Når du er i Fredrikstad og skal shoppe anbefaler jeg: Torvgata? tror du at du kan følge meg på insta? heter martine_bieber.

    18. Hei! jeg lurte på noen ting :
      1. Hvordan ble du med i den reklame får sarpsborg?
      2. Siden du er med i jenter, går du på drama kurs, eller skuespillskole?
      Glad for svar! Elsker bloggen din!

    19. Hei, så kult at du likte klatreveggen. Jeg ELSKER å klatre, jeg trener rundt 1-6 ganger i uken. Jeg anbefaler UTE-hallen i trondheim, den er SUPER<3
      Klem.

    20. kjenner du martiinepiia på instagram siden du følger henne??<3 vær så snill å svare på dette spørsmålet!!! jeg kjenner henne<3

    21. Åh, heldig du er! Kos deg masse i Sarpsborg 🙂
      Må si at du virker kjempe hyggelig! Jeg kjenner jo deg ikke da,men uansett. Jeg ser på ”jenter”, og digger den nett-serien. Du er utrolig pen, og jeg , som MAANGE andre, skulle ønske at jeg møtte deg en gang. Jeg tenker at det sikkert ikke skjer, fordi det er jo tusenvis som har lyst til det. Du burde være stolt av deg selv! Du er kjempe pen, og det er mange som digger deg 😛 Haha. Leser bloggen din hver dag <3 Jeg oppdaget bloggen din ved at søstra mi kom inn på rommet mitt med pc'n og sa : ''Er ikke det henne fra Jenter? '' og jeg så på headeren og sa ''Jo''! Også sa jeg ''Jennie Sofie.... er det det henne heter ja 😀 Kult.'' Og jeg sjekket den ut med en gang. Og nå er jeg fast leser! 🙂 Vel, du er en veldig flink skuespiller, og jeg beundrer deg. Kos deg kjempemasse i sommer, bli brun og blid 🙂 Haha. God sommer Jennie! <3 🙂 Klem!

    22. Hei Jennie, ja jeg er et KJEMPE rotehue, men jeg lurte bare på en ting, for du skjønner det at jeg vil også lage meg blogg, men vet ikke om hva den kan hete så derfor lurte jeg på om du hadde noe passende navn til bloggen min.
      Stor klem fra en STOR fan som heter Julie;)

    23. Hei Jennie Sofie! Jeg skal også på superland en dag! Kanskje vi kan snakke sammen en dag! Kan jeg få telefonnr ditt? Klem Anna <3

    24. Hvor skal du imorgen , hvilket sted klem Ingrid ps:bor i Sarpsborg det hadde vært morsomt om jeg hadde sett eller møtt deg

    25. Kos deg kjempemasse søta :*
      Det fortjener du virkelig! 🙂
      Har du lyst til å følge meg på Instagram? Hadde blitt UTROLIG SUPER-GLAD 😀 Men du må ikke hvis du ikke vil… Jeg er din aller største fan Jennie Sofie! Håper du får en fortsatt fin sommer 😉

    26. Kos deg utrolig mye! Er så stor fan av deg! (Tror jeg er den største) 😀
      Heter @caro_line00 på Instagram hvis du vil følge meg 😉 Du må ikke…
      Kos deg da søta :*
      Klem Caroline.

    27. Jeg bor i fredriksdad og det er MANGE fine butikker og det er meldt fint vær og hviss dere kommer i morgen kan dere se på barne sykeløp og det er 45 min fra fredriksdad til Sverige(strømsta)jeg hvet det pg jeg har hatt campingvogn på løcholmen i 6 år vel ha en fin sommer og HÅPER jeg kanskje ser deg!!! Hilsen en veldi pratsom jente<3<3<3

    28. Hei jeg syntest du er ein kjempe god skuespiller:):) Men skal du vere med i sesong 2 på jenter????

    29. Siden du følger henne!?? Hvorfor følger du henne❤ leser hun bloggen din??😘 Eller så du bare henne på insta så begynte du å følge henne?? Jeg bare lurer siden jeg kjenner henne❤❤❤ vær så snill å svare må vite❤😘👍

    30. Hei Jennie 😽 du er veldig kul for jeg har møtt deg på superland før !! Jeg håper du har hatt og får en god sommer videre 😘 klem

    31. Du er super pen!!♥
      Vi digger deg om vi ser deg en dag besvimer vi!!♥
      Kunne du ta en tur innom vår blogg og kommentere vi hadde blitt så takknemlige!!??♥
      Elisilbff.blogg.no

    32. Det er veldig fint i Fredrikstad.Koste du deg? 🙂
      Og har på en måte livet ditt blitt forandra etter at du begynte å spille i Jenter? Eller er det som før? Kjempe fin blogg og fine bilder 🙂

    33. kjempe gøy å følge deg har og vert i super land og på hotellet rommet nummere vårt var 367.
      Jeg var i Fredrikstad nå i februar det er veldig kjekt der mora mi kommer der fra og mine besteforeldre bor der.
      Håper at du leser denne kommentaren.
      Har du noen kjæledyr ?
      Er det kjekt å spille jenter å iså fall hvem er du mest med i fritda ?
      Er det lea?
      Hilsen Viktoria en stor fan fra klepp stasjon i nærheten av stavanger!!!!
      ( ps hvis du skal til stavanger Si hvor jeg vil møte dg !!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg