Bandana-video

Hei

Etter mye frem og tilbake lagde jeg i dag en etterspurt Bandana-video. Dagen ellers har vært veldig slapp, men det ønsket jeg også. Jeg er bare suuuuuuperklar for sommerferie nå, kan nesten ikke vente. Denne uken blir heldigvis leksefri og jeg håper på sol og flere dager på stranda med venner etter skoletid. Håper også at en del av vennene mine ikke reiser bort med en gang for jeg skal være en del hjemme i starten av sommerferien. Jo, en ting må jeg huske. Tusen takk til alle dere som skriver så utrolig mange koselige kommentarer til meg inne på Instagram også. Setter utrolig stor pris på det, men jeg klarer ikke svare alle. 

BANDANA-VIDEO

 

Hva syns du om filmen?

Klem Jennie

85 kommentarer
    1. Du er så fin:D <3 går veldig mye med bandana jeg og:D, så fine bilder du har på instagram, jeg følger
      deg heter mariacornell<3 <3 håper du kommer på topp 5 snart:D

    2. Hei Jennie 🙂
      Takk for å ha legge ut denne videoen 😉
      Nå skal jeg kjøpe MANGE bandanaer! Gleder meg til å bruke dem<3
      <3Jeni

    3. hei jennie
      jeg elker bloggen din!
      du er så sinnsykt fin.
      jeg hadde besvimt om du hadde kommentert tilbake til meg!
      PS:du er forbildet mitt.
      Please svar.

    4. man får kjøpt de på gliter og hgm men hun sa jo i filmen at hun har kjøpt alle sine på gliter linda

    5. Slutten var bare helt konge! Ninjaen var bare best og piraten❤ digger deg, her er noen ting om deg:
      – pen
      – ganske morsom ( det har jeg sett utifra innleggene )
      – flink til og spille Hedwig
      – fantastisk
      – flink til og blogge
      – super duper
      – kul
      – og sikkert en veldig god venn!
      Digger deg du er en ENGEL! Klemmer fra en stor fan Sarah

    6. Hahahahahaha! Elsker videoen! Det så ganske lett ut å ta på seg en bandana:) skal kjøpe det! Det på slutten holdte jeg på å le meg i hjel av! Det andre bandanaer kan brukes til!:)
      Det du legger ut på Instagram får jeg ikke sett siden har ikke Instagram, men så fint at du legger ut noe der i fra her også❤❤❤❤

    7. Hei jennie
      Fin vidio, men eg lurte på om du kan legga ut
      bilde/vidio av romme ditt. Da hadde vert fint<3
      ❤-lig helsing Mee<3

    8. jeg synes du er kjempe pen og du ser ut som du er morsom jeg elsker deg å du er mit store forbilde ååå jeg får bare aldri sakt så høyt jeg kunne ønske jeg var vennen din jeg har bare ikke ord for hvor høyt jeg elsker deg!!!!! <3 elsker bloggen din og jeg elsker deg!! <3 <3 <3
      kan jeg vær så snill å få svar de hadde vert stort for meg!!! ps: jeg lurer på noen spørsmål: hvor høy er du?? kan du vær så snill å ha trampolinevideo?? har du noen dyr?? hva er du alergisk mot?? hva spiser du til vanelig hver dag?? hvordan går de ann å være så myk når du ikke går på dans eller turn??

    9. Hun kjøper de jo på Glitter da “Matto” !
      Jennie❤du er så pen! Jeg føler bare at jeg kjenner deg og har sett deg en gang før❤vil så gjærne møte deg i sommer❤men så bor jeg jo i trondheim da.. Men takk❤jeg visste ikke hvordan man tar på bandana❤❤nå har du lært meg det😊
      så ble jeg SÅ glad da, når du likte bildene mine på instagram. Kan du plis følge meg og?❤dumt du ikke har kik eller snapchat eller noe sånn. Men du har jo blogg og Instagram da, og det bruker du jo mye tid på.
      Heter elise0105 på instagram jeg

    10. Du er så pen:)
      Videoen var bra!!
      Kan du begynne å ha sørsmalsrunder vær uke eller annen hver??? Pliiiiiiis

    11. Hei! Vet du ikke kommer til å svare, men skriver i tilfelle! Jeg har snakket litt med deg på Instagram! Men uansett, til poenget! På fks den videoen. Hvordan får du slow og fast motion? Har du lastet det ned? Har du det på dataen eller andre ting? Hvordan lager du det? (kanskje et vanskelig spørsmål å svare på det siste der..) Jeg vil avslutte med å sii at jeg elsker bloggen din og vil bli akkurat som deg! Og ha en så fin blogg! Jeg prøvde og lage samme video som den milkshake videoen! Men du er bare bedre, du er bare best! Kunne ønske jeg var som deg og het Jennie Sofie og! Det er bare verdens nydeligste navn! Vurderer å bytte til det når jeg blir stor! Elsker deg og bloggen din! Følg meg gjerne på Instagram:) Instagram: Hannahsalvesen 🙂 Det hadde betydd mye! Håper vi kan bli gode venner gjennom instagram! Eller kanskje du har skype! DU virker som en kjempe flott og god venn! Har ikke så mange venner..( Har jo venner men, du virker så snill) Så jeg tregner noen å snakke med:) Ta gjerne kontakt om du vil! Vi kunne jo blitt brevvenner! Har alltid ønsket meg en brevvenn! Klem meg!

    12. Vil også bare si at siden du skrev at du skulle være mye alene i begynnelsen! Kan vi jo hvertfall prate! Jeg er alene hjemme i en måned, mamma og pappa er på jobb:/

    13. Hannah: klart jeg svarer. Lager i iMovie og redigerer i det programmet. Der kan man stille inn hastighet på klippene 😀 hvor bor du forresten, langt unna meg? Klem

    14. hvor kjøper du de på glitter men hvor i oslo eller…
      du er en super søt jente sett deg spille håndball på nesodden du er kjempe flink
      ønsker jeg kjente deg
      håper du svare mhv Hedda

    15. Heii!!! Jeg er en stor fan som du kansje har sett❤❤ jeg bare lurer på om vi kan ha kontak på skype eller noe sån så Hannah spurte om vær så snill de hadde betyd så mye for meg !!! Vis du og jeg hadde snakka på skyp hadde jeg vært så glad resten av livet mit å vis jeg var lei meg hadde jeg bare tenkt på den samtalen!!!!❤❤ jeg har bare ikke ord for hva jeg hadde sakt jeg hadde………..ja veit ikke hva jeg hadde gjort!!!!❤❤❤❤❤❤ vær så snill ❤❤❤😘❤😘❤❤😘😘😘❤😘❤😘😘😘😘❤❤❤😘😘

    16. Hei jennie! Jeg er en stor fan av deg, og er flink til å spille slem i jenter! Har dessverre ikke lyd på mobilen, så fikk bare sett videoen uten lyd:'( Jeg hadde dånet hvis du hadde svart, til og med hvis du svarte ‘glass’ feks hadde jeg blitt glad😃
      Ps: du har superkul stil og du er kjempe pen ass!
      Pps: er ikke alle guttene i klassa di gale etter deg?

    17. jennie kan du ver så snill å følge meg på instagram jeg heter olaug098
      da hadde drømmen min gått i oppfyllelse
      klem Olaug

    18. Hei Jennie Sofie<3
      Eg berre elsker bloggen din<3
      Du er den fineste i heile verden<3
      Hadde besvimt om du hadde kommentert til bake <3
      Helsing ein stor fan!!!!!

    19. Hei!! ❤
      Jeg er en kjeeeeeeeeeeeeempe stor fan av deg :O Jeg er såååå sjalu på stilen din og sånn
      Kul slutt, ser den om igjen og om igjen

    20. Wæææ! Du svarte meg! Forresten du BURDE ha kjæreste ass! Kommer til å kjøpe maange bandaer nå som du har lært meg hvordan man gjør det!!

    21. Hei Jennie!
      Du er syykt pen, jeg skulle ønske jeg var like pen som deg! Jeg bare lurte på hva You tube kanalen din heter, der hvor du legger ut videoer osv.. Hadde blitt sykt glad om du hadde svart! <3 Klem fra Anna!

    22. Tuuuusen takk jennie nå vet jeg vordan jeg breter bandana jeg har mmmaaannggee og hva mere man kan bruke den til😘😂

    23. Hei jeg er stor fan av deg, bloggen din og jenter! Jeg syntes du er en utrolig flink skuespiller med en fantastisk personlighet❤ Jeg bare lurer på en ting hvor kjøper du bandanane dine hendt? ❤ Jeg er Leah1810 på instagram❤ Stor fan❤ Klem Leah

    24. Hei,jeg elsker deg!<3du er syykt pen du er forbilde mitt!<3,men hvor er det du kjøper bandanane dine?<3plizz svar<3,men du er verdens peneste!!!!!!<3,å jeg elsker bloggen din leser den heeletiddn<3<3<3klem Solveig~<3

    25. Haha, du er så sykt kul! Digger deg!<3 du er ikke en sånn berte som tror du er så pen, men en sånn kul jente som kan gjøre mye morsomt! Men du er også sykt pen! Ååhhrgh, døøør av ninjaen og den skumle mannen! Du er så kul<3 koselig med kommentar tilbake:)
      Klem<3
      Stor fan!

    26. Å, det var utrolig fint at du la ut denne videoen! ♥ Jeg drømte faktisk om at jeg møtte deg og at du var kjempesnill noe du helt sikkert er i virkeligheten!

    27. Hei Jennie det er meg maivat på instagram ville bare si du har utrolige fine bandanaer og jeg håper du kommer lenger opp på topp lista på blogg.no hadde vært fint om du sjekket ut bloggen min 🙂 hilsen Maia

    28. Hei Jennie Sofie du er helt SYYYKT fin og du er veldig flink til og spille Hedwig!!! Og det er helt utrolig at snill og søt og mye posetivt ….I LOVE U Jennie sofie

    29. Hei jeg lurte på om du kunne svare meg hvor mye Ca en bandana koster for eksempel hvor mye koster de du kjøpte på glitter

    30. Hei det er meg igjen jeg gikk til triaden storsenter så gikk jeg til glitter da var det ingen bandana jeg gikk til andre butikker men der var det bare svart og rød og jeg har lyst på en lys rosa som du har fins det andre butikker der de selger lys rosa bandana jeg har så lyst på en lys rosa bandnavn

    31. Hvordan får du sånne effekter? Som du hadde på slutten og sånne bokstaver(er det et programmer eller noe)
      Hva filmer du med? ( hvilket kamera)
      Ps. Du er super kul

    32. Hei
      Jeg var med kusina mi på kjøpesenteret og vi var inne på glitter.
      Men de hadde bare militær-bandana👎
      For meg er du en prinsesse👸
      Hvor gammel er du??✨
      ~☆

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg