Temafest bursdag

Hei

Kom nettopp inn døra i fra bursdagsfest hos min venninne Ines. Tema for festen var 1912, altså enten lange fine kjoler eller, bukseseler og lignende. Jeg ble rett og slett en mann,  ha ha. Ines bor jo i Oslo og jeg bor på Nesodden, så det er jo litt reisevei, men familien til Ines var kjempesnille og hentet og leverte meg på brygga. Var kjempehyggelig å bli innvitert og vi hadde det supergøy i selskapet hennes. Tok selvfølgelig noen bilder og noen har kanskje allerede sett et bilde på Instagram fra tidligere i dag. Tenk nå er det bare to dager igjen av denne skoleuken og så begynner vi på siste skoleuke før ferien, syns dagene flyr avgårde. På fredag skal jeg i temabursdag igjen og min kjære kusine kommer også på besøk til oss i helgen, det blir sååååå koselig. Men nå må jeg faktisk få av meg dette kostymet.

Noen som vil gjette hva temaet for temabursdagen på fredag er? Dere som vet det, ikke “gjett” da, der dere snille. Skal love å ta flere bilder da. 

Klem Jennie

21 kommentarer

Siste innlegg