sommerfest

Hei

Nettopp kommet hjem i fra sommerfest med Jenter. Spist god mat og hatt det superkoselig. Kommer til å savne alle sammen i sommer, men noen får jeg kanskje truffet i ferien også <3 I morgen får jeg allerede sett noen, for da skal jeg i bursdag til nydelige Ines. Fikk kul gave i fra Jenterteamet, se de stilige hettejakkene.  Fikk tatt noen koselige bilder som jeg skal få hengt opp på veggen på rommet mitt.

JENTENE MINE <3

LÆTTIS BILDE 

Ble dessverre ingen video i dag, men håper dere liker bildene.

Har du vært på sommerfest/avslutning for skoleåret ennå? 

Klem Jennie

95 kommentarer
    1. Kjempe fine bilder Jennie Sofie . Håper du hadde det gøy.
      Du er en god skruespiller.
      Ines er det hun som spiller Thea i jenter.
      Kommer det noe nytt etter sommeren på Jenter.
      Du er så pen.
      Stå på med bloggen.

    2. Hei jennie!
      Jeg digger bloggen din!!
      Du virker som en snill og omtenksom person,
      Også er du sykt pen!!
      Lurte bare på om du gikk i syvende eller sjette klasse?
      Hilsen en veldig stor fan!!

    3. Fine bilder! Misunner deg som bor så nærme Oslo! Bor ca 1 time unna, hvet du om det er nærme nokk til at jeg kan bli med i en slik serie når jenter er ferdig? Elsker bloggen din!! Også lurte jeg på om du synes at du er lik Hedwig? Til slutt ville jeg bare si at du er flink til å danse, og jeg ser på den milkshake videoen nesten hele tiden!! Elsker den! Stå på med bloggen!! Alle super gode lykker fra meg!

    4. kan du ha spørsmålsrunde en gang? Forresten, du er den beste skuespilleren i Jenter 🙂
      Så ut som dere koste dere 🙂

    5. Ja vi har hatt det med skolen..høres koselig ut..kan du gå innom bloggen min.leser bloggen din vær dag.skal ha et innlegg der jeg sier Ossen blogger jeg leser og seff kommer du der..du har drit fin blogg..akkurat som deg.du er verdenst fineste jente…

    6. Heii<3
      kan du vær så snill å adde meg på insta jeg spør deg om å være venn kan du vær så snill å svare ja!!!???<3 elsker deg. og bloggen din du er super fin<3 love. u<333

    7. Heei! Jeg bare lurte på om du kunne følge meg på instagram? Da hadde jeg vært sååå glad! Du er sååå flink i Jenter!! Forresten, jeg heter @juliebenestadd på Instagram♡ Stor klem ❤

    8. Kan du værsåsnill å følge meg på instagram??? 💜💜💜 er kjempe stor fan og hadde blitt kjempe glad om du gjorde det! Heter: thaletulla 🙂
      Er du lik som hedwig i virkeligheten? 🙂

    9. kan du vær så snill følge meg på insta had blitt den lykkeligste jenta på jorden💛 jeg heter aminae555

    10. Kan du legge ut navnene på de som er med i JENTER? Liksom :
      Maya heter…..
      Shirin heter…..
      Emilie heter…..
      Tora heter…..
      Thea heter…..
      Andreas heter…..
      Daniel heter…..
      Julian heter…..
      Even heter…..
      Plis svar lurer veldig!;)

    11. Var på sommeravsluttning i går på mamma sin jobb:-) og skal i morgen med skolen:-) kan du pliss følge meg på instagram??jeg heter lilleblom1?? Du er en utrolig flink skuespiller:-) elsker jenter ser på det mange ganger om dagen:-)

    12. Så koselig dere har det!
      Du er så pen, digger klærne dine!
      Jeg følger jenter, hele tiden!
      Fortsett og blogg, SØTE Jennie!

    13. Hva slags kamera har du? Eller bruker du telefon? <3 du har så fin kvalitet på bildene dine <3
      Klem Emilie<3

    14. Hei jeg bare lurer på hvorfor det ikke går ann å følge deg på insta. for når jeg spør så bare går forespørselen vekk……😭😭😭Og kan du pliiiiis følge meg da blir jeg superglad. Jeg heter odahermine (på insta) !! Digger bloggen din 😘

    15. Kan du plissss svare meg, på instagram kan du følge meg der plisss er din største fan!
      PS har ikke privat profil.
      Har vært fint med svar.

    16. Heei, Jennie Sofie😘
      Kan du pliiiiz følge meg på insta, har spørt deg men du avviser meg😩
      Jeg heter peacepippip, håper du kan følge meg og at jeg kan følge deg😛😄😆
      PS: Du er kjempe pen😘
      Hilsen en fan❤

    17. Har ikke instagram:( men søsteren min kunne vise;) takk for at du svarte:) Får du lov til og si om de andre i JENTER har blogg? Siden ELSKER og lese din og kanskje andres?<3 ❤

    18. jeg har vært på 50-år jubileum for skolen i dag som også var avsluttning<3
      men kan du please følge meg på instagram hadde betydd så mye<3 skjønner hvis du ikke kan/vil men bare lurer<3 jeg er din største fan! jeg heter: @juluthesweetone på instagram

    19. Hei! 🙂 Jeg liker bloggen din utrolig godt! Bra at du koste deg på sommerfesten 😉 Men jeg lurte på en ting… Vet du om Jenter skal fortsette i sommerferien eller om det er pause da også begynner etter sommerferien igjen? Håper du har tid til å svare meg 🙂
      Med vennlig hilsen Caroline (en stor fan av Jenter og deg!)

    20. Fine bilder! Misunner deg som bor så nærme Oslo! Bor ca 1 time unna, hvet du om det er nærme nokk til at jeg kan bli med i en slik serie når jenter er ferdig? Elsker bloggen din!! Også lurte jeg på om du synes at du er lik Hedwig? Til slutt ville jeg bare si at du er flink til å danse, og jeg ser på den milkshake videoen nesten hele tiden!! Elsker den! Stå på med bloggen!! Alle super gode lykker fra meg! Skrev dette i en annen kommentar også, men du svarte aldri, dessuten lurte jeg på om du kunne følge meg på IG jeg heter Sanna_01x Stå på! Mvh sanna

    21. ja skal ha det på mandag
      men lurer bare på en ting jennie kan du være så snill si ja til at jeg kan følge deg på instagram
      kan du plisssss følge meg og

    22. hei jennie kan du være så snill å si ja til at jeg kan følge deg på instagram jeg heter celine6802
      jeg er en kjemmpe stor fan jeg hadde blitt kjemmpe glad vis du hadde følgt meg på instagram
      foresten er du kjemmpe pen <3<3<3<3<3<3

    23. EEEEEEEEEEEEElsker jenter!!!<3 min fav. serie! du er en utrolig god skuspiller!
      Ser så opp til deg! du er foresten veldig pen og kul! og ikke minst snill(eller virker sånn...)
      Neida vet at du er snill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)
      klem

    24. Hei Jennie ❤ Jeg bare lurte på en ting,dette spørsmålet får du mål nesten hele tiden,men jeg hadde blitt så glad om du hadde følgt meg på Instagram❤❤❤ Jeg heter : yajs1.

    25. Hei ,Jennie♥
      Jeg lurte på om du i et innlegg kunne linke blogger til noen andre fra jenter(hvis de har) i et innlegg?
      Håper på svar:-)

    26. På det andre bildet og hun helt til høyre, hvem er det? Er hun skuespiller i JENTER eller noe? Det er Jennie Sofie, Ines og … ? Pliis svar!:)

    27. Hei. Jeg elsker Jenter. Jeg bare lurer er det ganske mye stress og konsentrere seg om Skolen mes du driver med Jenter <3 Super kul blogg.

    28. Hei. Jeg er en kjempe stor fan. Jeg synes bloggen er drit kul. Men kommer til og savne jenter til September 🙁 Men jeg er glad at du gjorde som at jeg begynte og blogge. Hva heter Julian på ekte ???

    29. Hei. Jeg bare lurer, Er det ikke litt rart og være en annen i Jenter en den du er ? Håper du kan Svar MVH Frida

    30. Hei! Bare digger deg!!! Gidder du pliiis å følge meg? Da blir jeg den aller lykkeligste jenta på jorda! Heter : ruske_natalie jeg er stoooooor fan! Jeg lurer også på hva maya og even heter på ekte. PS: bare diggggggggeeeeer deg!!! <3

    31. Hei Jennie Sofie<3
      Er glad for at du er den du er og ikke alltid må ha på sminke du legger ut på bloggen<3:) du er pen akkurat sånn du er<3 mange som blogger legger ut bilder av seg med sykt mye sminke og gjør alt mulig for å være pene ,men du er den du er<3 du legger ut tullebilder altså at dere gjør grimaser og sånt<3 jeg elsker bloggen din og det er fordi den er sånn den er og ikke at den som har blogggen må være helt prefekt på et bilde ,men jeg syntes du er perfekt uansett<3 men mange andre bare smiler og må ha på masse sminke på bilder og sånt med du er helt vanlig og det er bra syntes jeg<3 super glad for at du er den du er<3
      klem Louise<3 🙂 😀

    32. Louise: Takk, betyr my med slike kommentarer. Jeg syns ikke at alle de som er høyt på topplisten er sunne forbilder for oss jenter på min alder. Koselig at du liker meg som jeg er <3

    33. Jeg elsker JENTER💜👍 jeg synes at dere er kjempe flinke skuespillere💚💚💚💚💚 dere er fine og jeg kunne ønske jeg kunne møtt dere på ekte å få autograf☺☺☺☺ hilsen meg💛💛💛💛

    34. Du er såååå kul!eg skulle ønske eg kunne hatt sett deg i virkeligheten og vert venner❤❤❤eg har sett alle episodene av jenter
      Eg håper du svarer❤skulle ønske me var venner

    35. Hei Jennie Sofie!!!
      Har du snapchat eller skype HVA HETER DU VIST DET??
      Digger deg og bloggen din hva heter alle på ekte lurer veldig på hoved personene
      Maya..
      Shirin…
      Tora…
      Deg vet jeg jo!!
      Klem Emilie

    36. Hei jeg heter Hedda og er 11 år jeg lurte på om hvordan du har så kul stil ps: du er. Den fineste og flinkeste skuespillerne i jenter er det morsomt og er dere venner i virkeligheten ?

    37. Du er kjempekul, men kan du si meg hva Daniel i serien jenter heter på ekte? Så han på IKEA i dag🌈

    38. Kan du følge meg på ig det er jeg som sendte den greia til deg å noen av de andre skuespillerne på DM Pliss følg hadde betyd utrolig mye😍💗

    39. Hei✌️Du er en utrolig pen jente😍 og du ser veldig snill ut. Jeg kunne ønske Jeg kjente deg?😊
      har du kjæreste?
      Hvilken skole går du?
      Og hvor mange følgene/venner har du på Instagram?
      Og jeg lurte på om du kunne beskrive deg selv?
      Kjempe kult om jeg hadde fått svar😲

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg