FRIENDS

Hei

Fra fredag til lørdag hadde jeg Lea på overnattingsbesøk hos meg på Nesodden, savner henne allerede. Skulle gjerne sett henne mye oftere enn det jeg gjør. Nå nærmer det seg sommerferie både i fra skole, jobb og fritidsaktiviteter, og jeg håper så inderlig at det bare vil bety at vi kan se hverandre mer enn til hverdags. Alt er mye lettere med ferie på den måten, dagene får jo brått flere våkentimer også for man trenger ikke stå opp tidlig for å komme seg på skolen. Den første delen av sommerferien har jeg ingen spesielle planer utenom å fylle den med venner og impulsivitet som Tusenfrydturer, overnattinger og strandturer. Mamma og pappa er veldig snille med å la døra vår stå åpen for besøk, så håper på at vi kan få venner som vi ellers ikke får sett så ofte på feriebesøk til oss. 

I LOVE MY FRIENDS

I dag var været skikkelig dumt til å begynne med. Fikk ikke bestemt seg for om det skulle regne eller være sol, liker ikke slikt vær. Først var jeg skikkelig innstilt på en regnværsdag og hadde tenkt til å bare slappe av og daffe inne, men så ble det plutselig sol. Til slutt fikk jo været bestemt seg og så ringte en kamerat og lurte på om vi skulle finne på noe, så da ble jeg med han og tre andre klassevenninner ut. Vi var både på skolen og nede på stranda og møtte flere venner.  Alt i alt så ble det jo en bra søndag til slutt og jeg fikk også badet i sjøen som jeg også gjorde i går. 

Hvordan har du hatt det i helgen? Har du fått tatt sommerens første bad ennå?

Klem Jennie

32 kommentarer

Siste innlegg