EN FRYDEFULL DAG

Hei

I dag har jeg vært på Tusenfryd i sammen med gode venner. Vi var der fra det åpnet til det stengte og vi hadde det såååååå gøy og hadde soooool hele dagen. Jeg har tatt en god del filmer og noen bilder, og jeg skal selvfølgelig dele noe av det på bloggen. Akkurat nå vil jeg bare sitte på terrassen og grille marshmallows med familien og en venn av søster. Elsker grillet marshmallows, men jeg er ganske dårlig til å grille dem, he he. Lover å blogge om dagen på Tusenfryd, men ikke i dag.

 

ER JEG IKKE FLINK TIL Å GRILLE ?

PAPPA ER LITT FLINKERE

LILLESØSTER

Har du hatt en fin dag i sommerværet? 

Klem Jennie

20 kommentarer
    1. såååå kult da, jeg kjenner de som spiller Maya og Shirin, hehe! vi skal på Tusenfryd imorgen 🙂 (du og lillesøstern din ligner ikke). kan du skrive inn e- postadressen din?, det står på andre blogger. håper du svarer!

    2. Ville du kanskje ha hjulpet meg ? Lurer på hvordan man importerer videoer til macen . Får det ikke til. Vil du skjekke det nyeste innlegget mitt og kommentere hvis du kanskje vil hjelpe meg? Værsåsnill:)

    3. hei! du passer så godt til den rollen din i jenter<3
      men jeg lurer på en ting! hvilken nett side er det du leger denne blogge?
      håper jeg år svar så fort som mulig!!!

    4. Hei! Jennie:) jeg har tegnet deg!:) jeg lagg ut er bilde av det!:* hadde sette stor pris på om du kunne kommentert det og si hva du synntes!!<3333 da hadde jeg blitt kjempe glad!:* på instagram så heter jeg vanessabebiii der finner du bildet!<3

    5. Hehe! Veldig bra at du likte det!<3hvis du kommer en dag en gang til Kristiansand dyrepark igjen så kan jeg gi tegninga til deg<3:)
      Klem:)

    6. Ser skikkelig koselig ut! Kan du pliis legge meg til på skype? Jeg lover å ikke fortelle skypen til noen! Hadde blitt verdens lykkeligste, og vi kunne blitt bedre kjent! <3

    7. Hei Jeg lurte på to ting, kan du være så snill og følge meg på Instgram?(juliebenestadd)
      Jeg hadde blitt sååå glad da Det andre var, hvor gammel er lillesøsteren din?
      Stor klem fra Julie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg