FLEIP ELLER FAKTA?

Hei

Hvem kjenner meg egentlig best, eller hvem klarer å skille fleip i fra fakta? Jeg har laget 10 påstander om meg selv som enten er fleip eller fakta. Nå kan dere avgi svar i kommentarfeltet og så vil jeg svare på video i løpet av helgen. 

FLEIP ELLER FAKTA

1. Jeg har brukket to kroppsdeler. Det var tommelen og lilletåa.

2.  Jeg kom over pappa sin barbermaskin som liten og barberte bort en bred stripe av hår midt på              hodet mitt.

3. Jeg har vært i 11 land

4. Jeg stod for første gang på en scene og sang for ukjent publikum da jeg var 2 år.

5. Jeg har vært i i bladet Se og hør ved tre ulike anledninger

6.  Mia Gundersen er min tante

7. Jeg er 50% østerrisk, 25 % finsk og 25 % norsk

8. Jeg snakker 4 språk

9. Jeg var redd for filmen “Charlie og sjokoladefabrikken” frem til jeg ble 10 år

10. Jeg har siden jeg var 3 år kunnet rocke med tre rockeringer samtidig som jeg synger og gjør                  klappelek. 

Så hva tror du?

Klem Jennie

72 kommentarer

Siste innlegg