VIDEOER

Hei

Ut i fra kommentarer og lesere på bloggen i går så likte dere min Mini-mågjørevideo. Jeg fikk mange spørsmål om jeg kan ha flere videoer og svaret er selvsagt JA. Jeg shopper ikke akkurat ofte, så når det eventelt kommer en innkjøpsvideo vet jeg ikke, men hva med å lage en video som “MIN DAG PÅ TUSENFRYD” neste gang jeg er der? Mågjørevideo var det kjempegøy å lage, men jeg kommer jo ikke til å lage en ny en med en eneste gang. Da jeg la ut bilde på Instagram hvor dere kunne komme med forslag til hva jeg og Amanda skulle gjøre på videoen, kom det mange kule forslag. Mye av det var vanskelig å gjøre fordi det var helligdag, butikker hadde stengt og det var ikke så mange folk hjemme/ute i det området hvor jeg bor. Derfor kan jeg love at det vil komme en ny MÅGJØREVIDEO, nettopp fordi jeg vet at det er mye mere morsomt, flaut og latterlig vi kan gjøre. Håper veldig på en tur til Tusenfryd allerede til helgen, men ingen ting er sikkert ennå. I dag blir jeg med en venninne hjem rett etter skolen og i ettermiddag er det håndballtrening. 

Jeg har sett på noen andre blogger at lesere ofte setter pris på fine bilder fra Google. Jeg søkte litt på nettet i går og lagde en collage meg bilder jeg liker veldig godt. Jeg elsker å reise og setter stor pris på vakre steder. Jeg har vært heldig og har fått reist mye, drømmen nå er en tur til Paris.

Har dere noen forslag om hva slags videoer jeg kan lage utenom MÅGJØREVIDEO?

Klem Jennie

66 kommentarer

Siste innlegg