Det heRRRRRlige sørlandet

Hei 

I går så var det siste dagen i Dyreparken for oss. Vi var heldige og fikk supert vær. Det var også mye mer åpent der da, men også flere mennesker. Vi begynte med noe lillebror har vært spent på lenge, nemlig en tur med Kaptein Sabeltann sin skute. Dette er veldig populært i Dyreparken og fordi vi gjorde dette med en gang parken åpnet slapp vi å stå i kø. Syns det er utrolig moro å se at lillebror er så entusiastisk og fornøyd. 

På tivoliet var det mange gøyale spill som å kaste ball på blikkbokser. Der vant jeg en bamse til lillebror. Det var også en liten SpinSpider som ligner litt på den som de har på Tusenfryd. Den karusellen er super gøy og jeg tok den mange ganger.

Lillebror sin favoritt er Jungel Bob. Det er en bobbane som går høyt opp i skogen og så kjører man ned i full fart. Vi tok den bare en gang fordi det var mye lenger kø. Vi var også i barnas Afrika og matet geitene i dag også. Jeg synes det er supergøy, og jeg har alltid elsket geiter.

Rett ved siden av barnas Afrika er Tømmerstupet som heter Nilen. Nilen er veldig morsom, bedre enn tømmerrenna på Tusenfryd. Vi ble ganske våte, men det var greit fordi det var så varmt at at vi tørket veldig fort. I går var parken oppe til 17.00 og vi fikk tid til å gå gjennom alle de ulike områdene. Vi hadde ispause mange ganger fordi at det var så varmt. 

SYDENSTEMNING

FRA INSTAGRAM


Noe vi ikke gjorde på 17 mai var å gå gjennom Nordisk Villmark. Det gjorde vi i går og vi kom nært innpå bever, jerv, elg, og ulv.  KuToppen minner meg nesten litt om Østerrike. Veldig idyllisk og så fikk lillebror kjørt traktor her også, selvom den vi kjører i Østerrike om sommeren er ekte. 


Noen andre dyr som jeg syns er morsomme er apekatter av alle mulige slag. Hadde jeg bodd i nærheten av Dyreparken ville jeg garantert ønsket meg årskort til parken. Nå er jeg heldig og bor ikke så langt unna Tusenfryd og jeg har jo sesongkort til den parken. 

BILDE I FRA MIN INSTAGRAM


I dag har jeg bare tatt det helt med ro, i og med at jeg ennå er forkjøla. 

Hva har du gjort i pinsen?

Klem Jennie

38 kommentarer
    1. Var på legevakten i går, og jeg måtte sy seks sting etter at jeg lekte 15 gjelder med bestevenninnen min og søsteren hennes og falt og skrapet opp hele kneet mitt, så i dag har jeg ligget mest inne og slappet av😞 Håper du har hatt det fint i Kristiansand. Klem😘

    2. Elsker at du blogger mye!
      Elsker bloggen!!!! <3 det eneste jeg ønsker nå er at du legger ut et outfit bilde i morgen eller i dag.

    3. Hei Jennie! 😀 Jeg har hatt ett lite besøk av en venninne på lørdag. Vi bada (ute), det var faktisk ganske deilig siden det var glooo varmt den dagen! Svetta, og svetta hele tiden! xD Så det var veldig deilig med et bad! I dag har jeg vært en liten tur hos tanta mi for ho har bursdag. 🙂 Jeg har snart bursdag jeg og…har bursdag på onsdag, den 22.mai 😉 Men, hos tanta mi ble vi enige om at vi skulle ta en tur til badeland i morra i Særp, som jeg kaller det 😛 Gleder meg veldig! Altså det er på Superland 😉 Vet at du har vært der før, og jeg syns det er gøy der…vet ikke hva du syns men..? *sukk* Nå har jeg skrevet en del syns jeg, til å være en komentar. Jaja, håper du svarer! Klem Maria♥

    4. Hei jennie 🙂
      Fint at du har kost deg 😉 å håper du blir frisk igjen… Fine bilder også men kan du væresåsnill å godta forespørselen på instagram? Har prøvd flere ganger å jg elsker JENTER! Og kan du væresåsnill å følge tilbake ? Klem❤

    5. Kjempe fin blogg og fine bilder! Viste ikke at du spilte i serien JENTER, men ihvertfall, gratulerer for at du kom med :))
      Gjerne tipse folk om bloggen min, så tipser jeg tilbake ;*

    6. Hei ville si at den spin sprin tingen du fortellte om heter stor slegga!Jeg bor i byen ved siden av. Og er mye på besøk i dyreparken! Du var heldig med nilen og jungelbob og storslegga man må egentlig stå i en halvtime for og komme seg inn i vær enkelte ting!! Men ellers er det kjempe gøy! Fikk du besøkt sørlandssentere?? (Norges største kjøpe senter)

    7. Jo jeg har mitt ekte navn og bilder av meg der… Jg heter Shane1402 der 😉 håper du kan følge tilbake

    8. Hei Jennie. Jeg har ennå ikke fått svar 🙁 Hvorfor svarer du nesten alle andre men ikke meg? Jeg skrev en del…

    9. Hei Jennie! Glemt å svare..: Jeg forstår godt at du har mye å svare på! Mente ikke mase. Ja, det var jeg som hadde bursdag <3 Vil bare si at du virker utrolig snill og morsom. Skulle gjerne vært venn med deg. Hadde vært kjempe gøy! Instagram: @markri22
      KLEM! <33

    10. Jeg bor i Kristiandsand og og tatt den storslegga mange ganger og Nilen de er super gøye begge to neste gang du drar dit må du prøve bobbbanen den er også super gøy. Men det også gøy og gå rundt og prøve andre ting i dyreparken 🙂

    11. Hei Jennie Sofie <3 Du er Nydelig og du har masse fine Blogg-bilder !!! Og jeg har Likt lilla deksel og likt gult deksel med diamanter <33 Du er utrolig og det hadde betydd kjempe for meg om du hadde følt meg på Instagram <3333 jeg heter jallefall karro2412 <`3 ;* ;*;*;* lovjuu <3 er på videoene dine på bloggen de er morsom og Kule <3 - Karoline -

    12. heia
      Så nettop gjennom hele bloggen din så la jeg merke til at jeg var i bakgrunnen , hehe. På det ene bildet bak deg når du sitter nede så er det en jente bak deg med lilla t skjorte og hvit rosa skjørt. Jeg er ikke så liten nå da er 11 år men det lignet utrolig på meg . Også var jeg også i dyreparken den dagen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg