Hurra for 17 mai

Gratulerer med dagen alle sammen.

I går kveld kom vi frem til Quality Resort Kristiansand og etter en fantastisk 17mai-frokost i dag tok vi turen til Dyreparken. Været var ikke helt tipp topp tommel opp, men det gjorde ingen ting. Vi har billetter til i morgen også og da er det meldt sooooool. I dag har vi vært på løvepresentasjon og vært med på foring av dyrene i barnas Afrika. Kjempekult å se på mating av løvene, fikk tatt noen stilige bilder.

LØVENE I DYREPARKEN I KRISTIANSAND MÅ JOBBE LITT FOR GODBITENE SINE



I tillegg har vi fått gjort mye av det vi liker aller best uten å måtte stå i kø. Lillebror har kjørt Reli Safari fem ganger, den store tømmerrenna Nilen har vi kjørt 2 ganger og Jungel Bob 3 ganger etter hverandre. I morgen har mer av parken åpent og vi skal blant annet på tivoliet. Hotellet er kjempefint og jeg gleder meg allerede til, den deilige frokosten i morgen også. Dumt at jeg ikke er 100% i form og at bassenget ute ikke har så varmt vann som vi trodde, det er nok helt perfekt her på hotellet om sommeren.


Nå blir det film og snop på hotellrommet. Håper du har hatt en finfin dag. Hvor mange is har du spist? 

Klem Jennie

18 kommentarer
    1. Så kult at du også spiller håndball!
      Du spiller vel på Neshodden ikke sant?
      Hvis du gjør det, kjenner du to gutter som heter Max og Trym?
      De er 00,ere og de spiller på neshodden håndball.
      Klem

    2. Kjempe fin blogg ! Lager du headere selv ? I så fall ,kan du lage en til meg ? :]
      Btw , gratulerer med dagen <3 🙂

    3. Hvem tar alle bildene dine ?
      Hvor mange ganger i måneden er du i Oslo ?
      Hvor langt er det fra Nesodden fra Oslo ?
      Hvilken butikk er den beste ?
      Synes du er mye å være 170 høy som 12 åring (vennen min er det, jeg synes ikke det 😀 )

    4. Hei! Jeg ville bare si at jeg er stooor fan av deg:-) Liker bloggen din og du legger ut kule bilder på instagram<3 Lykke til videre med bloggen!

    5. Dina: varierer hvem som tar bildene mine. Nesodden er ca 25 minutter med båt fra Oslo. Er i Oslo ca 1 gang i uken. Har en kusine som er ca så høy og syns ikke det er rart. Klem

    6. Jenniefashionfaan: Hei. Koselig med instagram da, men ser helst at du ikke bruker mine private bilder i en blogg. Jeg vil vel helst ikke ha en fanblogg, selvom tanken sikkert var god. Klem

    7. Hei! Har du navlepearcing? Hvis du har det, kan du lage et innlegg om det da? Kanskje som som hvor du har tatt det og om det gjorde vondt og sånn? Hadde satt stooor pris på det (tror andre også hadde det). fin blogg! 🙂

    8. Jeg har spurt deg om å følge deg på instagram! Jeg heter ameliavaloen, og jeg elsker bloggen din!! Ps: du er skikkelig kul i jenter!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg