PAKKE PAKKE

I dag pakkes det for i morgen reise vi bort i et par dager. Syns det er superteit at det ikke blir knallfint vær på 17 mai hverken her hvor jeg bor eller dit hvor vi skal. Gleder meg veldig til å bo på hotell igjen, og lillesøster og jeg skal få eget rom denne gangen også. For dere som følger meg på instagram så dere at jeg hadde en veldig fin helg i sammen med familien min på Quality Resort Sarpsborg i slutten av April, men det er ikke dit vi skal denne gangen. Jeg pakker både for overskyet vær, men også for pent vær i tilfelle solen skulle ombestemme seg og komme allikevel. Vi optimister har det best 🙂 Jeg pakker ikke så veldig pent tøy for vi skal ikke gå i 17-maitog. Jeg pakker også badetøy i tilfelle det blir så dårlig vær at vi heller vil bade inne enn å være ute og leke. Drar i morgen ettermiddag, kanskje i nærheten av der du bor 😀 

BILDET ER I FRA MIN FORRIGE HOTELLFERIE I SARPSBORG

MAMMA OG PAPPA SITT ROM I SARPSBORG

Hvor skal du feire 17 mai?

Klem Jennie

49 kommentarer

Siste innlegg