ELSKER TRENING

Hei

I går etter Tinestafetten søkte jeg litt på nettet etter treningstøy. Jeg elsker å trene og liker så og si alt av sport. Om høsten og vinteren går jeg på skitrening og går på skirenn her hvor jeg bor. Til vinteren igjen skal jeg begynne å gå renn andre steder også, og det gleder jeg meg veldig til. Før jeg ble med i JENTER danset jeg også hiphop, men sluttet da det begynte å kræsje med både skitreningen og innspilling. Nå har jeg begynt på håndball og det syns jeg er veldig gøy. Flere av vennene mine spiller på laget, og vi har det veldig moro i sammen. Ellers så er jeg er glad i å klatre, danse, turne, svømme, løpe, stå på slalom/snowboard og å spille alt mulig av ballspill.  Det er så utrolig mye fint treningstøy man kan få tak i, man får jo energi bare av å se på det og sikkert enda mer energi av å ha det på seg. 

Her er noe av det jeg likte veldig godt, er det ikke superfint?  Men nå må jeg løpe, skal på håndballtrening 🙂 

Hva trener du? 

Klem Jennie

 

53 kommentarer
    1. Jeg spiller også håndball! Liker veldig godt dansing også, gikk på freestyle når jeg var liten men sluttet, hehe. Skjekke bloggen min ? mariiielle.blogg.no . Klem

    2. jeg elsker også trening!<3
      jeg går på innebandy og friidrett:)
      det er også veldig morsomt<3
      Håper vi møtes en dag!
      Ta gjerne en titt innom min blogg også:)

    3. Kan du ha videoblogg!?
      Kanskje må gjøre video eller noe?? Hvis du liksom skriver ett innlegg der du sier: Skal ha må gjøre video, så sier vi forslag til hva du kan gjøre (feks med en venn).. Masse morsomme må gjøre videoer på youtube 😉

    4. Trener håndball ( elsker det ) også turner jeg troppsturn ( elsker det også men mer håndball ) hvordan triks kan du i turn og hvilken plass spiller du på i håndball ? 🙂

    5. Hei, super stor fan av jenter!! Jeg går også på håndball😬✌ jeg syns du er SUPER PEN👌og en flink skuespiller!! Har alltid hatt lyst til å treffe deg!! Håper du kommer til Oslo en gang😃👍👍 da må du lage ett innlegg😍❤👍😱👏😬🙈😏😊🙉

    6. Trener håndball! Jeg elsker det og alle vennene mine går der også:) Elsker også og trene! Løpe, håndball, fotball, tennis osv osv… Hvilket lag spiller du på Jennie?💛

    7. Jeg trener og trener, blir litt annerledes da men jeg har begynnt å spille i korps for ca 1månde siden

    8. Utrolig kult at du også går på håndball! Det gjør jeg også! Kankje vi møtes på en cup en gang? 🙂 hadde vært sykt gøy:) jeg går da altså på håndball sammen med vennene mine, men bruker veldig mye tid på musikal dans og vanlig dans som jeg elsker. Du vet kanskje navid som var med i norske talenter? Han har vært med på det showet jeg skal være med på i år! 🙂 men han kunne ikke være med pga. hans egene show. Trenings tøyet og skolene var sykt fint! Vi har nesten lik smak!! Du har kjempefin blogg og du er veldig flik til å spille i jenter! Stor fan! 🙂 klem annine<3

    9. Jeg synes tøyet var utrolig fint!!! Jeg trener håndball og før gikk jeg også på hiphop og svømming. Jeg elsker å svømme og bade, og jeg er veeeldig glad i å stå på ski og snowboard. Jeg liker å hoppe på trampoline og jeg Har forresten spillt håndball i 6 år! Jeg elsker bloggen din❤❤❤

    10. Åhh…..elsker trening jeg og, Dt er jo artig at vi e 2. Jeg missunner utseende ditt sykt mye,…. Mn lurer på hvor fort du springer 60 m ??

    11. Jeg går på fotball og har lyst å begynne på håndball men det krasjer 😥 jeg elsker ballspill og alt slags sport jeg også 💜 elsker JENTER 😍 ps: du er kjempe flink til å blogge elsker den går inn på bloggen nesten hele tiden 😜

    12. Du er så inspirerende og pen! Jeg elsker trening, for jeg har alltid lyst til å gjøre det! Det er ikke no sånn “Nå må du ut å trene tjukken”. Nei, nei, jeg ELSKER å trene, å ikke på grunna å få den perfekte form, men at det er gøy… det er viktig! Jeg jogger, danser og trener styrke! 😉 Sterke farger på treningsklærne er motiverene og gjør det gøyere å trene! :-)) XXX

    13. Jeg ELSKER å trene! uten trening hadde livet mitt vert mye kjedeligere, hahah<3
      Jeg trener både fotball og håndball, jogger og står på slalom og langrenn om vinteren 🙂
      Elsker bloggen din, stå på videre <3

    14. Driver med fotball, drama, løping, styrke og slalom og langrenn:)
      Løping og styrke gjør jeg når jeg vil.

    15. Åhhhh, jeg turner også! Og jeg står på snowboard🏂har gjort det siden jeg var 8/9 og nå er jeg 12☺ men jeg går på apparatturn og det er driiiit gøyt., jeg gikk på håndball da, men det var ikke så kjekt mot slutten når det var de de beste jentene som hele tiden:
      midtpunktet
      sto ALLTID fremst
      ga beskjeder som om det var de som trente oss
      kastet ballen til hverandre og ikke oss
      trodde de var bedre enn alle!
      Skjøt hele tiden
      Og de var skikkelig frekke uten at de visste det tror jeg?😳!
      Så da sluttet jeg og begynnte på RG siden jeg er myk og. Det passet bra!

    16. Jeg trener fotball 2 ganger i uken men nå er kampsesongen begynt så da spiller jeg bare kamp. Også er jeg veldig glad i å springe, jeg er den raskeste i klassen! Jeg var også med på tinestafetten å når jeg sprang kom jeg på 1. Plass wihiiuu! Også bruker jeg og jogge ute å trene med vekter noen ganger å jeg er 12 år født i 2001 🙂 i februar

    17. jeg elsker bloggen din. Også kjenner jeg hun som spiller Lea og Laila.
      PS: jeg har de joggeskoene på det tredje bildet, hehe! 🙂

    18. Hei kul blogg jeg elsker og trene jeg og det er jo litt viktig når man er elleve og tolv år jeg elsker jenter du er en veldig flink skuespiller jeg går på håndball dans også jogger jeg litt. Bare noe jeg vil føye til du er døds pen. Klem Sara<3

    19. går på turning i Hokksund og trampet og dansemix i nærheten av der jeg bor:) gikk på skøyter når jeg var mindre men gikk på turning da å og det var samma dag så da kræsjet det litt med skøyter også gikk jeg på to sangkor men slutta på det ene i år så går bare på et kor nå(sang er ikke akkurat noe trening da men jaja) :):):):):):D:D:D:D:Djeg er også glad i å danse og turne <3 dansing,turning og sang er mine favoritt hobbyer<3 liker du å synge?<3:)
      Klem Louise<3

    20. Kjempe elendig i ALT som har med; Sport, turning, trampoline og ballspill!:( det er så dumt! 1, fordi jeg liket å trene, selvom jeg er ganske treg og redd for ballen… Litt i hvertfall… 2 fordi jeg blør så lett i ansiktet😂😂 Men jeg liker det selvom jeg ikke er så flink da…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg