10 TING JEG ELSKER

Hei

I dag bestemte jeg meg for å gjøre enda et av deres tips om hva jeg kan skrive om på bloggen. Jeg skal skrive 10 ting jeg elsker. Selvsagt elsker jeg flere ting, men dette er de 10 første tingene jeg tenkte på.

JEG ELSKER

Bilde av meg og min bestevenn på skolens talentshow i fjor.

1. å være med venner og familie . 

2. sydenferier, elsker sol og varme.

Bilde fra Kypros i september i fjor. Fikk verdens beste ferievenner.

 

3. å gå på langrenn.

4. å ha noe ekstra morsomt å se frem til. Å ha nedtellinger til konserter, ferier osv.

5. at Selena Gomez kommer til norge og at jeg skal på konserten hennes 1.september.

 

Denne plakaten har jeg på rommet mitt.

6. drama og skuespill, og å få spille i serien JENTER.

7. fornøyelsesparker og karuseller.

8. å sove lenge og drømme gode drømmer. (Som å reise til Paris for eksempel)

9. å shoppe i butikken Claire`s. De har så mye morsomt og fint.

Dette ville jo vært perfekt for en vakker dag i Paris.


Eller disse fargerike morsomme smykkene til et enkelt sommerantrekk.

10. å besøke familie i Østerrike. Elsker både byen Graz og de herlige turene høyt oppe på fjellet.

 

Hva gleder du deg aller mest til i år?

Klem Jennie

54 kommentarer

Siste innlegg