INNKJØP

Da har jeg kommet hjem fra senteret med noen få nye ting. Jeg fant egentlig ikke noe særlig og venter heller et par uker og håper på at det da har kommet enda flere nyheter inn i butikkene. Jeg må nok skuffe dere som hadde håpet på innkjøpsvideo, men det blir bare bilder denne gangen. Favorittinnkjøpet fra i dag er de nye ROOTS skoene mine med galaksemotiv, elsker dem. 

Forrige uke kjøpte jeg noen kule pakker med nagler som jeg tenkte å style opp noen klær med. De ligger bare løst på bildene nå. Litt morsomt å ha noen klesplagg som man har stylet selv. Kjøpte også de to skjortsene på bildene. 

     
                                         

Kjøpte meg også en rosa topp med runde, gull detaljer, som passer til sommer og sydenturer. Kom over en blå bandana som passer til skjortsen, så jeg kjøpte den. Elsker bandanaer<3

Har kost meg masse i dag med mamma. Super glad for at jeg fant de kule skoene. Hva har dere gjort i dag???

Klem Jennie

#newin

64 kommentarer

Siste innlegg