LENGTER ETTER SOMMEREN

Det var så utrolig deilig med noen dager med skikkelig sol og til og med varme, men så måtte det selvfølgelig begynner å regne og bli kaldere bare etter ett par dager med det fine været. I dag ser det ganske fint ut igjen, men det er ikke like varmt og godt som det var.

Mamma tok en titt i klesskapet mitt i går og fant ut at jeg har dårlig med klær til sommeren, og det betyr jo en liten shoppingtur. Jippi! Er ikke sikkert det har kommet så mye sommerlig i butikkene ennå, men vi skal ta en tur på storsenteret for å sjekke. Denne sommeren blir dessuten litt ekstra lang, for vi skal forlenge den med en tur til Kreta i høstferien. 

Men nå må jeg avslutte, drar snart til senteret for å lete etter noen sommerantrekk. Da er jeg klar om varmen også skulle komme tilbake, som jeg håper den gjør veldig snart. Håper jeg finner noe fint jeg kan vise dere på bloggen senere i dag.

Er du klar for at sommeren kan komme?

 Klem Jennie

24 kommentarer

Siste innlegg