SPØRSMÅLSRUNDE

Hei igjen

Jeg har sittet og lest alle kommentarene på de første blogginnleggene mine, og forsøkt å finne ut hva jeg skal blogge om fremover. Det aller lureste ville vel kanskje være å starte med en spørsmålsrunde, slik at dere kan bli litt bedre kjent med meg. Jeg vil også si at jeg leser ALLE kommentarer og hittil har bare en vært veldig lite hyggelig. Det kommer sikkert flere slike kommentarer, men jeg ønsker ikke å ha noen krangling eller diskusjoner i kommentarfeltet mitt, så jeg bare sletter slike kommentarer. Da vet dere det. 

Så da blir det SPØRSMÅLSRUNDE. Vil også bare si i fra at om du ikke får svar på spørsmålet du stiller er det helt sikkert fordi at jeg allerede har svart på spørsmålet høyere opp i kommentarfeltet. Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmål om hva som skjer i serien JENTER, eller gi informasjon om de andre skuespillerne, håper dere forstår.Da er det bare å sette i gang <3

 

Klem Jennie

242 kommentarer

Siste innlegg