HÅPER DET BLIR REGN!!!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Dagen i dag har vært utrolig deilig og avslappende så langt. Første timene på skolen filmet jeg for et engelskprosjekt vi har, og deretter gikk vi ut i mediefaget og tok bilder. Vi har jobbet veldig intensivt og mye i media i det siste, så de ga oss en morsom oppgave nå mot slutten. Jeg gikk derfor ut og tok litt bilder med et par venninner i fra klassen før jeg syklet hjem i det fine været. Nå har jeg slappet av litt, jobba litt og etterpå blir det en liten treningsøkt tenker jeg. Nå har det skyet litt til, så det er nok litt mer behagelig å trene ute, enn i stekende sol. Forhåpentligvis begynner det å regne litt også. Ja, jeg har elsket det fine været vi har hatt og jeg håper vi får det tilbake straks, men jeg tenker mer på naturen, maten, dyrene og bøndene der ute når jeg sier dette. Denne tørken har tross alt ført til store skogbranner, dårligere avl, dårlig gress å beite på for dyra osv. Naturen trenger en dusj for å si det sånn. Ser ut som det skal bli sol snart igjen og det er jo utrolig digg. 

SLENGER MED NOEN SOMMERLIGE BILDER JEG TOK I DAG MED MOBILEN MIN. IPHONE 8 PLUSS ER EN MIRACEL WORKER. DEN TAR SÅ BRA BILDER!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg