GULLSNUTTEN THROUGH MY PHONE

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har sovet lenge og senere kost meg i det fantastisk været vi har akkurat nå! Sol og 19 grader! I går var det ikke så verst heller og det passet jo perfekt ettersom at det var duket for GULLSNUTTEN! Flere av dere fikk sikkert med dere at jeg var der i går fordi jeg postet ganske mye på story og i tillegg møtte jeg maaaaaange av dere der! Elsker virkelig slike arrangementer fordi jeg får muligheten til å møte så mange av dere<3 Jeg knipset litt bilder med mobilen i går i tillegg til at jeg vlogget. Vloggen begynner jeg på i dag og den kommer ut enten i morgen eller på tirsdag tenker jeg. Vil ha den ut så fort som mulig så det ikke går for lang tid fra selve dagen! 

Jeg koste meg i hvert fall masse i går med Thomas og flere av youtubevennene våre! Vi var jo alle invitert på after party etter utdelingen og der var god stemning. Vi snakket, lo og tok bilder i photobooth eller hva man nå kaller det hihi! Her er flere av bildene fra gårsdagen fra mobilen min:-)

 

Var du på GULLSNUTTEN i går eller fikk du det med deg fra TV-en hjemme?

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg