Interview with Dove Cameron and Cameron Boyce

Hei!

Nå har jeg redigert ferdig intervjuet jeg hadde med Dove Cameron og Cameron Boyce! Jeg beklager for at stemmen min ikke høres så godt i bakgrunnen! Vi hadde noen tekniske problemer fra vår side og fikk derfor ikke tatt opp intervjuet! Heldigvis tok de opp fra andre siden og jeg fikk tilsendt videoen en uke senere! Dere får derfor sett begge Disney-stjernene som svarer på spørsmål jeg stiller de! Jeg spurte heldigvis Kirsti om hun ikke filme litt med mobilen sin under intervjet og de videoene har jeg jo! La de med i videoen, så det er mulig å se meg snakke med de! Jeg håper dere liker videoen og vil gi den en tommel opp!

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Hei jennie😃
      Det var sinnsykt morsomt å se hele intervjuet med Dove Cameron og Cameron Boyce💕. De virket veldig hyggelige og søte og jeg koste meg kjempe mye med hele videoen💜💙. Det var veldig veldig intresant å høre om filmen og karakterene som dem spiller😃💜. Og jeg syntes selv at filmen var kjempe bra og spennende💜. Ha en fin kveld videre jennie😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg