HVEM ER DEN BESTE KJÆRESTEN?

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! I dagens innlegg skal jeg ikke si så mye mer enn “enjoy”. Jeg har brukt kvelden på å gjøre ferdig “boyfriend taggen” jeg filmet med Thomas i helgen. Ikke at det er så mye kul redigering i den, men den ble laaaaaaaang. Har derfor brukt litt tid på å klippe vekk små pause og slikt. Den endte på ca 19-20 min tror jeg og jeg håper du vil se den! Syns den personlig er veldig morsom. Deilig å se på kvelden med en kopp te. Pleier selv å kose meg med en youtubevideo eller serie på kvelden for å slappe av litt. Til slutt vil jeg anbefale å se videoen med headset eller øreplugger. Lyden er bedre da<3

Klem Jennie

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg