ENDA EN FAMILIE

Hei

I starten av denne uken skjedde det noe stort for meg. Vanligvis når “slike” ting skjer, så klarer jeg ikke vente med å dele det på blogg eller IG. Men denne gangen måtte jeg la det synke inn. For det er ikke snakk om noe som skal skje, det har skjedd. Det har skjedd og det er ikke for en helg eller en uke eller en måned, jeg har blitt del av enda en familie.

Det skjedde kanskje litt fort, og når det var gjort måtte det altså synke litt inn hos meg. For mange år siden ble jeg kjent med Kirsti. Vi går helt tilbake til slutten av 2013 og moteshowet med WOW på Oslo City. Etter det har jeg hatt mer med henne å gjøre og selv etter at hun sluttet i Juliabladet har vi hatt litt kontakt. Nå krysset veiene våre seg virkelig igjen og hun er fra nå av min manager. Jeg har blitt en del av Anti Brandpeople og er så stolt og glad som det nesten går ann å få blitt. Alle disse årene hvor jeg har vært i sosiale medier frem til nå har mamma og pappa hjulpet meg med. Det er masse jobb og nå kjente spesielt mamma at det var på tide å la noen andre ta over og hjelpe meg videre. Da er det jo kjempegøy å komme inn i enda en familie som også vil se meg videre og som jeg trives veldig godt i samme med. Nå har jeg ikke møtt HELE gjengen selvfølgelig, men en god del og de er morsomme, jeg kan slappe helt av rundt dem, være meg selv og …ja, jeg tror dette virkelig blir bra. Kirsti kjenner jeg jo litt fra før av og er en jeg kan stole på og mamma og pappa kjenner Kirsti litt fra før av de også. Om du ikke kjenner til Anti Brandpeople kan du sjekke det ut ved å trykke //HER, kult…ikke sant!

Nå må jeg virkelig være strukturert og jeg er jo selvfølgelig også veldig spent. Jeg vil takke mamma og pappa for alt de har gjort for meg med tanke på “jobben” min. Mamma har vært en super manager og flere har ønsket å ha meg i deres nettverk, men jeg har tviholdt på mamma. Verdens beste “mamager”! 

Jeg vet liksom ikke helt hva mer jeg skal si. Det blir spennende å se hva vi får til fremover. Sjonglere dette og første året på Videregående, men jeg elsker utfordringer 🙂 Så vil dere garantert få høre mer om dette fremover.  Mye nytt for tiden og mye å ta inn over meg. Ny skole, ny klasse, nye lærere, bestevenninner på andre skoler, nytt management. 

Litt rotete innlegg kanskje, men stokket tankene sammen så godt det lot seg gjøre nå. 

 

I morgen er det skole igjen og vi begynner med vanlig skolearbeid. Skoledagen i morgen blir spennende! Jeg har engelsk på starten av dagen, så har jeg medie og kommunikasjon resten av dagen. For der som lurer på hvilken klasse jeg går i, så er det 1MOKA.  Jeg vet flere av dere begynner på skolen i morgen også, så jeg ønsker dere masse lykke til. 

Så en litt morsom funfact: Jeg skulle være superstrukturert fra starten av skoleåret, men har visst glemt å kjøpe både bokbind, skrivebøker og penalet er ikke helt på plass heller. He he, da blir det en tur i bokhandelen i morgen.

Hvordan bokbind har du på dine bøker?

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. so nice to read this after so hard week. i have been at school for about a week now and im so tired but it was so nice to meet all friends after a summer break. i started in high school too and im kinda excited for next years. love that outfit!! love u <3

    2. Jeg skal begyne på ungdomsskolen i morgen. Jeg har gått påvente skole med litt rundt 30-40 ellever så gof meg blir dette en helt ny start

    3. Jeg trodde at du hadde blitt mamma. Tenkte det var det du mente med innlegget, hehe. Haddd vært koselig det også da <3 masse lykke til med skolen og såå spennende med ny manager!

    4. Fysøren Jennie, så gøy!😻 Dette er så fortjent, du jobber så hardt og du er utrolig god til å “sjonglere” alt du gjør på en så god måte😂😍Du er utrolig dyktig og inspirerende, Jennie❤️❤️ Stå på, du kan nå sååå langt du vil😘 Jeg er sååååå glad på dine vegne ❤️ Loveu😘😘

    5. Åh, så utrolig spennende nyheter! You go girl! Hvor er jakka fra forressten?, den var sykt fin❤️ Lykke til videre

    6. Jennie, det er nesten det samme som skjer med meg for tiden. Jeg har ny skole, klasse, nye venner og alt er egt nytt, og jeg kjenner nesten ingen. Så dagen imorgen kan bli både spennende, skummel, rar og morsom. Jeg følte at jeg var den eneste som følte det sånn, men etter denne bloggen vet jeg at det ikke er det.<3 Natalie <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg