SOMMERFØLELSE

Hey!

Håper dere alle har hatt en fin dag! For litt siden tok jeg en tur innom WOW og plukket meg ut dette kule og sporty settet. Det får meg til å tenke på sommer og sol nå som det er ganske dårlig vær her jeg bor. Plutselig snør det, så begynner det å regne og det blåser maaaaaaasse. Det er derfor bare vått, glatt og kaldt. Dette settet er i hvert fall super “cozy” og det matcher på en måte rommet mitt haha. 
 

Det finnes også et skjørt i samme mønster som jeg synes er veldig kult. Dette bilde er tatt fra WOW sin instagram som heter @wowandme. Trykk //HER for å komme til brukeren deres!

 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Jeg trives enda bedre på rommet mitt etter at jeg fikk meg ny seng. Det var jul/bursdagsgave. At det er dårlig vær er ikke alltid dumt heller. Da kan man kose seg inne med god samvittighet og høre på god musikk og slappe av. Denne uken har jeg en del lekser, jeg skulle virkelig ønske at vi ikke hadde så mye lekser. Føler liksom at det stjeler litt av fritiden min. 

Hvordan er været der du bor?

Klem Jennie

17 kommentarer
    1. Været her er akkurat som det er der du bor. Det blåser kjempe mye og regner hele tiden. For litt siden kom det snø, men den ble borte etter to dager 🙁

    2. Hei Jennie,😽
      Været her er akkurat samme hos deg.For noen dager siden snødde det og jeg bare jeyyyy.😱Snøen rakk jo ikke å komme før det bare regner og jeg bare ikke så jeyyy lenger.Så for 3 dager siden var det så glatt at jeg trengte bare å stå der jeg går av bussen så gled jeg bare nedover og hvis jeg prøvde og gå så klarte jeg ikke å lette på foten en gang før jeg bare datt.🚶‍♀️
      Men jaja men når vi har bloggen din og YouTube å se på så tenker jeg ikke så mye på været.😸Håper du får en fin dag videre Jennie.💃Klem fra Ingeborg.💜

    3. Hei💙 Hos meg er det nesten snøstorm, masse snø og vind😝 Klærne var sykt pene, du kledde dem sykt godt😍😍😍

    4. Her jeg bor så plutselig snør det, så begynner det å regne og det blåser maaaaasse! Det er derfor både vått, glatt og kaldt her!😫 Jeg vil enten ha snø eller så vil jeg ha sommer!💛 Det anntrekket er Nydeligt på deg! Jeg har og lyst på eit! Jeg elsker bloggen og YouTubekanalen din. Ja anntrekket passer veldig godt til rommet ditt, du er den nydeligste jenta i universet!!!💛 Elsker deg Jennie😚

    5. Hei Jennie Sofie! Er 18 år, og må bare si det at, du er mitt forbilde! Litt rart for noen at en 18 åring har en 16 åring som forbilde, men helt ærlig, ikke for meg. Du jobber så hardt for det du ønsker å oppnå, og det virker som du aldri gir opp. Det må være vansklig for en tenåring å drive med alt dette? Skole, trening, blogg, youtube, jobben du generelt har (møter, London osvosv), venner og familie- og i tillegg til at du er i den perioden i livet der man som oftest føler seg litt nedenfor, kommer inn i puberteten, og føler at alt generelt er vansklig. Dette er ikke unormalt i det hele tatt, og det er veldig mange som opplever det. Derfor synes jeg det er helt utrolig å se deg vokse på sosiale medier, og at du takler alt så fint. Det handler om prioriteringer, og DET er du flink til! Stå på Jennie, dette klarer du.
      Så har jeg et spørsmål da hehe. Lurer virkelig på hvorfor du har så mye lekser? Når du i det siste har ramset opp alle prøver, innleveringer og presentasjoner, så begynner jeg å tenke tilbake til min tid på ungdomskolen. Kan huske at det ikke var såå mye skolearbeid som du skriver? Kanskje ting har endret, var tross alt 3 år siden haha. Men, huff, det høres vansklig ut. Håper du har det fint ihvertfall! Klem.

    6. Husker dengang WOW butikkene ble lansert (er ikke så gammel altså), og alle klærene bærte avtrykk av de små dyrene som dengang var WOW brandets kjennetegn. Bra de har oppdatert kolleksjonene sine, ellers ville WOW hysteriet ha daffet av ganske fort. Fint sett 🙂

    7. Anonym: Tusen takk for veldig koselige ord. Det er også fint å høre at noen forstår at det ligger mye jobb bak det jeg gjør og mange prioriteringer som også er vanskelige (for jeg er jo tenåring)
      Jeg lurer også på hvorfor vi har så mage prøver, presentasjoner ol. I forhold til venner på andre skoler og til og med andre klasser så har jeg og mine klassevenner mye mer enn dem.
      Klem

    8. Synes du er drit pen kul og flink. Jeg er en helt ny fan som leser, så jeg ville egentlig bare si Stå på og gjør alt du kan, ikke press deg selv til og gjøre alt for mye. Du er tross alt tenåring. XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO Thea

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg