NY LUKE!!!!

Hei!

//Samarbeid

I går kom det ikke noe innlegg på bloggen ettersom at jeg kom hjem ganske sent. Jeg dro til byen for å handle litt julegaver, kjøpe sko til juleballet mitt, et antrekk til en spennende anledning ( dere skal få vite om senere) og for å møte Isac som flere kanskje så på instagram. I dag har jeg spilt kamp og så filmet jeg nettopp en video. Nå skriver jeg et raskt innlegg før jeg skal se resten av EM finalen i håndball i mellom Norge og Nederland. Kampen er faktisk slutt nå, og vi VANT. Det var nesten litt for spennende det der. Litt trist at EM nå er slutt, bare elsker å se kampene. 

Jeg tenkte jeg kunne kåre vinnerne av TY bamsene. Hver av vinnerne vil få sin favoritt i tillegg til to andre tilfeldig. Vinnerne ble:

1. Norah på 10 år som aller mest ønsket seg snømannen. ( på instagram @norahwow)

2. Sarah på 14 år som ønsket seg den svarte og hvite hunden ( på instagram @sarah_moen)

Nå som en luke er trukket må vi vel åpne en til! Denne gangen blir det på den siste Mango time klokka fra Frithjof E.Rasmussen! Jeg synes denne klokka er superfin. 

For å delta må du svare på følgende her på bloggen:

1. Når var den forrige Mango klokken premie i julekalenderen her på bloggen?

2. Hva er verdien til klokken du kan vinne i dagens luke?

3. Når har du bursdag?

Klem Jennie

183 kommentarer

Siste innlegg