LUKEN SOM VIL GLEDE MANGE

Hei

//Sponset premie

Dagens premie er en premie som vil glede mange og faktisk en av mine favorittpremier. Det er spillpakke bestående av det supermorsomme spillet KOKELI MONKE og KJAPPE SVAR. Nå er det jul og snart også ferie og for meg er bare det å ha ferie og mer kvalitetstid med familien det aller aller beste. Vi er faktisk veldig glade i å spille brettspill og kortspill og som oftes har vi det bare morsomt når vi spiller,  men av og til så har vi litt uenigheter også….he he.

Jeg trekker faktisk to vinnere denne gangen, for jeg syns det er viktig å få sendt spillene til vinnerene i god tid før ferien slik at dere kan ha mye moro  både med venner og familie. En fredagskveld eller lørdagskveld rundt stuebordet med pepperkaker, klementiner og spill er for meg mye bedre enn en fredagskveld i sofaen med popcorn og film. For å være med i trekningen om en spillpakke må du svare på følgende spørsmål i kommentarfeltet til dette innlegget. Jeg trekker TO vinnere allerede i morgen. Spillene er sponset av Tactic, trykk //HER for å se flere av deres spill og produkter

Fordi det blir TO vinnere denne gangen kan du delta på to ulike måter og eventuelt doble din vinnersjanse om du deltar på begge måter 😉

For å delta på bloggen svarer du på følgende:

  • Hvilken aldersgruppe er spillet Kokelimonke for?
  • Hvilken sport spiller jeg på min fritid?

For å delta på Instagram:

Lag en edit med luke nummer 3 og tagger bildet med #jenniesofiejulekalender. Under bildet skriver du: Jeg følger @jenniefashion sin julekalender og ønsker å vinne dagens luke.

Du skal lage editen selv men her er en som kanskje gir litt inspirasjon. 

Vinner av luke 1 og et gavekort på kr 1000,- i nettbutikken Junkyard ble: Hanna ( @hannaringdal på instagram)

Vinner av luke 2 og et gavekort på kr 1000,- i en valgfri WOW butikk ble: Natalie ( @prinsessenatalie på instagram)

Lykke til!

Klem Jennie

174 kommentarer

Siste innlegg