Polen dag 3 og 4

Hei
Nå er oppholdet mitt i Polen over og jeg reiser hjem i natt. Jeg har vært her med trinnet mitt i fra tirsdag til fredag og jeg har hatt det helt fantastisk. Jeg rakk ikke å blogge i går så jeg tenkte å også skrive litt om gårsdagen. I går fikk vi faktisk utrolig god tid på morgenen. Vi dro fra hotellet først klokken 10.00 og vi besøkte en skole her i Krakow. Vi hørte på foredrag og skolen vår holdt også et foredrag. Deretter snakket vi med flere av elevene og det var skikkelig gøy. Etter skolebesøket fikk vi dra til sentrum og shoppe. Vi gikk inn på et stoooort senter og brukte tiden vår der før vi måtte møtes og dra tilbake til hotellet. Deretter fikk vi litt tid på å fikse oss før vi dro ut på avslutningsmiddag. Det var utrolig gøy og koselig. Jeg vlogget denne dagen så jeg vil redigere videoen når jeg kommer hjem.
I dag da vi våknet pakket vi koffertene våre og  sjekket ut av rommet. Vi fikk deretter en omvisning i byen før vi fikk enda mer til til shopping. Jeg kjøpte noen små ting i dag men ikke så veldig mye. Nå sitter vi på en resturant og skal spise før vi drar til flyplassen og tar flyet hjem til Norge. Det blir faktisk litt deilig å kommer hjem. Selv om jeg har hatt det fantastisk og gjerne skulle været her lenger er jeg veldig sliten. Vi har jo stått opp ganske tidlig hver dag og gått mye. 

Vært ganske vått og grått vær disse dagene i Polen. Hvordan er været der du er?

Lurer du på noe i fra reisen kan jeg forsøke å svare deg.

Klem Jennie
 

18 kommentarer
    1. Hva kjøpte du på sephora??😻😻😻😻 skal til Polen / sephora snart og lurte på hva du kjøpte? Trenger tips !! :)))))
      Håper du tar deg tid til å svare og at du har hatt en fantastisk reise! <33

    2. Hei😊Så heldig du er som er i Polen, håper du koste deg der💖🍁🍂jeg lurte på hva slags flette du har i håret, hva heter den❔

    3. Hei været på Sørlandet var kaldt og over skyet så i følge meg gikk du ikke glipp av noe
      – hvor mye penger hadde du med deg til shopping (forstår viss du ikke vil svare på det altså)
      – hvilke hotell og hvor sov dere
      – hva bruker du i håret ditt det er så fint
      Hilsen Den Beste❤️

    4. Den Beste?: Hei
      Jeg hadde ikke med penger, hadde med kort og har ikke tenkt på hvor mye jeg brukte. Kjøpte ikke så masse.
      Bodde på et hotell som het Crakow Recidense.
      Bruker gjerne en hårolje, flere ulike merker.

    5. Hei!❤️
      Jeg lurte på hvem som arrangerte turen for dere?❤️
      Også lurte jeg på hva slags hotell dere sov på?😊

    6. Hei du er så kul og pen og jeg elsker bloggen din du er så flink og blogge og koser meg hver gang jeg ser en av de gamle videoene dine på YouTube får sikkert 20 gang kan du pleas følge meg på instagtagram, jeg ville blitt så happy du er verdens kuleste jente på hele jorden og du er så naturlig ,en allikevel så veldig veldig pen på instagtagram heter jeg kaja viddal kan du versåsnill følge meg du er så kul jeg har lest bloggen din siden jeg var 9 år gammel.

    7. Hei! Jeg går i niende og vi i klassen min vil dra til polen men er usikker på pris for hotell og fly??

    8. hei! hva “heter” genseren du kjøpte på Zara, kunne du ha linket den? Fikk så lyst på den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg