SNAP TAKEOVER

//samarbeid

Heyyy! 

Dette er bare ett innlegg i forbindelse med en EF ” snap takeover” som det kalles. I dag tar jeg over EF sin snapchat og der har dere mulighet til å sende meg spørsmål om min språkreise osv… Jeg kommer til å informere om super rabatter og tilbud med en verdi opp til 4800kr! Om du vil vite mer,  følg med på EF sin snap i dag: efnorge 

  • Link til EF brosjyre //HER
  • Link til å bestille reise //HER
  • Min Youtubekanal der du finner videoer hvor jeg svarer på spørsmål om min språkreise HER
  • Min instagram HER

 

8 kommentarer
    1. Hei Jennie. Jeg er din aller største fan.
      Jeg lurte på om at du kunne følge meg på snapchat. Jeg heter l.overmo. Gjærne følg meg på instagram også jeg hadde blitt kjempe glad hvis du hadde gjort det.
      Hilsen din største fan Lisa

    2. Hei Jennie Sofie.
      Jeg og noen venner har veldig lyst til å dra på språkreise neste år. Jeg lurte på hvor på Malta du var i år, det så veldig fint ut der!
      Hilsen Marie.

    3. Hei! I dine spørsmålsrunder har du sagt at du hadde en ekstra pakke med ekstra aktiviteter da du var på språkreise til både england og malta.
      Hadde du water sports and diving camp i malta?
      Eller hva het krustypen din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg