more outfits for you!!!

//annonselinker

 

Hei folkens

Tusen takk for utrolig mange koselige tilbakemeldinger på min nyeste Youtube-video. Det betyr utrolig mye at dere tar dere tid til å kommentere til meg. Veldig mange spør om jeg alltid kan skrive hvor alt det jeg har på meg er i fra, svaret er nei. Da ville jeg følt meg som en levende reklame, noe jeg ikke vil være …he he. Men av og til kan jeg lage videoer som jeg gjorde i går og innlegg sånn som dette. Jeg svarer jo også en god det i kommentarfeltet på Instagram når jeg får spørsmål om klærne mine. Ps, mange av plaggene er dessuten lillesøster sine. Kjekt med en søster som bruker samme størrelse, he he.

Det jeg har på meg i dette innlegget har jeg linket til her: 

Sko fra Vans //HER

Nike t-skjorte //HER

New Era Caps //HER

Denne snekkerbuksa har vært utrolig etterspurt! Den er fra WOW og kan dessverre ikke bestilles på nettet. Det er derfor det ikke er noen link. Du finner den kanskje i din nærmeste WOW butikk. 

 

Jeg lurer veldig på hvilken type blogginnlegg du liker aller best. Håper at du tar deg tid til å svare 🙂

Klem Jennie

 

23 kommentarer
    1. Liker veldig godt outfit innleggene dine, kanskje du kunne startet og blogge litt mer om sminke? (et innlegg hvor du viser din “hverdagsminke”), månedens favoritter innlegg, first impression hvis du har testet et nytt produkt ol<33 digger deg!! ha en fin uke videre :))

    2. Ånei !! Selena Gomez konserten er avlyst! :(( skulle du på den? Bare sa i fra siden vet at du er stor fan:(((
      Visste du at den var avlyst?

    3. Eg liker best innlegg om sminke og kler og sånne ting. PS: Det er kjekt med alle innleg. Eg er impå bloggen din kvar kveld og youtubekanalen. Veldig fan av deg

    4. Elsker alle blogginnleggene dine❤️ Du er Utrolig flink til å skrive!! Elsker bloggen og videoene dine💞

    5. Jeg liker best innleggene med inspirasjon til klær, mat, interiør mm. Jeg håper du kan ha innlegg om sminke også. Det hadde vært interessant om du viste oss en sminkelook og noen antrekk til høsten😄

    6. Jeg elsker alle blogginnleggene dine, for du er så utrolig flink💖✨😘 Er kansje litt ekstra glad i antrekks innlegg og “todays outfit”😊❤️ Kunne du kansje lage en video der du viser frem klesskapet ditt😄 Du er utrolig flink, og du må aldri slutte og blogge!!😻👌 Love u Jennie❣

    7. Vil gjerne ha noe om sminke!! Er sikker på at jeg ikke er den eneste <3, kanskje et innlegg/video om hverdagssminken din? :))
      Synes det er bra at du spør leserne hva slags innlegg de vil ha, for må de siste månedene synes jeg det har blitt litt mye samarbeid/sponsede innlegg :/, altså skrivemåten din har blitt veldig positiv og fake og veldig sånn at man hører at du har blitt sponset, hvis du skjønner hva jeg mener 😐
      Ikke ta dette slemt ment, men liker helst innlegg som kommer fra DEG <3
      Digger bloggen din ellers, klem
      Håper du svarer:))

    8. Jeg liker veldig godt outfit innleggene dine (der du forteller om hvor klærne er fra) Håper på at du kan skrive litt mer om din mening om forskjellige ting hvis du skjønner😂 Elsker bloggen din💘

    9. For det første; du er flink til å skrive og du virker som en veldig god og snill person! Jeg liker innleggene om outfits og try on hauls, gjerne videoer. ❤️

    10. Hva heter du på snap??og jeg har prøvd men jeg vet ikke helt hvordan man søker på deg kan du forklare?

    11. Hei! Jennie
      Kan du ikke ha Månedens favoritter og What is on my iPhone video snart? Liker så godt de videoene:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg