ER DU I DENNE GRUPPEN?

Hei

Først vil jeg bare takke dere alle sammen. Alle dere som faktisk er inne og leser bloggen min, og en stor takk til dere som kommenterer så koselig også. Det er jo  faktisk dere som gjør slik at jeg fortsetter med å blogge og trives så godt som blogger. For ved siden av bloggen har jeg jo også Instagram, og det er vel der det egentlig skjer mest. Jeg leser kommentarer og forsøker å svare så mye som mulig. Snapchat har jeg vært dårlig på i det siste, jeg skal virkelig prøve å bli flinkere til å snappe dere. 

Blir kjempeglad over å lese at dere liker videoene mine også, selv om jeg ikke ser på meg selv som noen Youtuber egentlig. Kanskje derfor jeg ikke har noen faste tider, dager hvor jeg legger ut noe. Plutselig får jeg bare lyst til å filme og ofte er det dere som gir meg ideèr til hva jeg kan filme. Det er også ekstra gøy når jeg oppdager nye redigeringsmetoder og selv syns det er gøy å redigere for å få et kult resultat. 

I tillegg til dette jobber jeg med 2 utrolig kule prosjekter…faktisk snart 3 :-O Klarer nesten ikke vente med å fortelle dere. 

Jo, så en ting helt til sist. Jeg setter pris på deg som følger. Enten du er 7,8 eller 9 år…..10, 11, 12 eller 13 eller en alder utenom det også. Jeg vet selv at jeg har følgere (fans…..veldig rart å skrive det ordet, eller bruke det ordet, he he) helt ned til 6/7 år og opp til 18. De minste liker meg i The Club Style og kolleksjonene fra WOW og nettserien jenter. De eldre for personligheten min i sosialemedier, Youtubevideoene mine, at jeg deler det jeg gjør mm. Jeg kan ikke klare å treffe alle med alt det ulike jeg gjør hele tiden. Spørsmålsrunder om språkreise er kanskje ikke så spennende for de aller minste og Disney Channel kanskje ikke det mest spennende for de eldste. Innkjøpsvideoer treffer kanskje ikke de aller minste og WOW kolleksjonen ikke de aller eldste, men jeg har dere alle i tankene i mange av valgene jeg tar, dere er herlige. 

Så et par spørsmål til dere, som sikkert noen av dere vil være så snille å svare på. 

1.Hvor gammel er du?

2. Er du gutt eller jente?

3. Hva liker du best av det jeg gjør/har gjort?

Bilder tatt av: Håkon Jørgensen 

 

Klem Jennie

113 kommentarer
    1. Jeg er en jente på 14 år. Jeg liker best Instagram-profilen din, YouTube-videoene dine Og når du samarbeider med for eksempel WOW, Junkyard, EF og Blivakker. Jeg synes kanskje personlig at videoene har blitt ganske like, så kanskje du kunne variere litt mer?😊

    2. 1. Jeg er 15 år!🌸
      2. Jente.🌸
      3. Jeg liker veldig godt å se på innkjøpsvideoene dine, for jeg elsker stilen din! Jeg liker også veldig godt å se på vloggene du lager!💓💓

    3. Jeg er en 15 år gammel jente
      Jeg liker det meste av hva du gjør, du er veldig flink og inspirerende👌

    4. Heii❤️ Jente, 14 år, liker deg på youtube, instagram, du er også flink til å blogge😊 Det er også veldig gøy at du har din egen kolleksjon😍 Elsker personligheten din, selv om jeg ikke kjenner det😊 (Det føles nesten ut som det). Du er også helt nydelig😍 Fortsett med det du gjør! Kjør på😊

    5. 15, jente.
      Liker veldig godt at du blogger om alt det som faller deg i smak, og at du poster bra YouTube videoer innimellom:)

    6. Hei! Jeg er ei jente på 14 år:) jeg liker veldig godt at du legger ut forskjellige typer videoer på YouTube, når du “vlogger” på snapchat, at du er deg selv og at du ikke blogger om operasjoner, befalinger om at leserne dine MÅ kjøpe produkter osv! 🙂

    7. Eg er 14 år gammel og er jente
      Eg liker alt du gjør og du er eit forbilde for meg og mange andre😘

    8. Hei, jeg er en jente på 14 år, jeg liker alt, men mest youtube:) det jeg syntes er så artig er når du skal teste ut produkteter og har unboxing😅 Og jeg lurte på om du kan ha sånn hverdagslig/ skole sminke som er naturlig å bruke på vanlige ting, fordi jeg er helt elendig å sminke mæ😂😊❤️

    9. Jente, 14 år. Liker godt innleggene med klær, mer seriøse ting og spennende ting du gjør. For det meste liker jeg alt, men noe vekker mer oppmerksomhet enn andre:) – @jenniesofie.edit:))

    10. 13 år/03-er
      Jente
      Jeg liker egentlig alt du gjør men kanskje mest “klestips” eller når du viser innkjøp og forteller om reiser og innkjøp fra andre land. Liker også videoene du har sammen med vennene dine, får de er litt morsomme og mer personlige. Og musical.ly-ene dine er veldig kule og morsomme du burde lage flere

    11. 1:11
      2:jente
      3:YouTube videoer
      Du er en fantastisk blogger, bloggen din gjør meg så glad og videoene dine❤️❤️PS:når kommer del 2 av godteri videoen med Ella😊

    12. Jeg er en jente, jeg er 12 år og det jeg liker best av det du gjør er instagram, yt-videoene dine, wow kolleksjonen og når du samarbeider med f.eks junkyard eller bli vakker

    13. Jeg er 15 år 🙂 Er en jente og liker godt alt du gjør, men hvis jeg må velge må det bli vloggene dine 🙂 <3

    14. Jente 15, jeg liker alle innleggene/videoene du har som inneholder mote og/eller Språkreiser/reiser❤️

    15. Jente på 16 år;) elsker videoene dine og at du sprer så mye glede og alltid er så positiv. Du er et kjempegodt forbilde spesielt for de yngste. De trenger noen som deg å se opp til❤️ Håper du fortsetter med YouTube i lang tid fremover for du er utrolig flink!

    16. jeg er 14, blir 15 neste år (2002)
      jeg er en jente og leser bloggen din hver dag<3
      jeg elsker når du skriver om nye ting,innkjøps videoer, ting som skjer i ditt liv! jeg synes også det er veldig gøy når du lager månedens favoritt videoer,q &a og for eksempel "dette ønsker jeg meg til jul" eller noe sånt! ps. elsker bloggen

    17. Hei Jennie,😘
      Jeg blir så utrolig glad når jeg leser din blogg.Jeg blir kjempeglad når jeg leser at du blir glad av kommentarene.Du er ei FANTASTISK jente.Og jeg liker veldig godt av alt du gjør.Men nå er svarene på spørsmålene⬇️❤️
      Jeg er 12 år
      Jeg er jente
      Hvis jeg måtte velge mellom de beste videoene så er det innkjøpsvideor og challenger og vlogg.
      Stoooor klem fra Ingeborg.😘💕

    18. jente på 14 år (2002)
      jeg er veldig glad for hvordan du gjør det på bloggen. liker veldig godt det du skriver om alt du gjør. <3
      det er gøy med (givavay/giveavay? og alle videoene der du prøver godteri. du er en super blogger.<3

    19. Hei,jeg heter Norah er jente og er 10 år liker klærne du har og alt fra wow og kolleksjonen din 💖 Liker alt med og du er helt naturlig og pen 💖

    20. 1. Jeg er 13 år😊
      2. Jeg er jente
      3. Liker best YouTube og selfølgelig bloggen din👍💕 Og instagrammen din er sååååå fin og inspirerende☺️

    21. 1. Jeg er jente
      2. 12 år
      3. Jeg liker mest personlighten din, og det du setter vekt på, at man er bra som man er, og at man ikke trenger masse falske ting for å bli bra! ❤️

    22. Jeg er 12 år
      Jeg er jente
      Jeg synes alt du legger ut er kjempe bra
      du er forbildet mitt jeg elsker personligheten din
      Klem fra Hanna😀👍🏻

    23. Jeg er 11-åring
      Jeg er en jente
      Jeg elsker bloggen din og konkurransene dine og deg selvfølgelig
      Og alt annet

    24. Hei jeg er 13 år😊
      Jeg er en jente og jeg ELSKER innkjøpsvideoene dine! Har sett på den fra London som du filmet for noen år siden over 10 ganger!😅 Synes du gir mange fine tips til hvor du handler og det hjelper meg til å finne ut av butikker jeg skal gå innom😉 Fortsett med innkjøpsvideoer!👍🏼

    25. Jeg er en jente på 14 år. Jeg liker egentlig alt det du gjør og skjekker bloggen din flere ganger daglig. Håper alltid at det har kommet nye innlegg, eller videoer. De videone jeg liker best er vloggene og innkjøpsvideone/try om haul.
      Elsker bloggen din, Jennie 💕 Fortsatt med det du gjør (jeg klarer meg ikke uten det, hehe)

    26. Jeg er ei 12 år gammel jente💁🏼 Jeg liker egentlig alt du gjør og du er et veldig bra forbilde for meg😍💕💛
      Klem Emma🌸🐬

    27. 1. Jeg er 13 år gammel!
      2. Jeg er en jente
      3. Jeg liker godt videoene dine, fortsett masse med det 😉 Jeg liker sånne haul-videoer og sånt 🙂

    28. Jeg er 14 år😊☺️
      Jeg er en jente💖
      Jeg liker at du er med i medier altså TV og radio
      Også liker jeg det du gjør det at du viser at man trenger ikke og eksempel operere for og bli vakker og at det er ikke den utenpå som bestemmer deg men hvordan du er inne på så jeg liker at du er så positiv og viser det hele tiden☺️💖☃️❄️ Fortsett med det du gjør 💖☺️

    29. Jeg er 14 år (2002)
      Er jente
      Jeg liker veldig godt videoen dine veldig godt, spesielt challenger og innskjøpsvideor❤️

    30. 1.Hvor gammel er du? 14
      2. Er du gutt eller jente? Jente
      3. Hva liker du best av det jeg gjør/har gjort? Elsker å reise, så syntes selv det var veldig morsomt å høre om turene dine med EF. Skal selv dra til England neste år med EF og gleder meg kjempe masse 🙂 Men alt i alt så digger jeg egt alt du driver med. Har ikke så stor interesse for Disney greiene, men har fulgt med på bloggen din i mange år, og syntes det er veldig gøy å høre om hverdagen din 🙂

    31. Jeg er en jente på 13 år👍🏼 Jeg liker best YouTube videoene dine, og når du forteller dine egne meninger om ting

    32. 15 år, jente.
      Hadde nok itte funnet bloggen eller instagram kontoen din uten jenter. Så det beste du har gjort må væra jenter, nå syntes youtube kanalen din er det beste 🙂

    33. 1) 14 år
      2) Jente
      3) Eg liker best YouTube videoene, og at du har begynt å vlogge litt!! Håper du fortsetter med dette! (Elsker bloggen også, og leser den kvar dag!) ❤️😁

    34. Jeg er 11 år!
      Jeg er jente!
      Jeg liker best challengene og innkjøpsvideoene dine!
      Håper at du kanskje kan ha noen DIY’s også!?
      Elsker deg!<3 😘❤️

    35. Jeg er 15! Du er faktisk et halvt år eldre enn meg fordi jeg har bursdag 8.juni, hahah!
      Jeg liker at du snapper, svarer på kommentarer, skriver innlegg som dette, poster bilder på IG, youtubevideoene dine, besøker Kragerø og at du er deg selv og ikke gjør ting andre bloggere gjør osv! Jeg tror ikke jeg klarer å beskrive alt det du gjør, da hadde det blitt en veldig lang tekst!💗

    36. Jeg er en 14 år gammel jente💫
      Av YouTube videoer liker jeg best foreksempel månedensfavoritter, challenger, vlogger og spørsmålsrunder om deg selv😘
      Av innleggene dine så liker jeg faktisk best di du hadde høsten 2014, da skrev du mye om hva du hadde gjort den dagen og hva du skulle den dagen og hva du gledet deg til og sånt, men jeg liker egentlig det meste du gjør, fordi du gjør alt sååå bra😘😘✨(IG’n din er helt super og skikkelig Inspo 😍😍👑)
      Elsker deg 👑😘

    37. Hei jeg er 12 år og elsker bloggen din
      I denne uka har jeg ikke lest på bloggen din. Fordi at vi i klassen hadde et prosjekt om å ikke være på Internett nok om det .
      Jeg er jente og 12 år men det vet du nok allerede. De beste videoen er innkjøpsvideone vlogger og spørsmålsrunder.
      LOVE YOU JENNIE 💓💓🍓
      Fra Sofie🍩🍓👽

    38. Hei jennie💎
      Du er en fantastisk blogger og leser altid bloggen din⬇️
      Jeg er 12år
      Jente
      Og ELSKER junkyard haul!💕
      Klem Talina😘

    39. Jeg er en jente på 13 år, og jeg liker best YouTube-videoene dine, og jeg synes det er kjempebra at du er deg selv fullt og helt💗💗 Du er et forbilde for mange💛

    40. 1. Jeg er 13 år gammel (2003)❤️
      2.jeg er en jente🙋🏽
      3.jeg liker best videoene dine☺️📽

    41. Jente 15 år✨
      Liker innkjøpsvideoene og når du skriver tips på bloggen! Hadde elsket om du kunne legge ut en sminkevideo og anbefalt hvilken sminke du liker osv.😍😘 Kan du også legge ut en ønskeliste til jul, slik at jeg kan få litt inspirasjon? Setter utrolig pris på det du gjør💚 Føler liksom at jeg kjenner meg igjen i mye av det du gjør, vi er jo like gamle så😉 Har fulgt deg så lenge jeg kan huske, og kommer nok ikke til å slutte med det!
      Klem Maria☺️

    42. Heei Jennie✨
      Jeg er 12 år og heter Vilde💛
      Jeg blir utrulig glad hver gang jeg leser bloggen din eller ser videoene dine og når jeg leser at du blir glad av kommentarene.. Du er ei FANTASTISK jente og jeg liker veldig godt alt du gjør! Alt du gjør er kjekt å lese eller se på!
      Stor klem fra Vilde😍💛😘

    43. Jeg er jente på 15 år. Jeg liker videoene av junkyard produktene. Du har sykt fin stil og de inspirerer meg mye. Jeg liker innlegg med dine meninger, som det lange innlegget for 2 uker siden?? hvor du forteller at man er bra nok som man er. Det har vært gøy å følge med på bloggen din i alle disse årene! Fortsett med det gode arbeidet!

    44. 13 år 💖Jente💖 Jeg liker at du er deg selv og at du er kjempeflink til å inspirere andre!👩🏼❤️

    45. Jeg er en 14 år gammel jente som liker alt du gjør, men jeg liker kanskje ekstra godt når du har samarbeidsvideoer med junkyard og blivakker bla !!!<3 <3

    46. Hei jeg er 12 år og elsker bloggen din
      I denne uka har jeg ikke lest på bloggen din. Fordi at vi i klassen hadde et prosjekt om å ikke være på Internett nok om det .
      Jeg er jente og 12 år men det vet du nok allerede. De beste videoen er innkjøpsvideone vlogger og spørsmålsrunder.
      LOVE YOU JENNIE 💓💓🍓
      Fra Sofie🍩🍓👽

    47. 1: 15 år
      2: jente
      3: Jeg liker best blogginnleggene og YouTube-videoene dine. Jeg synes det er mest interessant når du legger ut noe rundt sjønnhet (sminke og klær).
      Håper du foresten kan legge ut en sminkevideo på YouTube snart ❄️💗.

    48. Hei fra Sverige!!
      Jag heter Matilda och är lika gammal som dig 15 (2001)
      Jag gillar din blogg för det är roligt att se och höra om hur en tjej som är lika gammal som mig men inte bor i Sverige har det.
      Du är väldigt duktig på att skriva och du gör de interesant.
      Klem (kram på svenska) /Matilda ❤️

    49. 1. 15 år
      2.Jente
      3. En av hovedgrunnene til hvorfor jeg følger bloggen din er pga. at vi er like gamle, går begge i 10.klasse og har samme “problemene” elr hva jeg skal si med skole og alle andre 01’ere møter på. Pluss at jeg digger videoene dine!!! Stå påå Jennie💗

    50. Jente, 17❤️
      Liker godt innkjøpsvideoer og den julevideoen du hadde med broren din omi fjor😄

    51. 1. Jeg er 12 år.
      2. Jeg er jente.
      3. Jeg liker egentlig alt du gjør(kanskje liker jeg videoer som du lager aller mest, men det tar en del tid..)❤️

    52. 13 år jente
      Liker det meste men spesielt når du skriver om hverdagen fin og Instagram bildene og yt videoene ❣️❣️

    53. Hei, jeg er en 12 år gammel jente.
      Jeg liker alt du gjør veldig godt, men hvis jeg skal velge ut noen ting så var det wow-kolleksjonene, alle de dagene du tar deg tid til å skrive blogginlegg og svare i kommentarfeltene på bloggen og på IG og jeg liker også godt youtube-videoene der du gjør challenges og vlogger. Du er et veldig bra forbilde!💜
      Klem Inger Sofie

    54. Jeg er 12 år og jente! jeg liker og se på youtube videoene, men også å lese bloggen din å høre om alt du gjør;) Jeg liker bloggen din spesieltt godt fordi du er deg selv! jeg liker at du oppdaterer bloggen din ofte!:D

    55. Jeg er ei jente på 12 år. Jeg elsker å se på videoene dine og lese bloggen. Også følger jeg deg på IG og snap og😘

    56. Jag är 17 år, tjej (jente) från Sverige & jag gillar allt du gör (men bloggen mest, läst din blogg superlänge, sedan innan du skaffade instagram!!!)

    57. Hei jeg er en jente. 01-er.
      Det er vanskelig å si en ting…
      men en ting JEG har satt stor pris på er når du skulle ha en giveaway som du skulle gi til en av følgerene dine, så fikk jeg et kjede av deg. Ikke fordi jeg vant men siden jeg hadde en tøff tid…. Det hjalp så takk <3

    58. -16 år
      -Jente
      – Alt du gjør egt, oppdateringer, yt, Instagram, blogg alt egt. Grunnen til at jeg følger deg på sosialemedier er fordi du er en person å se opp til, og du fokuserer på det positive i hverdagen. Noe som hjelper å lese om om ikke man selv har en gull dag://
      ❤️❤️❤️❤️

    59. 17, jente. Liker svært godt at du alltid er så positiv. Du er flink til å oppdatere jevnlig og veldig variert noe jeg syntes er veldig bra. Elsker også at du holder på med youtube da vi kan se deg mere live og høre deg! Du er sinnsykt pen og har sjukt bra klesstil

    60. 18 år, jente.
      Jeg liker veldig godt når du lager try on-haul. Du kler alt mulig av klær, og det er kult å se hva du har valgt ut :*

    61. 1: 15 år
      2: jente
      3: Personligheten din <3 Du sprudler og er konstant blid. Du tar deg virkelig godt av alle og er omsorgsfull. Du er et kjempegodt forbilde 🙂

    62. 11 år
      Jente
      Jeg liker best når du skriver om prosjekter du driver med, og jeg elsker YouTube videoene dine.

    63. Jeg er en jente på 11
      Jeg elsker å lese bloggen din og se på YouTube videoene dine du er veeeldig flink😊jeg har flere av klærne fra begge WOW koleksjonene dine og jeg håper du kommer til å lage flere klær med WOW🌸

    64. 1. Jeg er 11 (blir 12 i morgen)
      2. Jente
      3. Elsker personligheten din og at du er veldig opptatt av at man er bra nok som man er! ❤️

    65. 1. Jente
      2. 16
      3. Vlogger, youtube, insta, innkjøpsvideoer, challenger og mye mer!
      Du er et veldig inspirerende og positivt menneske, som jeg unner alt godt! Stå på videre❤

    66. 1. 13år (03er)
      2. Jente<3
      3. Elsker videoer! Men hvis jeg må velge blir det innkjøpsvideoer og videoer med venner! Kan du lage en video der du snakker om opplevelsen din med "jenter" serien altså. Og kan du lage litt mer variert, feks: at du tester gutteprodukter, det hadde vært så vittig! Det er også veldig koselig når du vlogger på snap:) Btw elsker deg, og lykke til videre!
      Klem Ragnhild

    67. 11 år, jente, og liker alt du gjør. Men liker når du gir oss tips, legger ut videoer og har giveaway, og kolleksjonen din ❤️😘

    68. Hei, jeg er jente på 15 år. Jeg liker når du deler ting om hvirdan skolen påvirker fritiden din, sånn som når jeg sat på rommet mitt og øvde på naturfagprøve, så jeg på snap at du også måtte gjøre det. Du er jo ikke bare en blogger som reiser rundt på spennende events og jobber, men du er også en vanlig skolejente som må jobbe for karakterer. Nå etter høstferien har vi i 10. blitt bombandert med prøver, innleveringer og presentasjoner. Men det hjelper litt å se at andre også har det sånn. Jeg synes du er kjempeflink som klarer å få til spennende ting som du blogger om og samtidig får gjort skolearbeid, det hadde ikke alle 10. klassinger taklet! Stå på Jennie Sofie❤️

    69. Hei! Jeg er 14 år (snart 15). Det beste jeg synes du gjør er å blogge, men jeg liker også YouTube videoene dine 🙂

    70. Alder: 11 år (05’er)
      Kjønn: Jente
      Jeg har sett på Jenter fra begynnelse til slutt. Å de første sesongene så var du med. Å der var nok første gang jeg fant ut hvem du var. Etter hvert begynnte jeg å se på youtube videoene dine og følge deg på sosiale medier. Å så leste jeg bloggen din å det må jeg virkelig si, til å være en 15 åring (ikke at det å være 15 er noe negativt innenfor blogging) så er du veldig flink til å skrive. Å man trenger egentlig ikke å spøre fordi man skjønner jo alt du skriver. Å man ser virkelig hvor mye du legger opp i arbeidet. Å du er så åpen, og det er tydelig at du kunne vært et godt forbilde for alle små og store. Jeg digger personeligheten din, hvordan du treffer i sosiale medier og hvordan du fremstår som den personen du er i dag.
      Elsker deg Jennie Sofie!😚💕

    71. Jente, 15
      Liker innkjøpsvideoer og sånt, men synes det har blitt litt mye likt, siden det nesten bare er innkjøpsvideoer med dyre merkeklær du har fått fra Junkyard. Kanskje du kunne hatt litt rimeligere klær i innkjøpsvideoene dine? 🙂 Ellers liker jeg jo YouTube-videoene dine generelt, og deg som person! 😉 Stå på videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg