PAKKE VIDEO….CHECK

Hei!

I dag har jeg endelig fått filmet pakkevideoen og jeg har allerede begynt å redigere den. Så utrolig glad den endelig er filmet og nå har jeg jo på en måte også fått pakket litt. Jeg har i hvert fall funnet frem alt jeg trenger og noen ting ligger til vask. I dag nærmet jeg meg også reisen men enda en dag og det er nå bare 4 dager til Tuva og jeg reiser. Jeg har i morgen og tirsdag igjen med skole, men vil ikke akkurat kalle det “skole” siden vi ikke arbeider. Hehehe! 

Her er noen “sneak peeks” fra videoen som kommer ut før jeg reiser. 


Hva gleder du deg meste til å se av hva jeg pakker? Bikini, klær,sko,produkter eller noe annet?

Klem Jennie
 

25 kommentarer
    1. Jeg gleder meg til å se alt (!!) Sånn at jeg kan få litt inspirasjon til jeg skal pakke til Polen turen, siden jeg reiser på Torsdag. Og har ikke startet å pakke, jeg hater å pakke rett og slett 😉

    2. Gleder meg mest til å se klær og bikinier, siden jeg trenger nye sommerklær hehe🌸💞 håper dere koser dere masse i Malta 😘

    3. Hei! Jeg har same camera som deg (olympus pen lite E-PL7) og lurte bare på hvordan du innstiller kameraet ditt før du tar bilder? Jeg er ikke helt kjent med dette kameraet ennå og hoper på at du kan gi meg noen tipps😊 Syns bloggen din er super💕

    4. I am exited about the shoes the most, also very exited about the clothes too. For real, I am so so exited about everything😀😀😀

    5. Hei!
      Hvorfor følger du ingen på musical.ly hvorfor følger du ikke Tuva eller Ella eller noen av vennene dine heller på musical.ly.PS: du har den beste bloggen i hele verden

    6. Jeg liker best å se når du pakker klær og sko, for du har så utrolig masse fine og kule klær og sko😻💖👌 Jeg gleder meg helt sinnsykt til videon kommer ut😀👍📽❤️ Love u Jennie❣

    7. Gleder meg til alt❤️Jeg skal skrive ned alt du pakker så jeg vet hva jeg skal ha med meg😉Skal til Kreta om 24 dager, så det er en stund til vi reiser, vi reiser litt senere i år enn hva vi pleier😉Kan du lage i ditt neste innlegg si hvor klærne du hadde i ditt forrige innlegg er ifra? (Og gjerne gi en link) for kunne tenkt meg det antrekket til Kreta😉😏😍Det var så utrolig fint, du kledde det supergodt! Og du ser veldig moden og fin ut med kort hår, ligner nesten ikke på deg samtidig som du er veldig lik😂❤️

    8. hei! jeg gleder meg egentelig til alt! Får alltid inspirasjon av deg, og da vet jeg litt bedre hva jeg skal pakke og sånt. ps. når kommer du til Bergen? Har utrolig lyst å møte deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg