Han barberte av håret mitt :O

Hei

Nå har jeg endelig vært hos Centrum Frisør og klippet håret. Jeg vet ikk helt hvordan følelsen jeg har nå skal beskrives. Rett etter klippen var jeg superhappy, så ble jeg helt i sjokktilstand. Tenk at jeg har klippet mellom 30-40 cm av håret mitt. Nå er jeg glad igjen. Jeg klippet meg fordi jeg ikke ønsker så mye hår til sommeren men også fordi jeg ønsket litt forandring. Det har jeg selvfølgelig fått. Frisøren brukte faktisk barbermaskin til å fjerne mesteparten av håret, det så kanskje noen av dere på Snapchat. 

Jeg kom nettopp hjem fra frisøren og håret er bare fønet og ikke stylet. Spent på hvordan det blir å våkne opp i morgen med “kort” hår. 

 

Jeg gir IKKE tillatelse til å dele disse bildene andre steder
 

Her har jeg midtskill, men tror jeg kommer til å gå for en mer “rufsete” style 😉

 

Dagens innlegg blir ikke heller ikke så langt.  Nå skal jeg nemlig på avslutningen til lillesøsteren min og vi må spise fort før vi må løpe ut av døra. 

Jeg vet det kommer til å være mange kommentarer på håret mitt. Noen synes sikkert det er fint mens andre vil si jeg kledde langt bedre. Akkurat nå skal jeg ikke la noen av de kommentarene påvirke det jeg føler. Det var ganske stort for meg å klippe håret siden jeg har hatt langt hår så lenge:-)

Klem Jennie

 

119 kommentarer
    1. Synes du ble UTROLIG fin<3 bare lurte på hva du gjorde med det avklipte håret siden det var så mye? Skal du gi det bort til kreftsyke eller noe lignende?
      Klem

    2. Jeg synes du ser fantastisk ut❤️ Jeg har faktis også akkurat klippet håret, det er kjempe deilig å ha kortere hår på sommeren💕

    3. Synes det ble tøft! Du så yngre ut og det kledde deg, litt uvant men… :)) fikk lyst til å klippe sånn selv 😛
      Hva mener du med “rufsete style”? Mener du at du ikke vil gå med midtskill eller??

    4. Jeg skjønner hvordan du har det❤️Hver gang jeg klipper håret så får jeg en nesten “ubeskrivelig” følelse😂😋✌️

    5. Hvorfor gir du ikke tillatelse til å dele bildene? Hvorfor akkurat de bildene? :)) de var jo kjempefine!! Du pleier jo ikke å skrive noe angående tillatelse på bildene dine…:))

    6. Wow Jennie!!! Du så utrolig voksen og moden ut med kort hår, det ble super fint! Ha en fin dag videre

    7. fyfader, dette kledde du! du ble så mye mer voksen, omg DIGGER det! klippet også håret mitt kort for et år siden på sommeren. hadde veldig langt hår, og trust me, i know the feeling;) nei, vet du hva, nydelig var du<3

    8. Du velger selv å legge ut bildene på en offentlig blogg. Så du kan ikke nekte noen å dele bildene andre steder.

    9. Synest du kledde det😍😍det var kjempe fint! Har nett klipt meg selv og det er deilig og ha kort hår, iafall nå som det er sommer👏🏽

    10. Det ble kjempe fint! Tenk at du faktisk klippet så mye! Jeg hadde aldri turt det. Mest fordi jeg er redd håret mitt ikke vil vokse ut igjen så fort.
      Nå har jeg faktisk litt lengre hår enn deg, hehe 🙂

    11. Så utrolig nydelig! Du kledde lengden på håret veldig bra. Don’t let the haters bring u down<3
      Blir inspirert av deg på en fantastisk måte<3333

    12. Åååååh det ble jo kjempefint!!! Det ble faktisk mye finere enn jeg hadde tenkt!! Hehe. Det der kledde du skikkelig godt, Jennie

    13. SÅ FINT DET BLE!!! DU KLER DET VIRKELIG!!!
      Jeg har også klippet håret til sommeren, og det er så deilig!
      Gleder meg til å følge blogger din i sommer:))

    14. Jennie!! Du er NYDELIG med kort hår <3<3 jeg har også klippet håret kort og jeg hadde nesten like langt som deg, men nå er det mye deiligere med kort 😉 Du så sååå søt ut også. jeg mener det du er veldig pen med kort hår 🙂 🙂 <3<3

    15. Hei du kledde kort hår og langt hår synes jeg 😊 Klarer du å sette i messibun nå 😊 PS du er en av de peneste jeg har sett😊 Men har du fortsatt kolleksjon på wow? 😊 Hilsen Karianne 😊

    16. Jeg har alkuratt klippet meg fra langt til kort hår elsker den nye følelsen av kort hår. Er ikke du enig Jennie Sofie ? ♡♡♡

    17. Du er nydelig❤️❤️ Jeg synes at du er kjempe pen med det korte håret. Men når skal du legge ut en ny video??😄😄☺️ Håper på svar
      Klem celina

    18. Wow Jennie! Du blei syykt fin 😻 Har litt lyst til å klippe håret litt kort selv, men tror ikke jeg passer det. Men du passet virkelig “kort” hår kjempemye! Langt hår kledde du selvfølgelig også, men synes ikke du burde angre! Spesielt nå som det er sommer er det jo veldig deilig 🙂 tror nok at jeg også kommer til å klippe (egentlig blir det vel mer stusse) håret nå som det er sommer❤️ Ha en superfin sommer Jennie, du ble kjempefin!!

    19. Følte kanskje du overdrev med å si at du har kort hår, for det er ikke så kort egt. Har mange venninner som hadde enda lengre hår, og de klipte kortere. DET Var kort.. :)))))

    20. Du kledde kort hår sykt!😍
      Jeg har to spørsmål til deg:
      1. På det forrige innlegge ditt så skrev du at du skulle gjøre noe annet på frisøren også, hva var det?
      2. Hvorfor gir du oss ikke tillatelse til å dele bildene?
      Håper på svar denne gangen også, du har aldri svart på noen av spørsmålene mine😢❤️
      IKKE frekt ment assa😚

    21. Jeg synes du ble veldig fin med hår til skuldrene! Du ser mer moden ut og elegant (ikke at du ikke gjorde det før). Du gjorde virkelig et godt valg:-)

    22. Nydelig! Såå fin
      Men hvorfor vil du ikke at noen skal dele bildene? Et så vakkert fjes bør hele verden få se, hehe <3

    23. Du ser kjempe fin ut💕 Jeg klippet mitt hår for litt siden og jeg er super fornøyd, mitt er på den lengden men du kledde det veldig godt😊😍 Du ble bare superfin altså😍😘💗🌸
      Klem Emma

    24. Jeg syntes du er kjempe fin med kort hår. Jeg syntes du burde gi det håret du klippet til kreft foreningen

    25. Jennie, du kledde hår til skuldrene veldig! Du ser veldig moden og elegant ut (ikke at du ikke gjorde det før) og det passer ansiktsformen din. Du gjorde et godt valg🙌🏻

    26. Du kledde det kjempe bra! Jeg har selv klippet meg kort for ca. en måned siden💇🏼 Det er mye mer deilig nå når det er varmt ute å ha kort hår!❤️

    27. det passet utrolig godt på deg! et spørsmål: hvordan blir det med hestehale? vil klippe meg kort, men vil være sikker på håret kan dettes opp i en hestehale

    28. Du ble jo suuuperfin😍!! Men det har du jo alltidvært da😏 Du må ikke svare på dette altså, men er det noen spes grunn for at man ikke kan dele de bildene? Hadde ikke tenkt å gjøre det altså, vil bare lære😊

    29. Du ble kjempe fin😚Elsker det❤️Jeg vurderer også å klippe håret mitt så kort💕Håper det kler meg like mye som det kler deg❤️❤️

    30. du skal vite at du ble syyyyykt pen!!😍😍 Det var du jo før og, haha😂💙 STORT forbilde🙌🏼🙌🏼

    31. Du kledde det sykt!!! Du kler alt og du ble drit fin med den lengden du har nå!! Hvor gammel er lillesøsteren din og klare du å lage to messy buns? Klem Milla! Håper du kan svare💗

    32. Hei❤️ Du kledde det kjempegodt Jennie❤️ Men jeg bare lurte på om du tynnet ut håret ditt når du klippet det?

    33. Må ærlig innrømme at jeg ikke er din største fan, men at jeg virkelig beundrer arbeidet ditt! Engasjementet og evnen til å treffe leseren er noe spesielt ved deg, for du har det virkelig i deg! Men det jeg beundrer aller mest er hvordan du setter av tid til å blogge, drive med idrett, skole og mye annet! Tenker det handler mye om de rundt deg, men det som kommer tydeligst fram er utstrålingen din, som er helt unik, og det er en grunn til at du lykkes med det du gjør! Du virker som ei seriøs og flink jente, Jennie, og det er noe du må fortsette å være! For å relatere til innlegget vil jeg si det at håret ditt ble mye finere “kort”, du ser virkelig mer våken og glad ut når håret får mindre vekt, og ikke legger seg i veien for smilet ditt, du ser også mye mer moden ut, noe du kler godt! Du er ei fin jente, og fortjener virkelig å trives med deg selv og det du gjør, bare husk å ta en pause hvis det blir for mye, ikke la press og forventninger styre deg! Det siste dær tror jeg du vet, men det jeg vet er at det fort går litt i glemmeboka… Man tror man har kontroll helt til man ikke har det lenger, smarte og flinke jenter kan også bli lurt av alt presset, så husk å hvile! Husk å hør på deg selv!
      Jeg tror på deg, og håper virkelig at du også gjør det! Stå på, jeg er ikke den eneste som beundrer det du får til, og det er mange som har trua, så hvis du leser dette, sett deg ned, tenk pæ hva du kan få til, og vær fornøyd og stolt med deg selv!

    34. Du kledde kort hår kjempe mye 🙂
      Herregud deg ble drit stilig på deg 🙂
      Vurderer og klippe det like kort som deg siden synes det var sykt fint😍😍😍😍
      Men siden håret er så kort nå går det fortsatt Ann og flette det i to fletter?

    35. Du kledde kort hår superfint! Har også veldig lyst å klippe håret kortere, men har så bølgete og rufsete hår, så er redd for at det skal se altfor bustete ut…

    36. WOW Jennie, du ble nydelig!<3 Du kledde det sykt godt!<3 (Du kledde langt også da ;-)). Men jeg forstod ikke helt hva du mente med at du vil dele de først, du har jo delt de nå? Jeg forstod ikke helt :-). Og hva var den andre tingen du skulle hos frisøren? Og jeg har litt lyst å klippe det, men er litt redd for hva andre skal tenke, og jeg har liksom alltid hatt langt. Det er veldig vanskelig å forklare, og jeg er veldig komfortabel med langt, skulle ønske jeg bare kunne prøve for en dag, så vokste det ut igjen med en gang. Det tar jo tid før det vokser ut og redd jeg kommer til å angre. Håper du svarer på alle spørsmålene, siden du noen ganger bare svarer på ett, IKKE for å mase. Men uansett du ble HELT NYDELIG<333333

    37. Du ble super kul på håret😍 Foresten hva mer gjorde du med håret ?☺️💛 Uansett du kler aldt !😍😍😍

    38. Wow! Følger deg på snap, insta og følger med på bloggen! Du ble helt sykt pen på håret du alle hårfrisyrer!😍

    39. Ååå, så fint det ble!! Du kledde det veldig! Det var annerledes å se deg, men det var fint på deg ;)) Du tok et bra valg. Jeg klippet håret mitt for noen måneder siden, da klippet jeg det like like kort som deg. Det har blitt litt lenger nå, så jeg fikk lyst til å klippe det igjen 😉

    40. Du er bare utrolig fin! Jeg elsker den nye hårstilen din. Du er helt nydelig. Gleder meg til å se mer av de sykt fine bildene dine:)

    41. Mathea: Hei. Forstår hva du mener. Jeg har hatt langt hår siden jeg var 7/8 år. Litt skummelt er det jo å klippe seg veldig mye, men det vokser jo ut igjen. Pluss så ser jeg at mange andre klipper seg og kler kort hår kjempebra. Det rammer inn ansiktet og mange er mye finere med litt kortere hår enn veldig langt. Klem

    42. Tale: Tusen tusen takk for mange veldig fine ord. Det betyr mye at du tok deg tid til å kommentere og jeg fikk lyst til å kommentere litt tilbake 🙂 Det skjer mye i livet mitt ja, men jeg takker faktisk ofte nei til mer enn jeg velger å bli med på. Jeg setter skole og idrett først og venner …venner er gull og familie <3 Jeg kunne ikke klart alt jeg gjør alene og familien er fantastisk støtte. De setter grenser og jeg vet at den dagen jeg ikke vil mer da kan jeg stoppe. Hadde jeg ikke hatt skole og idrett kan jeg se at det hadde vært lett å bli veldig opphengt i blogg, men jeg holder det enkelt i mine sosialemedier. Ingen debattinnlegg, bare kos for mine yngre følgere og et "fristed" uten press. Gleder meg supermasse til sommerferie. Jeg er foresten en som trives stort i mitt eget selskap og nyter å være alene..he he. Nå har jeg blogget i over tre år med langt hår. Koselig at du syns at jeg kledde den nye frisyren min så godt. Nok en gang takk 🙂

    43. Jeg gjorde det samme selv i forrige uke! Har hatt like langt hår som deg i veldig lang tid, men nå var det på tide med forandring. Blir så varmt med langt hår om sommeren. Du kler det kjempemasse😊

    44. Hei, synes håret ble kjempefint! 💗
      Forresten bare lurte hvor du kjøpte den genseren ( den var veldig fin!)

    45. Hei jennie! Jeg har lyst på likt hår som deg, men jeg har krøllete og ganske tykt hår! Jeg vil egentlig ha rett hår men jeg vil ikke ødelegge håret mitt med rettetang. Har du noen tips på noen gode sjampoer og balsammer evt hårkurer? Hvis du har hvor kjøper du dem?Håper på svar! Du ble super fin med kort hår! Jeg får lyst til å bytte hår med deg!!
      Klem Nathalie

    46. Har lyst å klippe håret jeg også! Har alltid hatt langt men ønsker å få litt forskjell også er det mye slit om sommeren! Jeg er også redd for at jeg kommer til å angre så vet ikke om jeg tør!!

    47. Hei, jeg vurderer å klippe håret mitt i ca samme lenge, men lurer på hvordan jeg kan style det. Kunne du laget et innlegg eller en video der du viser det??

    48. Nora: Tenkte faktisk jeg skulle gjøre det, men må bare finne en dag jeg kan før jeg reiser. Må også få redigert og vet derfor ikke hvor lang til det vil ta før den kommer:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg