JEG ER RIK

Hei!

Som sikkert mange har fått med seg så hadde jeg konfirmasjonen min i går. Det var for det først veldig koselig at så mange i familien min og nære venner kom for å feire MEG! Jeg fikk mange hyggelig og koselig ord i fra mange og jeg hadde det bare helt supert. Jeg vil si jeg er rik på kjærlighet. De fleste bildene fra konfirmasjonen er ikke klare ennå, ettersom vi hadde en fotograf som tok de fleste av bildene. Man får liksom ikke tatt så mange bilder selv i løpet av konfirmasjonen, ikke mamma eller pappa heller. Veldig koselig å glede seg til å få bildene også og noen få fikk vi jo knipset med mobilene. Likte borddekorasjonene utrolig godt og både mat og kaker smakte fortreffelig. Noe av det beste jeg vet er tapas/buffè så det var det vi spiste og til dessert var det mange forskjellig kaker, men jeg må si en kake tok virkelig pusten fra meg…Du kan se den i et av bildene under. 

Processed with VSCO with hb1 preset

Meg og min fine (lille) søster. Hahahaha! Legg merke til at hun i tillegg har på lave sko og jeg høye ;-D

Processed with VSCO with hb1 preset
Mamma hadde laget noen super søte hefter med sang og mer<3

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Kaka har en del “personlige touches” som gjør den veldig meg. Elsker å ta bilder og elsker sminke!! Haha. Liker utrolig godt mønsteret, fargene og blomstene! Den perfekte kaka for meg. For dere som lurer var innsiden en supersaftig sjokoladekake med sjokoladekrem. 

Hva er din favoritt kake?

Klem Jennie
 

25 kommentarer
    1. Du er flink til å blogge, og jeg lurer på hvorfor du ikke bruker det at du når ut til så mange med det du skriver mer? Altså om mer ‘viktige’ ting hvis du skjønner. Det er jo ganske tydelig at leserene dine lytter til det du har og si, hvorfor ikke uttrykke meningene dine om rett og galt i verden på bloggen? Du velger jo selv hva du vil skrive om da så klart (: Håper du hadde en flott konfirmasjon!

    2. Hei:) Ej e stor fan av bloggen din!!! Ej lure på kor mykje peng du fekk?… Du treng selfølgeli ikkje å svare❤️

    3. Så fin du er i den nye bunaden din og for en fin kake! Dekorasjonen og, kjempe fin<3 Hadde også hefte med sang og masse bilder i konfirmasjonen min for noen år siden. Så bra at du hadde en super deg<3

    4. Kanskje brownie…? Jeg liker også veldig godt kakerøre, så det er alltid jeg som blir igjen på kjøkkenet for å slikke bollen når vi lager kake. Men jeg har veldig kraftig cøliaki da, så jeg må passe på hva jeg spiser. Jeg lagde den ostekaken som du la ut oppskriften på, og den var kjempegod! 😋 Håper at konfirmasjonen din var like fantastisk som deg !❤️

    5. OMG, du hadde fin borddekorasjon og kake!!!
      Min kake var en bunadvest med navnet mitt på. (høres kanskje litt rart ut, men den var nydelig!)
      Håper du koste deg masse!:)

    6. Jeg tror det enten er oreokake eller pavelova😋😻 Du var kjempe pen i bunaden din og den kaka var utrolig fin😍😘 Bra du koste deg i konfirmasjonen!!💞✨ Gleder meg til flere bilder!!😊💖 Love u Jennie❣

    7. Du var kjeeempe fin i bunaden din! <3 og det så ut som at du hadde en super dag! 🙂 jeg lurer på hvem som lagde den fine kaka?

    8. Hei. Kaka var kjempefin!!!! Min favorittkake er pavlova, verdens beste og gulrotkake. Du er et veldig stort forbilde. Det er noen år til jeg skal kofirmere meg, men her var det mye inspirasjon. Aynes at moren din er veldig kreativ, og flink til å ordne ting til bursdagen og konfirmasjonen din. Kommer du til å legge ut de vloggene fra Cran Canaria

    9. Hei Jennie!
      Du var veldig fin i din nye bunad❤️ Håper du hadde en fin dag! Lurte på hvor mange gjester du hadde i din konfirmasjon og om du eventuelt inviterte de nærmeste vennene dine???☺️

    10. Kan du legge ut oppskriften på den ostekaken som alle snakker om igjen? Den høres kjempe god ut! Og hvor kjøpte du de sandalene du brukte på bildene til kolleksjonen for wow

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg