SISTE STØTET!

Hei

Dette innlegget er fra i går, men blir lagt ut i kveld…he he. Det passer faktisk veldig bra for i dag har jeg hatt konfirmasjon selv og har masse å fortelle, men ikke tid akkurat nå. Dagen min har vært fantastisk og det er mye å ta innover seg etter en slik dag. Nå skal jeg slappe av med familie som reiser tilbake til Østerrike i morgen. Blogger om min konfirmasjon en annen dag. Så her kommer innlegget fra i går.

…………Beklager for sent innlegg i dag! Hele dagen har jeg faktisk vært hos min kjære venninne Tuva og feiret hennes konfirmasjon. Det var faktisk den første konfirmasjonen jeg har vært i, noen gang. Det var så utrolig koselig og hun så helt nydelig ut i den nye bunaden sin. Tok ikke så mye bilder ettersom vi hadde det så gøy men i morgen blir det nok en del bilder “knipset”. Det er nemlig min tur til å bli konfirmert i morgen. Jeg skal tidlig i kirken og så fest resten av dagen. Jeg gleder meg massen men er også litt nervøs. Tenk at vi skal ha en stor fest bare for MEG! Nå jobber alle i huste med å gjøre i stand til i morgen. Noen stryker skjorter, andre baker og det har vært fult kjør med å lage borddekorasjoner. Nå er det ikke lenge til vi drar bort til lokalet der festen skal være,  og gjøre det helt klart. 

I morgen skal jeg igjen ta på meg bunaden min og jeg gleder meg allerede. Bare elsker den og skulle gjerne gått med den hele tiden! Haha! Det ble et litt rotete innlegg men det er slik hodet mitt er nå. Bare masse rot og mye å tenke på. 

PEACE OUT!

Har du noen gang vært i en konfirmasjon?

Klem Jennie

31 kommentarer

Siste innlegg