London Life

Hei

I går fikk jeg dessverre ikke blogget og i dag har jeg også en travel dag. Været i London er faktisk nesten for godt til å være sant. Sol, sommer og 25 grader. Fikk en rask tur inn til sentrum i går og håper på en fin kveld i byen også, selvom butikkene kommer til å være stengt. I dag har vi filmet innendørs men uansett hatt en fantastisk dag. Det fine været er visst også hjemme i Norge hvor jeg bor og det skal være slik en god stund fremover, så jeg kan kose meg ute i finværet når jeg kommer hjem. 

Nå går det fort til enda en langhelg, 17 mai, lansering av kolleksjon 19 mai og konfirmasjon 22 mai. Det går også superfort frem mot sommerferien. 

Blogger mer om helgen når jeg kommer hjem. Nå vil jeg nyte kvelden her i London. 

 

 

Har du forresten badet i sjøen/havet ennå i 2016?

Klem Jennie 

30 kommentarer

Siste innlegg