NESTE GANG….

Hei!

Da har jeg kommet hjem etter en fin helg i Bodø. Er utrolig sliten nå, blant annet på grunn av all reisingen. I dag tidlig pakket jeg helt ferdig før mamma og jeg gikk ned og spiste en nydelig frokost på hotellet. Kommer til å savne den. Deretter slappet jeg av på hotellet før vi ble hentet av taxi og kjørt til flyplassen. Flyturen hjemover var ganske “humpete” men vi landet en god stund før tiden. Siden jeg kom hjem har jeg bare slappet av og ikke orket å pakke ut, rett og slett for trøtt.

I morgen har jeg heldigvis fri/planleggingsdag så jeg får tid til å lade opp før skolen begynner igjen. På torsdag reiser jeg bort igjen men det blir til Gran Canaria. Gleder meg masse til å ta bilderfor den nye kolleksjonen men også kose meg i varmen med folk jeg trives med. Tenkte også å vlogge når jeg er det nede. Jeg har prøvd å gjøre det før, men har aldri lykkes. Skal gjøre det beste jeg kan.


 

Liker du å fly?

Klem Jennie

27 kommentarer
    1. Ja jeg ELSKER å fly og hotellivet! Akkurat som deg! 😂❤️
      Håper du får en fin tur til Gran Canaria!!! 😘

    2. Liker litt å fly men det beste er å lande og gå ut av flyet å være på en helt ny plass😍 Bare elsker det

    3. I have never flied, but I am sure I would love that. I hope my first fly is to Norway❤✈ Have a great next week☀

    4. Syns det er helt greit å fly😊Sitte der me alle forventningene😍 Men syns ikke det er gøy når d blir humpete å begynner å riste🙃 heldige deg som skal til Gran Canaria!p, og fri I morgen😍

    5. Jeg har skikkelig flyskrekk, jeg er livredd for at flyet skal styrte! Håper det blir fint på Gran Canaria 😘 Lykke til med photoshooten!

    6. Jeg elsker å fly og synes det er skikkelig gøy når det er turbulens😄😂 De andre sitter og er redde og holder seg fast mens det er turbulens mens jeg har latterkrampe😜😅

    7. Jeg liker sånn passe å fly😉👍🏻 dumt du ikke skulle dra på fredagen får da hadde jeg kanskje møtt deg👍😆 skal til London på fredag😍😍

    8. Så bra at du har hatt en fin helg Jennie😊😍
      Jeg er ikke spessielt glad i turbulens. Men støtter meg med tanken på at jeg er på vei til et sted hvor jeg skal kose meg🙈☀️☀️
      Gleder meg til å se hvordan du har det i Gran Canaria! Det blir sikkert kjempe gøy og en fin tur☀️❤️

    9. Jeg gleder meg kjempemasse til å se koleksjonen din. Er nesten helt sikker på at jeg kommer til å kjøpe noe. Lykke til på photoshoot. Håper du vloger, det hadde vert gjilt å se på.

    10. Sånn passe, det er liksom ikke sånn at jeg ikke liker det eller hater det, siden jeg flyr veldig ofte❤️❤️ Så jeg er vant med det✨✨håper du får det kjekt på Gran Cananria når du reiser😝

    11. jeg elsker å fly!! Det gir meg følelsen av ferie 😛 men jeg hater når det er turbulens. Gleder meg til vloggene dine 😀 fint bilde forresten 😛

    12. Liker det godt, flyr ikke så ofte, men drar til Etiopia på fredag gleder meg så utrolig mye, litt lang flytur men😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg