MÅNEDENS FAVORITTER

Hei

Her “månedens favoritter” for februar. Utrolig glad jeg fikk laget denne videoen siden jeg ikke fikk gjort en for januar. Noen av produktene har jeg fått sponset tidligere, men at de er blitt mine favoritter er helt min egen mening. Jeg merker dessuten hvilke innlegg som inneholder produkter jeg har fått, men det er ikke så mye av det. Just wanted you to know that!!  

Hvor enkelte av produktene er fra:

Caps- Junkyard

Bomber jacket- Junkyard

Krølltang fra MAST- makestyle

Pudder – makestyle

Sko – Junkyard 

Ryggsekk – Brandy Melville 

Parfyme – Victoria`s Secret

Leppestift – Mac

Klem Jennie

13 kommentarer
    1. Bra video! Synes faktisk det er noe av det bedre av det jeg har sett av deg og dine videoer, selv om det “bare” var en månedens favoritter. 💯👌🏼 Liker virkelig å følge med på bloggen din!

    2. Jeg lurer på om du kan lage et blogginlegg om din erfaring med hull i ørene ? Siden du har så utrolig fine og mange hull ørene ! Hadde hjulpet mye. 💞

    3. I don’t understand norwegian at all😄😒 but I just wanted to say how gorgeous and cool you are, keep going girl!🙂 Also sorry for my english, thats terrible i knooow😂

    4. Hei! Du vet i det innlegget du skrev som het: “dette visste du ikke om meg” eller noe? Der skrev du at du noen ganger har vært den eneste som har brukt hjelm. Det virker som om du har god selvtillit og gjør mye lurt. Derfor lurer jeg på om du også pleier å dusje naken etter gym/svømming, og om det er vanlig i din klasse. Jeg har selv opplevd å være den eneste som dusjer naken, og lurer på hva du gjør? Håper på svar!

    5. Hei Jennie! Digger deg og bloggen din, har selv slutta å blogge, men…
      Du er en helt fantastisk person:) Ønsker VELDIIIIG å møte deg<3
      Har skrevet en del kommentar på bloggen din før;)
      Vil ALLTIIIIIIID være fan av deg!!!! <3
      Klem Anisa<3

    6. Hei Jennie
      Så god smak du har😊
      Men jeg lurer på hvilket program du bruker til å redigere videoene dine?
      Håper du svarer👍🏻
      Klem Emma💗

    7. Kan du ha en Sangvideo en gang?? Bare synes det høres ut som om du er flink til å synge vet ikke hvorfor😂😂☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg