HVA SYNS DU ?

Heyy!

//Annonselinker

Nå sitter jeg foran Mac-en min her og ser på bilder av kjendiser!? Hahahha ja! Det er mange kjendiser jeg beundrer klesstilen til og det er mange antrekk de bruker som jeg synes er kule. Jeg fant et antrekk jeg digga og tenkte jeg kunne ha et “stjel stilen til” innlegg. I dag er antrekket inspirert av Gigi Hadid.

Tights // HER     Jakke //HER    Sko //HER     T-skjorte// HER    Solbriller //HER

 

Været for tiden er pyton syns jeg. Det pøsregnet da jeg dro til skolen, begynte å snø tungt i løpet av dagen og nå er det bare masse masse sørpe ute. Jeg gleder meg til våren og til vårsko og vårjakker. I mars reiser jeg både nordover der er det nok langt i fra vårlig  og så reiser jeg sørover og gleder meg til vår/sommer-følelsen i noen dager. 

Håper du fikk litt inspirasjon. Disse innleggene har vært veldig etterspurte. 

Ønsker du flere innlegg av denne typen?

Klem Jennie

28 kommentarer

Siste innlegg