Full rulle

Hei

//Annonse

Ahhhhhhh! Endelig føler jeg meg litt bedre, og utnyttet derfor litt av tiden til å gjøre noe effektivt. Lære meg å kjøre en skywalker. Hahahhaha! Ble så utrolig glad da jeg fikk en i gave i fra Skywalker Norge, den er hvit akkurat som jeg ønsket meg. De har jo mange ulike farger og modeller og du kan se nærmere på dem ved å trykke //HER

Noe som er viktig før bruk er å sette seg inn i reglene. Det er for eksempel 16 års aldersgrense på å kjøre den ute enkelte steder. Jeg bruker den foreløpig inne i huset, og det er flere som liker å bruke den. Noe annet som nesten er enda viktigere er nok det å ikke tro det er så innmari lett. Det er ikke bare å gå på, så kjøre rundt. Det var ganske vanskelig å lære seg faktisk. Jeg kom meg i starten ikke på uten hjelp. Etter en liten stund greide jeg å stå alene på den men det gikk veldig treigt fremover og det å svinge fikk jeg ikke helt til. Jeg måtte bare fortsette forsiktig og tilslutt suste jeg rundt i stua. Nå får jeg stadig høre “ro ned, ikke så fort, ikke bli svimmel av å snurre så mye, stopp du er gal” i fra mamma og pappa. 

Bare eeeeeeelsker det lilla lyset!!!!!




Jeg kommer til å bruke min inne og til våren kan jeg leke meg der det er tillatt frem til jeg blir 16, som er litt over att år til.

Har du forsøkt et slikt brett som dette før eller elektrisk enhjuling/Airwheel?

Klem Jennie

26 kommentarer
    1. ååh! Kjempe kult 😀 gratulerer med brett da Jennie ♥ det fortjener du 🙂
      Hadde jeg valgt farge, ville jeg også valgt Hvit 🙂
      Fint å se at du koser deg, har selv prøvd å stå på broren min sitt, men
      jah, haha ikke mester :D!!! Ha en fin dag videre. Klem (: ♥♥

    2. Sorry Jennie, altså det var Jeg (Benedikte) som sendte den kommentaren, men altså vi leste HELE innlegget før vi skrev til deg, og for og være helt ærlig så mente vi det ikke frekt selvom vi skrev at du måtte være 16 for og bruke det, og der hadde jo du allerede skrevet.. Sorry, vi mente ingenting med det altså.. Vi beklager både Benedikte og Kristine 😕 Vet ikke hva som gikk av meg (B) når jeg sendte den, ikke Kristine heller… Beklager om du tok deg nær elns…

    3. En venn av meg har et sånt et så jeg har prøvd en gang. Det er noen andre jeg kjenner(som går i klassen min) som har, men de har jeg ikke prøvd❤️ Håper du har en fin kveld😚

    4. En venn av meg har et sånt et så jeg har prøvd en gang. Det er noen andre jeg kjenner(som går i klassen min) som har, men de har jeg ikke prøvd❤️ Håper du har en fin kveld😚 Bra du føler deg bedre😉

    5. Jennie bilde ditt var så sykt fine, kroppen din omg den et helt Goals, elsker kroppen din fysøren😍 jeg ble så sylt sjalu når jeg så det bilde😍 hvor er buksa og genseren?💜

    6. Jeg vet ikke hvorfor jeg syntes det var morsomt, men jeg lo litt da du sa: Jeg begynte å suse rundt i stua.. Heheheh, veit ikke men syntes det var veldig morsomt. Du er utrolig søt. Så koselig at du har fått deg en skywalker! Kos deg:) Klem <3

    7. Hva heter skoene dine? Er det adidas superstar? Og hvor kjøpte du de? Har hatt lyst på slike veldig lenge elsker de😍 elsker btw bloggen din også! Håper virkelig på svar!

    8. Kult!! Ønsket meg sånn til jul 😍 Kommer til å ta sikkelig langt tid før jeg klarer det å stå på den får man må nok ha veldig god balanse å det å kjøre og svinge samtidig 💗😂

    9. Åh, så heldig! Ser dritgøy ut😱😂 elsker skoene dine forresten❤️ kommer dette til å bli en kalendergave?😜 (Neida, tror ikke det. Bare tuller💩)

    10. Hei☺ Jennie Sofie! Hvor mye koster en sånn skywalker? Og hvor får man kjøpt en skywalker? Klem Rikke. Håper på svar💛👍

    11. Så fint at du har blitt bedre ❤️🙈💕 du er såååååååå heldig 😆✌️ Skulle ønske jeg også hadde en skywalker 💕✌️ Haha 😂 tror ikke jeg hadde vært så veldig flink da men men ✌️😋😂 har aldri prøvd det før, men det ser dritgøy ut 😱💕✌️ Er det det Jennie ?😆❤️ Og jeg lurer på hva de jentene som kommenterte på det innlegget ditt kan vinne 😋❤️🙈 dessverre fikk jeg ikke lest innlegget før i går kveld 😭💕 så hvis jeg hadde lest det tidligere så hadde jeg kommentert på det 😅😥😓 men det var vel ikke meningen at jeg skulle få være med i den trekningen som du hadde funnet på 😭😢😞😫😔✌️😅😁😢 klem 😘❤️

    12. Ønsker meg den, men er for dyr til at jeg kan få den🙃 Heldig som fikk den med lys og greier😝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg