I dag er det 11 desember, alle ………

//Sponset premie

HEI 

Litt senere i dag kommer det enda et innlegg på bloggen. Det blir litt mer en oppdatering i fra meg om denne uken som har vært og hva som skjer fremover. Det var en kommentar på bloggen i fra en leser som savnet et slikt innlegg nå. Jeg vil bare gjøre det klart at jeg ikke får betalt for å ha disse julekalendergavene på bloggen. Jeg har fått premiene og det er det, så jeg gjør det kun for dere. Jeg syns det er kjempekoselig 🙂

Nå åpner det seg enda en ny luke i dette innlegget og i helgen skal jeg kåre vinner av rettetang, spill og også denne luken her.

Denne gangen er premien 4 tørrsjampoer i fra Batiste. Elsker slike “Dry shampoos” som gjør at jeg kan føle at håret blir friskt om jeg ikke rekker å vaske det. Dette er kanskje spesielt på denne årstiden når jeg ikke får lov til å løpe ut med vått hår. Det tar jo ganske lang tid å tørke så langt hår som jeg har, og med tørrsjampo slipper jeg det om jeg har dårlig tid. Da holder det å ta seg en dusj og passe på at håret ikke blir vått. 

 

Bidet ble tatt samme dag som jeg tok bilder med rettetangen, flaks at jeg hadde gjort det klart 🙂

Det du må gjøre for å være med i trekningen av denne premien er å svare på følgende spørsmål: 

1. Når var konserten til “The Main Level”  i Oslo?

2. Hvilken hårfarge har du?

3. Hva het blogginnlegget fra 12 desember i fjor på bloggen min?

 

Lykke til 

Klem Jennie

129 kommentarer
    1. 1. Konserten var den 6. Desember i år
      2. Hårfargen min er blondt/brunt, altså en ganske mørk blondfarge
      3. Innlegget fra 12. Desember i fjor het ‘Endelig’
      IG: sofiemholmen

    2. 1. Konserten til The Main Level var 6. desember.
      2. Fargen på håret mitt er lys brun.
      3. Blogginlegget ditt i fjor den 12. des het christmas feeling.

    3. The maine level spilte konserten sin den 12 desember på Oslo
      Jeg har brunt hår
      Endelig, meg som julenisse gratulerer til vinneren.
      IG: stinafashion

    4. Main level konserten var 6. desember i Oslo
      Jeg har brunt hår
      Blogginnleggene på 12.desember i fjor heter Endelig og Meg som julenisse, gratulerer til vinneren 🎅🏽🎄⭐️ IG: synnevahellen

    5. 1. the main level konserten i oslo var 6 desember også ska det være en 13 desember 😀
      2.hårfargen min er blondt med litt brunt.
      3. blogginlegget ditt fra i fjor het meg som nisse, gratulerer til vinneren

    6. Konserten til The Main Level var 6.12.15
      Jeg har blondt hår med lyse og mørke striper (naturlige)
      Blogginnlegget fra 6. desember i fjor var “KALENDER LOVE”
      På IG heter jeg @tiriil

    7. 1. Konserten til The Main Level var 6. Desember.
      2. Jeg har nøttebrunt hår.
      3. Det var to innlegg, den ene het ENDELIG og den andre het MEG SOM JULENISSE, GRATULERER TIL VINNEREN.

    8. 1.Konserten til “The Main Level” var den 6 desember i Oslo
      2.Jeg har samme omtrent samme farge som din naturlige hårfarge
      3.Blogginnleggene fra 12 desember i fjor het “Endelig” og “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren”
      IG:marieberdal
      Hadde blitt kjempe glad hvis jeg hadde vunnet😃

    9. 1. Konserten til The Main Level var 6. Desember
      2. Jeg er mørk blondine
      3. 12. Desember i fjor var overskriftene på bloggen “Endelig” og “Meg som nisse, gratulerer til vinneren”
      (Siden det egentlig er 11 desember idag skriver jeg også hva den het hvis du egentlig mente 11, da het blogginnlegget “Ønske seg til jul”)
      IG: @foto_alexandra

    10. 1. Konserten til The Main Level var 6. Desember
      2. Mørk blond
      3. “Endelig” og “Meg som nisse, gratulerer til vinneren”
      IG: @alexved03
      Pssst! Det er 11. Desember idag😁

    11. 1) Konserten med the main level var 6 desember i oslo.
      2) Jeg har blondt langt hår.
      3) Blogg innlegget du skrev 11 desember 2014 heter ønske seg til jul.
      Kontakt meg på ingvildoie99@gmail om jeg skulle vinne :))

    12. konserten til The Main Level var 6. desember i oslo.
      jeg har svart hår
      endelig og meg som nisse, gratulerer til vinneren.
      insta: linhchithitruong

    13. 1.konserten med The Malin level var 6.desember
      2.jeg har litt blanding mellom mørkt og blondt hår
      3.blogg innlegget du skrev 12.desember ifjor het “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren.
      IG: @sarsel23

    14. 1) Konserten med the main level var 6. desember
      2) Jeg har lyse brunt hår
      3) 12. desmber 2014 var overskriftene på bloggen din: “Endelig” og “Meg som juleniss, gratulerer til vinneren”
      mail: [email protected]
      Instagram: Marte.i.stromsnes

    15. konserten til tml var den 6 desember i oslo.
      jeg har langt blondt hår.
      du skrev 2 blogginnlegg den 12 desember ifjor.
      det første het: endelig.
      og det andre het: meg som julenisse, gratulerer til vinneren.
      btw. ha en fiin jul, jennie. 🙂

    16. Konserten med tml var 6.desember
      Eg har blondt hår med naturlige striper
      Meg som julenisse, Gratulerer til vinneren het blogginnlegget 12.12.14
      Men 11.12.14 het Ønske seg til jul visst du mente det
      Kontakt meg på [email protected] eller på IG @birgit_rossland

    17. The Main Level sin konsert var 6 desember 2015
      Jeg har mørke brunt hår
      Du skrev to blogginnlegg 12.12.2014 det første het Endelig og det andre het Meg som Julenisse, Gratulerer til Vinneren

    18. 1) Konserten med the Malin level var 6. Desember i Oslo.👼🏼
      2) Jeg har brun/blondt hår.💁🏼
      3) Meg som julenisse, gratulerer til vinneren.💓☺️

    19. 1. Konserten var 6. Desember
      2. Jeg har mellomblondt hår
      3. “Endelig” og “meg som nisse, gratulerer til vinneren!”
      IG: Karenostgaard

    20. 1. Konserten med The Main Level var søndag 6. desember i Oslo
      2. Jeg har brunt hår
      3. Innleggene du postet 12.desember i fjor het “Endelig” og “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren”

    21. 1: Konserten mad The Main level va 6.desember
      2: Jeg har rødt hår
      3: innlegget fra 12. Desember i fjor het “endelig” og “meg som julenisse, gratulerer til vinneren”

    22. 1.6desember var konserten til the main Level
      2 jeg har brun hår farge
      3. Meg som nisse, gratulerer til vinneren

    23. 1: konserten m The main level var 6.desember
      2: jeg har blondt hår
      3: innleggene ifjor på 12 des het; “endelig”, &” jeg som nisse, gratulerer til vinneren”
      Ig: ssvelland

    24. 1)Main level Hadde konsert 6 desember
      2) brunt
      3) 12desember 2014 var innlegget ENDELIG
      Meldte meg på igjen fordi jeg glemte kontakt
      IG saliensee

    25. 1 Konserten var 6 desember
      2 Mellomblond
      3 Det var 2 innlegg! Endelig og meg som nisse, Gratulerer til vinneren

    26. 1. Konserten til The Main Level var 6. Desember
      2. Brunt
      3. “Endelig” og “Meg som nisse, gratulerer til vinneren”
      IG: @marthathu og @marthfangirl

    27. 6.desember😍
      Har svart hår😋
      12.desember.2014: “endelig” og “meg som nisse,gratulerer til vinneren.😏
      (11.desember 2014: ” ønske seg til ul”)😬
      IG: asvras💞💞💞

    28. 1. Konserten til tml var 6.desember i Oslo
      2. Jeg har brunt
      3. Endelig og meg som julenisse 🎅🏼
      Insta: tuvavigh

    29. 1) 6. desember i Oslo
      2) brunt
      3) innleggene 15. desember het “meg som julenisse, gratulerer til vinneren” og “endelig”
      IG: sandrae.99

    30. The mani level hadde konsert 6.desember i Oslo .
      Eg har blondt hår.
      Blogginnlegget 12.desember i fjor heitte “Endelig”‘.

    31. 1: Konserten med the main level var 6. Desember i Oslo.
      2. Jeg har lysebrunt hår med litt naturlige blonde striper
      3: “Endelig” og “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren”
      Instagram: theajurgenseen
      Eller
      [email protected] på mail!❤️❤️❤️

    32. 1) konserten til The Main level i Oslo var 6.Desember
      2) jeg har mørk blondt hår
      3) blogginnlegget ditt 12. desember i fjor het: Meg som nisse, gratulerer til vinneren
      Ig: Sigrid.haugo
      Mail: [email protected]

    33. 1. konserten med the main lever var 6. desember.
      2. jeg har brunt hår.
      3. meg som julenisse, gratulerer til vinneren.
      (det var også et innlegg som het Endelig)
      IG: hellekjonniksen

    34. 1) Konserten til TML var 6. Desember i Oslo
      2) Jeg har brun-blondt hår
      3) Innlegget du skrev 12.Desember i het “Endelig” og “Meg som nisse, gratulerer til vinneren”
      💜❤️💗
      IG:synne003
      💜❤️💗

    35. 1. Konserten til the Main level var 6. Desember❤️
      2. Brunt
      3. “Endelig” og “Meg som nisse, gratulerer til vinneren”
      IG: hedda15
      Håper jeg vinner🙏🏽 Har aldri vunnet før😔

    36. 1) Konserten til The main level er var 6. Desember
      2) Jeg har blondt hår 💁🏼
      3) Blogginlegene 12.des i fjor het Meg som julenisse, gratulerer til vinneren og endelig 🙆🏼
      IG saruspriiv og Mail [email protected]

    37. 1. Konserten til TML var 6.des
      2. Eg har blondt hår
      3.Innleget ditt hetta MEG SOM NISSE, GRATULERER TIL VINNEREN
      IG: emmabauge

    38. 1.The Main Level hadde konsert i Oslo 6.desember!
      2. Mørkebrunt, og farget gult på tuppene
      3.Inlegget het “meg som nisse, gratulerer til vinneren”
      Hadde vært skikkelig gøy om jeg hadde vunnet!😭❤️

    39. 1. The main level sin konsert var 6 desember i Oslo🌸
      2. Jeg har brunt hår med lyse striper( litt mørkere en ditt hår)💁🏼
      3. Blogginlegget ditt 12. Desember 2014 het: “Endelig”, “meg som nisse” og “gratulerer til vinneren”✨
      IG bruker: saarachilli

    40. 1. The Main Level konserten i Oslo var 6. desember
      2. Hårfargen min er blond
      3. 12. desember i fjor hadde du to blogginnlegg, ett som het “Endelig” og ett annet som het “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren”
      IG: Lovise01

    41. 1. Konserten var 6.desember 2015
      2. Jeg har mørkebrunt hår
      3. “meg som nisse, gratulerer til vinneren” og “endelig”.

    42. 1. 6. Desember
      2. Mørke blondt (ganske likt som ditt)
      3. Endelig meg som nisse, gratulerer til vinneren
      IG: linnea___l
      Eeeelsker bloggen din Jennie🌸

    43. 1) The Main Leveld hadde konsert i Oslo den 6. desember.
      2) Ombre fra brunt til blondt
      3) “Endelig” og “meg som nisse, gratuler til vinneren”
      IG: @ameliehws

    44. 1. De hadde konserten den 6. Desember💞
      2. Jeg har brunt hår med no en lyse striper💞
      3. Det blogginnlegget het endelig💞

    45. 1. The main level sin konsert var 6. Desember i Oslo.💗
      2. jeg har lyst/blondt hår😙
      3. Blogginleggene ditt den 12. Desember 2014 het: “Endelig”, “Meg som nisse” og “gratulerer til vinneren”
      IG bruker: @emmaeliseg

    46. 1. The main level konserten var i Oslo 6.des.
      2. Håret mitt er svart💗
      3. 12. des i fjor postet du to innlegg på bloggen, og de het: “Endelig” og “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren.”✨

    47. 1. 6. Desember i Oslo
      2. jeg har blondt
      3. “Endelig”, “Meg som nisse” og “gratulerer til vinneren”

    48. 1. konserten var den 6. desember ⭐️
      2. kastanjebrunt ⭐️
      3. – Endelig ⭐️
      – Meg som nisse ⭐️
      – Gratulerer til vinneren ⭐️

    49. 1. The main level konsert var den 6. Desember.
      2. Hårfargen min er brunt.
      3. Blogginnlegget ditt den 12. Desember 2014 var “meg som niesse, gratulerer til vinneren” og “endelig”

    50. 1) The Mail level sin konsert var den 6.desember.💛
      2) Jeg har jordbærblondt hår✨
      3) Det første blogginnlegget den 12.desember i fjor var “endelig”, og deg andre var “Meg som nisse, gratulerer til vinneren”
      IG: @vilde_haug

    51. 1. The Main Level konserten var 6.desember
      2.Håret mitt er mørke mørke brunt, nesten svart.
      3. 12.desember 2014 hadde du to innlegg, 1.innlegg: Endelig. 2.innlegg: Meg som julenisse, gratulerer til vinneren
      🙂

    52. 1. 6. desember
      2. Blondt (ganske lik din hårfarge)
      3. “Endelig” og “Meg som nisse, gratulerer til vinneren”

    53. 1. Konserten til The Main Level var 6. Desember
      2. Mørk blondt hår
      3. “Endelig” og “Meg som nisse, gratulerer til vinneren” 🙂

    54. IG: mariasteneholstad
      1. 6.Desember på Sentrum Scene!💗
      2. Blanding av mørkt og blondt🙈
      3. 3 innlegg:
      ?endelig
      ?meg som julenisse
      ?gratulerer til vinneren

    55. 1. 6. Desember
      2. Brunt
      3. “Endelig” “meg som nisse, gratulerer til vinneren”
      Instagram: emiliaknutsen ❤️😻

    56. 1. Konserten var 6 desember
      2. Håret mitt er mørk blond
      3. Dine to innleg ifjor het 1) endelig 2) meg som julenisse, gratulerer til vinneren

    57. 1. The Main Level sin konsert var 6. desember
      2. Brunt
      3. Endelig og meg som julenisse, gratulerer til vinneren

    58. Hei<3
      1. TML hadde konseten sin 6.desember 2015
      2. Jeg har mørkeblondt hår (helt på grensen til brunt) og lyse striper.;)
      3. Meg som julenisse, gratulerer til vinneren.
      Klem fra meg<3

    59. 1. 6 desember ❤️
      2. Blondt som deg ❤️
      3. Endelig, og Meg som julenisse, gratulerer til vinneren❤️
      IG: victoria.syversen

    60. The Main leven konsert: 6.desember 2015
      Hårfargen min: brunt og litt blondt
      Blogginnlegg 12.12.14: du hadde 2 blogginnlegg den dagen så nr.1:Endelig
      Nr. 2: meg som julenisse, gratulerer til vinneren
      Love U hilsen fan!
      Email:[email protected]

    61. 1. Konserten var 6.Desember 2015 😀 ♥
      2. Jeg har blondt, men litt mørkere under
      3. ”Endelig meg som nisse, gratulerer til vinneren”
      IG: Celinewalde02

    62. 1. Konserten til TML var 6. Desember
      2. Min naturlige hårfarge er svart, men har farget det med lysebtune striper.
      3. Endelig og meg som julenisse, gratulerer til vinneren
      iG: @anv02

    63. IG:minalokke
      1. Konserten var 6.desember
      2. Har brunt hår
      3. Endelig og meg som julenisse gratulerer til vinneren

    64. 1. Konserten til The Main Level var 6.desember
      2. Brunt / mørk blondt hår
      3. “Endelig” og “Meg som nisse, gratulerer til vinneren”:)
      IG: hovjenta

    65. 1. Konserten var 6. Desember
      2. Jeg har mørkeblondt hår
      3. Du hadde 2 innlegg 12. Desember 2014: “Endelig” og “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren”
      Du finner meg som @fridagst på iG
      Håper jeg vinner!

    66. Hei
      1. Konserten var 6. Desember i år
      2. Jeg har en veldig spesiell hårfarge og kan vel best beskrive den som brunt/blondt/rødt/oransje, hahah
      3. 12. desember i fjor skrev du to innlegg: ENDELIG og MEG SOM JULENISSE, GRATULERER TIL VINNEREN

    67. 1: The Main Level hadde konsert i Oslo den 6.desember.
      2: Jeg har lyseblondt hår med mørke striper.
      3. Innleggene 12.desember i fjor var “Endelig” og “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren.”
      Instagram: annamaroy

    68. 1. Konserten var 6. Desember
      2. Min hårfarge er mørk blond
      3. Du hadde to innlegg den dagen, det første het “Endelig”, og det andre het “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren.
      Har ikke IG, men epost til faren min er: [email protected] . Har ikke egen, har spurt om lov til å bruke faren min sin 🙂 søsteren min har veldig tjukt hår, så det bruker så forferdelig lang tid på å tørke. Så dette hadde vært en fin julegave ;-D
      God bedring!!!

    69. 1. Konserten til The Main Level var 6.desember.’
      2. Jeg har mørke blondt hår.
      3. Du hadde to innlegg den12.desember. Det ene var MEG SOM JULENISSE, GRATULERER TIL VINNERN og ENDELIG.
      IG:noralonne
      mail: [email protected]

    70. 1. 06.12.15
      2. Blondt
      3. “Endelig” og “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren.”
      🎁🎄🎉🎅🏼🎅🏼

    71. 1. Konserten til The Main Level i Oslo, var 6 desember.
      2. Jeg har blondt hår.
      3. Du hadde to innlegg den 12 desember i fjor var “Endelig”, Meg som julenisse, Gratulerer til vinneren.
      🎅✨🎅✨🎅✨🎅✨🎅✨🎅✨🎅
      IG: sandra_helen_
      Håper å få møte deg igjen snart, var så koselig på VIP lanseringen din❤️ Når vi tok bildet sammen, med klærene dine💛
      Klem Sandra

    72. 1. Konserten til The Main Level var 6. Desember 2015
      2. Eg har lyst brunt hår
      3. 12. Desember i fjor var overskriftene på bloggen “Endelig” og “Meg som nisse, gratulerer til vinneren”
      (Sia det egentlig er 11 desember idag skrive eg også ka den heite viss du egentlig meinte 11, da heite blogginnlegget “Ønske seg til jul”)
      @elinelangeland

    73. Heihei!
      1.konserten til The Main Level var 6. Desember i Oslo💖😍
      2. Jeg har platina blondt hår (naturlig) 😌💁🏼💇🏼
      3. Blogginnleggene 12 desember i fjor het: “Endelig” og “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren.”💖
      Insatgrammen min heter: emma_bakke02 og du kan godt kontakte meg på eposten min som heter: [email protected]💖👍🏻💁🏼 (om jeg skulle være så heldig å vinne😂💖)
      Åhh håper jeg vinner😍💖🙏🏼 har virkelig bruk for sånn i disse travle dagene før ferie💖😌 så lettvint og praktisk!👍🏻💗

    74. Konserten til the main level var 6 desember.
      Jeg har brunt hår.
      Du hadde to blogginnlegg den dagen, det ene het “endelig” og det andre het “meg som nisse og gratulerer til vinneren”.
      Insta: @inekbr
      Håper jeg vinner❤️

    75. 1. Konserten til The Main Level var 6. Desember😄
      2. Jeg har blondt/ mellomblondt hår💇🏼
      3. Blogginnlegget den 12. Desember i fjor het “Endelig” og “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren”.😽
      Instagram: fridavmoe💚

    76. 1. Konserten til themainlevel var 6.Desember❤️
      2. Jeg har blondt hår 💗
      3. Blogginnlegget den 12. Desember i fjor het” Endelig” og “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren😻💎💘

    77. 1. Konserten var 6. desember
      2. Svart💁🏻
      3. Meg som julenisse, gratulerer til vinnerne
      Instagram: @iselin.lam

    78. 1. Den 6. desember
      2. Brunt
      3. “Endelig” & “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren”
      IG: sofbjoe02

    79. 1. Konserten til The Main Level var 6. Desember.
      2. Jeg har mørkeblondt hår.
      3. Blogginlegget ifjor den 12. Desember var “Endelig” og ” Meg som nisse,gratulerer til vinneren”

    80. 1. 6. Desember 2015
      2. Brun💁🏽
      3. Innleggene het ” Endelig ” og ” Meg som julenisse, gratulerer til vinneren ”
      ( det fra 11. Desember het ” En ny luke har åpnet seg “)
      IG: elisesjolien

    81. 1. Konserten til The Main Level var 6. Desember
      2. Jeg har brunt hår
      3. Det ene het: “Endelig” Og det andre het: “meg som julenisse, gratulerer til vinneren”
      Instagram: Ellasofie3
      😊💜

    82. 1: Konserten var den 6 desember
      2: Jeg har blondt hår
      3: Blogginnleggene 12. Desember ifjor het “endelig” og “meg som julenisse”
      Ig – @tuvamatilde

    83. 1. Konserten til thr man leve var 6. desember.
      2. Jeg har brukt hår.
      3. Blogginlegget 12 desember 2014 het: meg som julenisse, Gratulerer til vinneren.
      Forresten elsker blogge din😊

    84. 1) konserten til the Main level var 6.desember
      2) Jeg har svart hår
      3) Du hadde to blogginnlegg “endelig” og”Meg som julenisse”
      IG @morvariddaliri
      ❤️❤️❤️

    85. 1. Konserten er 6. Desember
      2. Jeg har svart hår med lysebrune striper
      3. Du hadde blogginleggenr endelig og meg som julenisse IG @anv02

    86. Konserten var 6 Desember, jeg har brunblondt hår og det innlegget het “endelig”, men du hadde vel 2 så det andre var: meg som julenisse ❤ IG: UnniHelene00

    87. 6 desember
      Blondbrunt hår
      “Endelig” og “Meg som julenisse, gratulerer til vinneren ” ❤❤
      IG: UnniHelene12

    88. 1) Konserten til Main level var 6.desember
      2) Jeg har svart hår
      3) Det ene het: “Endelig” Og det andre het: “meg som julenisse, gratulerer til vinneren”
      IG: @mcawesome_pie

    89. Du har veldig bra ting i adventskalenderen din❤️
      1. The Main Level hadde konsert i Oslo 6. Desember
      2. Jeg har mørkblont hår
      3. Du hadde to blogginnlegg “endelig” / “meg som julenisse”
      Min IG er @lenemythe

    90. 1. the main level konserten i oslo var 6 desember også ska det være en 13 desember 😀
      2.hårfargen min er svart/brunt
      3. blogginlegget ditt fra i fjor het: meg som nisse, gratulerer til vinneren
      Instagram: siri_thaoha

    91. 1. Konserten var den 6. Desember i Oslo
      2. Jeg har svart hår
      3. Blogginnlegget heter “endelig” og “meg som julenisse, gratulerer til vinneren
      Instagram: thaoha_

    92. 1.Konserten var 6 desember.
      2.Mørkebrunt
      3.”Endelig” og “Meg som julenisse” Gratulerer til vinneren”
      Instagram @rashmi205

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg