DETTE LIKER MANGE

Hei 

//Sponset premie

Jeg vet det er sent, men jeg fant ut at jeg kunne legge ut innlegget i kveld. Da ligger det klart på bloggen til alle dere lesere i morgen. I morgen har jeg nemlig en travel dag med dugnad rett etter skolen. 

Ja, jeg har sett at mange av dere liker godt at jeg har kalender her på bloggen. Nok en ny luke åpner seg i kveld for dere som ennå er våkne:)  Det er flere luker som må åpne seg frem mot julaften 😉

Denne gangen kan du vinne et helårs abonnement på ungdomsbladet Julia, vinner trekkes i helgen. 

 

Jeg har hatt abonnement på dette bladet selv og gledet meg alltid til det kom. Nå er Juliabladet et av bladene som er fast følgesvenn for meg på reise og turer. Et abonnement på et blad man liker er jo dessuten en super ting å føre på ønskelista si til jul. Gaven kan jo vare hele året og det er jo alltid koselig å synke ned i en godstol med noe godt å drikke og kult lesestoff. SØsteren min og jeg får alltid et ungdomsblad hver i julestrømpa vår om morgenen på julaften. Ved å trykke //Her kommer du til en side hvor det går ann å bestille bladet og se ulike typer abonnementer

For å være med i konkurrasen om å vinne et abonnement må du svare på følgende spørsmål i kommentarfeltet:

1. Hva heter den nye redaktøren i Julia?

2. Jeg møtte Isac Elliot med Julia, hva het redaktøren som jeg var med da?

3. Hvor gammel er du?

 

Lykke til, premie blir trukket i løpet av helgen 🙂

Klem Jennie

216 kommentarer

Siste innlegg