Julestemning fra dere

Hei alle sammen

I dag har det vært fult kjør for meg. Jeg spilte kamp på ettermiddagen for så rett etter å dra i bursdag til min nydelige oldemor. Etter å ha vært der dro jeg hjem og måtte gjøre ferdig en innleveringsoppgave til i dag. Så måtte jeg jo selvfølgelig trekke vinner/vinnere av billetter til The Main Level sin release konsert 6.desember. Det kom inn så mange kule og morsomme edits som ga meg skikkelig julestemning. Denne gangen ble det en jente som heter Ulrikke! Hun lagde denne super søte editen av guttene som ga meg en god julefølelse.

Hun valgte å ha med to gode venninner som heter Nathalie og Emma. 


Vinneren vil bli kontaktet på Instagram av meg i løpet av kvelden eller morgendagen. Til dere som ikke vant, ikke vær lei dere. Kanskje det kommer enda konkurranse….<3

Deltok du i konkurransen?

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Ja, selfølgelig🙏🏻 Du er best, elsker deg jennie! Det er ingenting dumt med deg og du er bare helt amazing!😍😍😍😂 Du er bare helt perfekt, elsker deg helt sykt mye! du er proff i alt og du er helt feil fri☺️ Bloggen diner kjempe bra PG elsker videoene dine! Fortsett sånn jennie, jeg er sikker på at su kan bli verdens kjent😍😍😍

    2. ååå, tusen millioner takk for at du valgte ulrikke!! betyr så sykt sykt mye!!<3<3<3<3<3 er mer glad enn jeg har vært på veldig lenge nå!! og jeg tror nok jeg er mer glad enn jeg burde være 🙁 <33333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg