FAVORITT TRENINGSANTREKK

Hei

I dag deler jeg et nytt antrekk, men ikke et som er typisk til hverdags. I dag ble det et treningsantrekk. Klarer virkelig ikke å trene i dette på håndball siden jeg blir alt for varm i tights og genser, håndball klarer jeg bare å trene i shorts og t-skjorte. Syns dette antrekket passer perfekt til hjemme trening eller om man skal ut å jogge. Da trenger man kanskje å slenge på en tynn jakke og et pannebånd så man ikke blir kald på øra. Hvis du løper ute er det også fint med høye sokker så du ikke blir kald. 

Om man ikke trener ofte kan det jo også være fint til gymmen på skolen! 

Fargerike treningsklær gjør meg ganske enkelt glad. 


Blurry jump…


Håper alle har hatt en fin fredag!
Nå skal jeg snart på trening. 

Denne toppen er i merket Craft, men jeg vet ikke akkurat hvor den er kjøpt. Jeg brukte genseren under Vinterlyd tidligere i år og da var den en del av “uniformen” som holdt oss gode og varme. 

Klem Jennie

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg